Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

December måneds billedtråd

Featured Replies

Besvaret

tak :) claudia 2500, han er en bladning af en engelsk setter og en bordercollie. Løber og går som en border collie, men tænder på fugle, som en setter. Men han er en skøn blanding :-D

• Svar 71
  • Visninger 9,5k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret

badehunde.jpg

Øv nu har man lige været ude og svine sig så dejligt til og så ender man inde i bruseren.... livet er hårdt.

Besvaret

Først en tur på den ene mark

1_zpsmyjhd9o7.jpg

og så en tur på den anden...

2_zpsknmnjz7i.jpg

Og bemærk min lille prinsesse Ozzie, der ikke kunne drømme om at rulle sig. :mrgreen:

Besvaret
Først en tur på den ene mark

1_zpsmyjhd9o7.jpg

og så en tur på den anden...

2_zpsknmnjz7i.jpg

Og bemærk min lille prinsesse Ozzie, der ikke kunne drømme om at rulle sig. :mrgreen:

:sjov::klap:

Og dejligt at se Ozzie:lun:

Besvaret

Vi henter Trillo 2. januar. :D Hun er lille, 45 cm., men ligner en stor.

Blandingshund, tidl. gadehund fra Rumænien. I pleje i Jylland. Kan gå i snor, indkald, renlig. SÅ sød og en rigtig hyggefims og puttetrold inde, glad og aktiv ude.

Elsker mennesker, hunde, børn...

<3

FB_IMG_1450875211812.jpg

FB_IMG_1450955831671.jpg

Besvaret

Tillykke m ny hund louisen - hun ser utroligt dejlig ud ;-)

Besvaret

Hvor er hun bare lækker Louisen :lun: tillykke med hende :banan: hvor gammel er hun?

Besvaret

Tillykke louisen hvor ser hun sød ud :lun: og ja hvor gammel er hun ?

Besvaret
Hvor er hun bare lækker Louisen :lun: tillykke med hende :banan: hvor gammel er hun?

Mellem 1-2 år. I Rumænien fik hun dødfødte hvalpe - har ikke været meget andet end hvalp selv. :( Næsten sultet ihjel da hun kom til Danmark og 1/2 kg mere ville være OK. Men det er vildt, så meget godt hun har udviklet sig. Er nu flot i stand, pels, gode tænder, steriliseret - og klar til kærlighed og træning. :D

Besvaret
Mellem 1-2 år. I Rumænien fik hun dødfødte hvalpe - har ikke været meget andet end hvalp selv. :( Næsten sultet ihjel da hun kom til Danmark og 1/2 kg mere ville være OK. Men det er vildt, så meget godt hun har udviklet sig. Er nu flot i stand, pels, gode tænder, steriliseret - og klar til kærlighed og træning. :D

Åhr stakkels pus dog, men godt hun er kommet sig, hun er virkelig en smuk pige :lun: Bliver spændende at følge hendes udvikling, du må holde os opdateret:-D

Besvaret

Havde lånt min søsters kamera her i ferien, og fik taget lidt billeder af hundene i haven. Desværre var vejret ikke med os, så billederne er ikke af bedste kvalitet, men motiverne fejler heldigvis ingenting :blink: :hjerte:

DEL 1:

IMG_9273.jpg

IMG_9217.jpg

IMG_9218.jpg

IMG_9227.jpg

IMG_9233.jpg

IMG_9237.jpg

IMG_9243.jpg

IMG_9269.jpg

IMG_9219.jpg

IMG_9283.jpg

IMG_9274.jpg

Besvaret

Åhr dejlige billeder Sitto :hjerte: er altså helt pjattet med dine hundepiger

Besvaret
Åhr dejlige billeder Sitto :hjerte: er altså helt pjattet med dine hundepiger

Årh det var sødt sagt. Det varmer at høre :kys: og tak! :-)

Besvaret

Sitto, den røde med lang pels. Den har altså de skønneste udtryk..... skifter lidt mellem "jeg er diva, bær mig og servicer mig " til " bare kom an og jeg tager fusen på dig". Elsker simpelthen hendes mange udtryk

Besvaret
Sitto, den røde med lang pels. Den har altså de skønneste udtryk..... skifter lidt mellem "jeg er diva, bær mig og servicer mig " til " bare kom an og jeg tager fusen på dig". Elsker simpelthen hendes mange udtryk

Ha ha man skulle tro du kendte hende - du beskriver hende helt præcis! Hun skifter nemlig mellem at være diva, der vil bæres og serviceres, og så til næste øjeblik at give dig fingeren, hvis det ikke lige passer damen :sjov:

Besvaret

Hvor er de søde Sitto :lun:

Besvaret
Ha ha man skulle tro du kendte hende - du beskriver hende helt præcis! Hun skifter nemlig mellem at være diva, der vil bæres og serviceres, og så til næste øjeblik at give dig fingeren, hvis det ikke lige passer damen :sjov:

ha ha ha ha