Hop til indhold

Har spist plastik - skal jeg gøre noget?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Aslan det skarn - se her

 

IMAG7506.jpg

 

Og Poul vores legetøjskylling - her har han spist kammen og den ene fod, før jeg opdagede det

 

IMAG7505.jpg

 

Skal jeg være urolig? Gøre noget? Hvad skal jeg holde øje med?

 

Jeg erkender hermed, at han selvom han er SØD også ER skør:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke noget som helst. Wilma kan ikke stå for hårdt plastic og må have ædt hvad der svarer til minimum 1 hel madskål på nu ærende tidspunkt i sit liv. Johna var ligesådan da hun var yngre. Er stykkerne små nok kommer de hele vejen igennem ellers kaster de dem op igen.

 

hvis han får det skidt skal du selvfølgelig søge dyrlæge, men det har jeg endnu ikke oplevet pga plastic her i huset

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ked af at være "Rasmus Modsat" .. Men nogle typer plastic bliver stenhårde og skarpe når de kommer i kontakt med mavesyren... Jeg kan ikke se, om det kan ske med de ting, han har spist..

 

Så jeg synes lige du skal give dyrlægen et kald..

Og selvfølgelig fjerne alt hvad der kan gnaves i stykker af plastic..

Der er jo deklaration på en masse ting i dag. Se om du kan finde en deklaration på de ting han har ædt, inden du ringer til dyrlægen.

Hvis du ved hvilken type plastic, det er, så kan han bedre fortælle om det er farligt.. Og I kan slippe for større undersøgelser..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ked af at være "Rasmus Modsat" .. Men nogle typer plastic bliver stenhårde og skarpe når de kommer i kontakt med mavesyren... Jeg kan ikke se, om det kan ske med de ting, han har spist..

 

Så jeg synes lige du skal give dyrlægen et kald..

Og selvfølgelig fjerne alt hvad der kan gnaves i stykker af plastic..

Der er jo deklaration på en masse ting i dag. Se om du kan finde en deklaration på de ting han har ædt, inden du ringer til dyrlægen.

Hvis du ved hvilken type plastic, det er, så kan han bedre fortælle om det er farligt.. Og I kan slippe for større undersøgelser..

 

Tak - jeg vil følge dit råd :) Alt er fjernet

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyh... Det var godt... :-D

Den skal jeg huske til en anden gang, -- at man skal råde til at kikke grundigt efter, om stumperne skulle ligge og flyde et sted.. Tit bliver ting jo bare splittet ad, ikke ædt..

 

--men det kan jo være svært at se om der mangler en stump..

 

Tak for tilbagemeldingen.. :-P

 

Der er to fødder på "Kylle Poul" som jeg ikke har fundet. Men det er hans legetøj, så jeg tror det er lavet til at de måske spiser det... i hvert tilfælde har han det godt - men jeg har lært af det - der er ikke skåle hos ham mere osv. På nogle områder er han altså bare så umoden og hvalpet den hund :D Det er lidt sødt - det er som om han får hans anden hvalpetid her hos os nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...