Hop til indhold

Min hund efter svømning.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Shandie må egentlig ikke styrte rundt og det gør hun heller ikke hvis der ikke er andre hunde tilstede. Dog kan glæden over svømning åbenbart være lidt svær at holde inde i den lille krop.

 

Jeg er ikke en ørn til at filme og solen gjorde at jeg faktisk ikke kunne se hvad jeg sigtede på, men jeg håber I alligevel kan se hvad jeg taler om. Og hvis nogen er i tvivl, så er svømmebassinet lige bag døren som rampen fører op til.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ikke fattet noget som helst - hun vil da bare have det overstået i en fart :sjov:

På med brillerne, Irene. Den opmærksomme seer ville have opdaget at kræet er vådt. :slem:

 

Herlige klip og lækkert område udenfor svømmehallen. Hvor er det?

Ja, det er dejligt at kunne gå derud og tørre lidt inden man skal ind i bilen. Det ligger i Sigerslevvester ved Frederikssund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan opfører mine to gårdbanditter sig også hvis de bliver våde - fuldstændigt overstadigt kåde :vedikke: ligegyldigt om det er selvvalgt bad i hav eller å eller bad i brusekabinen. Spanielsdyret er mere cool omkring at være våd :mrgreen:

Thailo brød sig ikke om at være våd. Bare Ascha var våd og skulle sidde i bilen sammen med ham var rigeligt til at han begyndte at slikke på hende (og det faldt ikke altid i god jord). Især når han havde været i brusebad, tog han nogle gevaldige ture igennem hele hytten, kørte ører af i gulvtæpperne og sparkede bagud (hvad det skulle gøre godt for ved jeg ikke helt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...