Hop til indhold

Voldsom diarre, what do to?


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 119
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lise.... Hvordan går det med Ronja? .. :oops:

 

Dyrlægen har hende stadig :-) Han vil se normal afføring inden han sender hende hjem igen, så det er noget af en forlænget weekend hun er på :blink:

 

Men hun er i behandling for både giardia og betændelse i bugspytkirtlen nu, så der burde ske noget snart :-D

 

Hun var resistent overfor det antibiotika hun havde fået herovre, så nu for hun noget der virker! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok hårdt ramt, den lille Ronja :ae:

 

Ja det er hun godt nok :cry:

 

Kan heller ikke lade være med at tænke på, at hvis jeg bare var taget til fyn om mandagen, havde hun været rask nu :???: Hun havde også feber fredag, det havde hun ikke mandag, så hun har fået det noget værre i de dage, og tabt sig også :cry:

 

Lige nu savner jeg hende bare frygteligt! Og ser hende først når jeg kommer til fyn om halvanden uge :megaked::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hjælper hende ikke at du bebrejder dig selv og kikker bagud. Hun er i de bedste hænder nu. Og hvis du fokuserer på din egen hverdag, så går halvanden uge hurtigt for dig. Og Ronja sover det meste af tiden.

 

Du ved ikke, om hun ville have været rask nu, hvis hun var kommet tidligere til dyrlæge..

Nogle gange tager sådan noget bare den tid det nu tager.. Især hvis der også er virus involveret .. Det er jo ikke en helt almindelig mavepine. Og det kan man altså ikke se fra start af..

 

Vil dine forældre tage Ronja hjem, når hun er rask nok? Eller kan hun være indlagt lige til du kommer til Fyn?

 

Det er underligt, at der er flere SÅ alvorlige tilfælde af diarre i øjeblikket.. Det virker som om det måske er noget meget smitsomt, der render rundt...

 

Mon ikke du kan ringe hver dag og høre hvordan Ronja har det? Og lige fortælle det her? :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er hun godt nok :cry:

 

Kan heller ikke lade være med at tænke på, at hvis jeg bare var taget til fyn om mandagen, havde hun været rask nu :???: Hun havde også feber fredag, det havde hun ikke mandag, så hun har fået det noget værre i de dage, og tabt sig også :cry:

 

Lige nu savner jeg hende bare frygteligt! Og ser hende først når jeg kommer til fyn om halvanden uge :megaked::hjerte:

Kan godt forstå du savner hende! :( Har de nogen ide om hvor længe hun skal være indlagt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er hun godt nok :cry:

 

Kan heller ikke lade være med at tænke på, at hvis jeg bare var taget til fyn om mandagen, havde hun været rask nu :???: Hun havde også feber fredag, det havde hun ikke mandag, så hun har fået det noget værre i de dage, og tabt sig også :cry:

 

Lige nu savner jeg hende bare frygteligt! Og ser hende først når jeg kommer til fyn om halvanden uge :megaked::hjerte:

Ja måske, men sket er sket og du gjorde hvad du synes var bedst i situationen. Andet kan man jo ikke gøre.
Link til indlæg
Del på andre sites

Det hjælper hende ikke at du bebrejder dig selv og kikker bagud. Hun er i de bedste hænder nu. Og hvis du fokuserer på din egen hverdag, så går halvanden uge hurtigt for dig. Og Ronja sover det meste af tiden.

 

Du ved ikke, om hun ville have været rask nu, hvis hun var kommet tidligere til dyrlæge..

Nogle gange tager sådan noget bare den tid det nu tager.. Især hvis der også er virus involveret .. Det er jo ikke en helt almindelig mavepine. Og det kan man altså ikke se fra start af..

 

Vil dine forældre tage Ronja hjem, når hun er rask nok? Eller kan hun være indlagt lige til du kommer til Fyn?

 

Det er underligt, at der er flere SÅ alvorlige tilfælde af diarre i øjeblikket.. Det virker som om det måske er noget meget smitsomt, der render rundt...

 

Mon ikke du kan ringe hver dag og høre hvordan Ronja har det? Og lige fortælle det her? :ae:

 

Synes godt nok også der er mange diarre hunde i øjeblikket, men det virker samtidig til at det er noget forskelligt hos dem :vedikke:

 

Kan godt forstå du savner hende! :( Har de nogen ide om hvor længe hun skal være indlagt?

 

Håber hun må komme hjem i dag :hjerte: Dyrlægen ringer her en gang i løbet af formiddagen og opdaterer på hvordan det går med hende, forhåbentlig er der også svar på prøverne der blev sendt til tyskland :-)

Min far henter hende hjem når vi får lov, og så passer de på hende til jeg kommer hjem igen :-) Der er bare uendelig lang tid til synes jeg :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel nok godt at Ronja kan være hos dine forældre til du kommer til Fyn. :lun:

Så kan hun også hurtigt blive "tanket op" hos sin egen dyrlæge, hvis hun skulle få det mindste brug for det..

Der bliver passet godt på hende! Og du kan nårsomhelst ringe og høre, hvordan det går. :ae:

 

Det er nemlig rigtig dejligt :hjerte:

 

Overvejer helt at finde en stor æske chokolade til dyrlægen, som tak for al den gode behandling :engel: Men når man giver over 11K for at hente sin hund.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først tirsdag eller onsdag i næste uge :shock: Skal arbejde i weekenden og starten af næste uge.. Ved stadig ikke hvad jeg skal bruge min fritid på når her ikke er nogen hund :vedikke:

Nej det må være meget mærkeligt helt uden hund! Jeg følte det helt forkert herhjemme at Camy ikke var her - hun manglede virkelig - og det var kun knap et døgn OG vi havde stadig tre andre hunde herhjemme :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ud og købe en stor æske fin chokolade til dine forældre.. :klap:

Har Ronja det godt?

 

De kan få en æske hver :mrgreen: Søde Mogens har nemlig gået lange ture med Ronja hvor hans børn var med :lun: Det lyder som om de to er blevet rigtig gode venner :hjerte:

 

Har lige snakket med min far og Ronja har det godt :hjerte: hun sover i sofaen og spiser sin fedtfattige mad :lun:

 

Nej det må være meget mærkeligt helt uden hund! Jeg følte det helt forkert herhjemme at Camy ikke var her - hun manglede virkelig - og det var kun knap et døgn OG vi havde stadig tre andre hunde herhjemme :lol:

 

Det er altså noget af at luksus problem du har der :lol: Har da fundet den bedste grund til at få en ekstra hund - ikke at kedesig når nr 1 er indlagt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...