Gæst DorteDK Besvaret April 6, 2016 Rapporter Share Besvaret April 6, 2016 Her er mine guldklumper :hjerte: [ATTACH=CONFIG]132230[/ATTACH] Lækre "klumper" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret April 6, 2016 Rapporter Share Besvaret April 6, 2016 [ATTACH=CONFIG]132225[/ATTACH]Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud. Min mor havde en cavallier der havde samme evne. Man kan ikke andet end elske dem. Han bla. var overbevist om han var mindst 2 meter høj når han troligt fulgte efter vores rotte ud i de dybeste mudder traktorspor i skoven... Man hørte kun "blub, blub" og så et par kotelet ører flyde oven på.. Dum hund eller meget selvsikker??? Min mor krævede på forhånd han havde været i bad inden han kom hjem, når han havde været passet hos os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 6, 2016 Rapporter Share Besvaret April 6, 2016 Min mor havde en cavallier der havde samme evne. Man kan ikke andet end elske dem. Han bla. var overbevist om han var mindst 2 meter høj når han troligt fulgte efter vores rotte ud i de dybeste mudder traktorspor i skoven... Man hørte kun "blub, blub" og så et par kotelet ører flyde oven på.. Dum hund eller meget selvsikker??? Min mor krævede på forhånd han havde været i bad inden han kom hjem, når han havde været passet hos os. Haha ja de er bare herlige min ville dog aldrig bevæge sig ud i dybt mudder... hun undgår alt der involverer at hun bliver våd og beskidt. Åhr hvad jeg ikke har trampet igennem af vandpøle med godbidder og opmuntrende ord, for at se om jeg kunne få hende med.... nope, hun nægter pure, og ligner mest af alt en der er lidt pinlig over mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Vi har haft en aktiv lørdag for middag, med lidt sol af og til. Først fik jeg vasket og støvsuget bilen sikke fin ren den blev og beskidt den var Så fik manden ryddet op i garagen og jeg fik gjort bryggers ren for sand og hår, og hundene kasser blev gjort rene samt tæpper rystet og hængt til luftning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Ser ud som om en lille vaps ikke helt forstår hvorfor kurven er flyttet ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Sådan ser man ud når man ikke er fin nok til dagens dommer. For lille og ikke hendes type! Jeg er nu vild med den lille lort og det lækre fjæs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Sådan ser man ud når man ikke er fin nok til dagens dommer. For lille og ikke hendes type!Jeg er nu vild med den lille lort og det lækre fjæs. Lækker-Luna-lab :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Ikke hund, og ikke skide skarpt, men de var også ret højt oppe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anettesb Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Ikke hund, og ikke skide skarpt, men de var også ret højt oppe[ATTACH=CONFIG]132273[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132274[/ATTACH] Smukt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Smukt Tusind tak:-D vi har ret mange rovfugle og andet vildt i området. Det er fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 "Dog leaves pawprints on your heart" :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 9, 2016 Rapporter Share Besvaret April 9, 2016 Jeg tror Greta er ved at gå i barndom igen. Hun har aldrig været interesseret i legetøj, men nu har hun da virkelig adopteret denne her frø, gamle gråmule. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Isabelle Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Skrumlet (der fyldte 11 den 1. april), modellen og den lille vilde nyder forårssolen i haven 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Jeg tror Greta er ved at gå i barndom igen. Hun har aldrig været interesseret i legetøj, men nu har hun da virkelig adopteret denne her frø, gamle gråmule. [ATTACH=CONFIG]132278[/ATTACH] Ej hvor er hun da bare lige til at smelte over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Sikke nogle dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Aya har fået en fiskepind, men jeg tror ikke helt hun ved hvad hun skal gøre med den. Den dufter åbenbart ikke lige så godt som de energistænger jeg også har liggende. I hvert fald har hun siddet rimelig længe med den i munden og stirret på mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Nå jeg vil da lige understrege min hunds evne til at se uintelligent ud altså det er selvfølgelig de færreste af os der ser seje ud når vi tygger... men hun må næsten tage prisen hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Gibbs vækket os tidligt, han syntes vi skulle lege.. Han var gudskelov til at overtale til at legen kunne foregå liggende i sengen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Dagens feriehund. vi glæder os til hun lærer hundesprog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Luna tager lige et lille hvil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 [ATTACH=CONFIG]132286[/ATTACH] Gibbs vækket os tidligt, han syntes vi skulle lege.. Han var gudskelov til at overtale til at legen kunne foregå liggende i sengen Liva & jeg er altså forelsket i Gibbs Hold nu op han er kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Isabelle Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 - Og i anledning af min Kelas 8 års fødselsdag i morgen, tog jeg lige nogle billeder. Nedenstående er jeg RET vild med. To tanter (mor og mormor) der rynker på næsen af DEN LILLE VILDE (yf irriterende type) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 - Og i anledning af min Kelas 8 års fødselsdag i morgen, tog jeg lige nogle billeder. Nedenstående er jeg RET vild med. To tanter (mor og mormor) der rynker på næsen af DEN LILLE VILDE (yf irriterende type) [ATTACH=CONFIG]132289[/ATTACH] Dejligt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Liva & jeg er altså forelsket i Gibbs Hold nu op han er kær! Og han ved det Manden er også faldet pladask, idag sagde han at han havde besluttet vi skulle være terrier mennesker for altid Ville ønske jeg kunne sige han gerne ville hilse på Liva, men tror det ville medføre en mindre høreskade for alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret April 10, 2016 Rapporter Share Besvaret April 10, 2016 Tænk at der kan være SÅ meget smukhed i én hund:lun: Og hun eeeeeeelsker sin Chuck It! Nyvasket (i havvand) og nybørstet:hjerte: Et forsøg på at tage et fællesbillede. Zoom ind og se at det er Gøg og Gokke - den ene med kinaøjne og den anden med fjollet læbe:lol: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts