Hop til indhold

skarp negleklipper


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Jeg har denne her og synes den er fantastisk god. Jeg har også brugt den på en golden retriever og den størrelse hunde negle nogen gange og det gik helt fint, skulle jeg bruge den til større hunde oftere end jeg gør ville jeg købe modellen større. Jeg har den lille af dem

 

[ATTACH=CONFIG]126811[/ATTACH]

 

Det er den ene af dem jeg har. Skulle nok have haft den store til hendes negle. For den er lige langsom nok = ikke skarp nok. Til mysla er den ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.alttilhundogkat.dk/neglesakse1?/Generelt/HUNDE/PELS,%20PLEJE%20OG%20SOIGNERING/Soignering%20Neglesakse/Negleklipper%20Millers/&showitem=899

 

Har nu bestilt denne. Fandt nogle gode anmeldelser af den, så nu håber jeg den lever op til det.

den har jeg haft, den var ikke ret god.. :genert: den blev hurtigt "løs", så jeg kasserede den. Men det er mange år siden, måske de er bedre kvalitet nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

den har jeg haft, den var ikke ret god.. :genert: den blev hurtigt "løs", så jeg kasserede den. Men det er mange år siden, måske de er bedre kvalitet nu.

 

Jeg har desværre samme erfaring med den jeg havde, da jeg fik Karla i sin tid. Lige nu har jeg denne type Negleklipper. Den er fin til Karla og Wilma, men Johna's negle duer den ikke til, den kræver at hunden er god til at få klippet negle, da man jo ligesom skal have neglen "gennem" hullet.

Link til indlæg
Del på andre sites

den har jeg haft, den var ikke ret god.. :genert: den blev hurtigt "løs", så jeg kasserede den. Men det er mange år siden, måske de er bedre kvalitet nu.

 

Øv jeg håber jeg er heldigere.!

 

Der var mange trimme saloner der roste den til skyerne, især for ikke at flosse neglene, hvilket netop er blevet Sheilas problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...