Hop til indhold

Salgssiden bliver misbrugt af "ikke-medlemmer" ?

Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Ja jeg er lidt ærgelig over at mange af annoncerne i salgsforummet er oprettet af folk, der ALDRIG har postet et eneste indlæg :confused:

Det må være fordi, at det er smart at bruge HF til at sælge hvalpe eller dyr på uden at deltage ?

Jeg synes, det er synd. Andre foraer jeg er medlem af, ja der skal man være aktivt medlem for at kunne/måtte sætte dyr til salg. Self skal man ikke skriver minimum 500 indlæg eller lign. Men føler lidt at siden bliver brugt som fx gul&gratis eller den blå til at afsætte hvalpe osv.

Jeg ser det mere som et privilegie at kunne sælge dyr herinde, fordi man står i en møgsituation og skal af med hunden eller lign.

Er jeg helt gal på den med denne holdning ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været med siden april i år, og jeg er absolut ikke den der har skrevet mange indlæg, men jeg læser og lærer en masse hver dag af Jer andre kloge og erfarne hundeejere. At jeg så har mulighed for at sætte mine små hvalpe til salg herinde, er jeg bare glad for , da jeg regner med at de fleste der bruger dette forum er rigtige hundeelskere, og jeg derved måske vil finde nogle gode og kærlige hjem til mine små hvapser. Så det med 50 indlæg er måske lige i overkant. Men jeg forstår godt hvad I mener.

Jeg har desværre ikke haft nogen henvendelse via denne annonce endnu, det kan jeg ikke forstå ? de er bare de mest nuttede pusser man kan tænke sig. Men det kommer måske ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været med siden april i år, og jeg er absolut ikke den der har skrevet mange indlæg, men jeg læser og lærer en masse hver dag af Jer andre kloge og erfarne hundeejere. At jeg så har mulighed for at sætte mine små hvalpe til salg herinde, er jeg bare glad for , da jeg regner med at de fleste der bruger dette forum er rigtige hundeelskere, og jeg derved måske vil finde nogle gode og kærlige hjem til mine små hvapser. Så det med 50 indlæg er måske lige i overkant. Men jeg forstår godt hvad I mener.

Jeg har desværre ikke haft nogen henvendelse via denne annonce endnu, det kan jeg ikke forstå ? de er bare de mest nuttede pusser man kan tænke sig. Men det kommer måske ??

Kan jeg godt forstå, og det er da også helt iorden :blink:

Jeg syntes nu ikke at 50indlæg som minimum er i overkanten. Da jeg kom ind var jeg da ivrig efter at få oprettet album (eller var det at skrive signatur :hmm: ), så jeg fik hurtigt skrevet 50 indlæg.

Skriver man i "hundens personlige tråd", "den super personlige tråd", "løst snak", "sludretråd" e.l. kommer man hurtigt op i indlægs mængden samtidig med man lære de andre brugere at kende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det fedt at du lige kommer ind på den måde med og giver dit besyv med! :5up: Det er en kæmpe fordel at få "begrundelsen" med fra en af dem som tråden jo faktisk handler om :5up:

Tak for det! Jeg håber da at du har lyst til at deltage i trådene på et tidspunkt? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt med på at mange "bare" læser og lærer og det er jo godt nok :-D

Men jeg synes stadig at salgsannoncer, blogs, fotoalbums skal være et privilegie for dem, som bruger forummet og skriver lidt.

Om grænsen hedder 30 eller 50 indlæg er for mig lige meget.

Har man hvalpe og aldrig har skrevet herinde, så er der masser af andre sider, hvor man kan sælge sine dyr på.

Link til indlæg
Del på andre sites