Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

Bare lige et tip, hvis du sætter @ foran et brugernavn, får pågældende bruger en notifikation om at vedkommende er blevet nævnt, så er man rimelig sikker på at man får fat i den man gerne vil have fat i :-)

 

Er det racebeskrivelsen i et af raceforaerne du mener?

 

Tak for info om @

 

Racefora? Dem har jeg ikke fundet endnu, men det er under artikler, hvor der ligger en lille håndfuld racebeskrivelser. Er beauceron-tosse lige som @Trine M

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for info om @

 

Racefora? Dem har jeg ikke fundet endnu, men det er under artikler, hvor der ligger en lille håndfuld racebeskrivelser. Er beauceron-tosse lige som @Trine M

Hvis du har nogle forslag til forbedringer af racebeskrivelserne er du velkommen til at sende dem til mig, så skal jeg se om jeg ikke kan få Admin til at kigge på dem :)

 

Raceforaerne er der heller ikke ret meget gang i. Det er i Hundehuset og Hyggehjørnet der er meget aktivitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nar du skriver dit svar, så er der små ikoner hvor du feks kan vælge skriftstørrelse osv. Helt til højre i den linie er der mulighed for at sætte links og billeder ind.

 

Når du læser en besked, som du har lyst til at svare på, så er der nederst til højre i boksen med svaret et ikon, hvor du kan vælge at besvare med et citat.

 

Så det prøve jeg lige om virker

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...