Hop til indhold

april måneds billedtråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spændende, jeg er selv på venteliste til en FT cocker :mrgreen: hvor er han/hun fra?

 

Jeg besøgte tæven lige da hun var blevet parret, og gik en tur i skov og på mark, så jeg kunne se hende arbejde, og hendes energi.

 

Øv jeg kunne ikke lige sætte billede ind, Hundeforum vil åbenbart ikke lade mig gøre det. :( Prøver lige igen om lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag har vi været på dejlig mols tur med Enzo og Sammy. Pigerne havde deres taxa med, så de gamle ben kunne hvile sig undervejs, så på den måde fik vi gået hele 6 km. Jeg ved ikke om det er mig eller hundene der er mest træt:blink:

Men som det ses, var Enzo både god til at kysse på sine Tanter og trække dem op af bakke:hjerte:

Resized_20160417_133508(0).jpg

Resized_20160417_183407.jpg

Resized_20160417_182738.jpg

Resized_20160417_142731.jpg

Resized_20160417_182846.jpg

Resized_20160417_135259.jpg

20160417_134801.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Lidt aprilbilleder herfra. Vi kunne godt tænke os lidt mindre vand og mudder...

 

[ATTACH=CONFIG]132385[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132384[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132383[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132382[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132381[/ATTACH]

 

Jeg koger hjerter. Køkkenskriverne vil gerne vide hvornår de er færdige

[ATTACH=CONFIG]132386[/ATTACH]

 

Karlamusen

[ATTACH=CONFIG]132388[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132387[/ATTACH]

 

Hvor er de kære :hjerte:sikke øjne Karla har på sidste billede nååååhhhhhh ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt aprilbilleder herfra. Vi kunne godt tænke os lidt mindre vand og mudder...

 

[ATTACH=CONFIG]132385[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132384[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132383[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132382[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132381[/ATTACH]

 

Jeg koger hjerter. Køkkenskriverne vil gerne vide hvornår de er færdige

[ATTACH=CONFIG]132386[/ATTACH]

 

Karlamusen

[ATTACH=CONFIG]132388[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]132387[/ATTACH]

 

Er du sikker på det ikke kun er dig der vil havde mindre mudder?

de 4 benede ser svært tilfredse ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Det er bare ikke noget så dejligt end når mor arbejder hjemmefra ;-)

 

Walther fik sig en ordentlig morgen-formiddagslur mens Zeus hentede alle ting til mig og skulle vise alt frem for hey mor du er hjemme.

 

Da det blev lidt lunere så kom de ud og var der hele formiddagen næsten, puden er faktisk til Walthers "gamle" ben men han vil bare ligge på sin plads ved trappen og Zeus indtager alt der kan ligges på :hjerte:

 

- og så har vi været afsted på tur i 1½ time os tre - hold op det var hyggeligt vi gik bare og snuste til alt det forårs-halløj der kommer op nu og ja hun hunde tis :damn:

 

 

IMG_2602.jpg

 

IMG_2604.jpg

 

IMG_2605.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare ikke noget så dejligt end når mor arbejder hjemmefra ;-)

 

Walther fik sig en ordentlig morgen-formiddagslur mens Zeus hentede alle ting til mig og skulle vise alt frem for hey mor du er hjemme.

 

Da det blev lidt lunere så kom de ud og var der hele formiddagen næsten, puden er faktisk til Walthers "gamle" ben men han vil bare ligge på sin plads ved trappen og Zeus indtager alt der kan ligges på :hjerte:

 

- og så har vi været afsted på tur i 1½ time os tre - hold op det var hyggeligt vi gik bare og snuste til alt det forårs-halløj der kommer op nu og ja hun hunde tis :damn:

 

 

[ATTACH=CONFIG]132423[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132424[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132425[/ATTACH]

 

Dejlige drenge

så må du da ligge puden hvor Walther vil ligge... det da det mindste han kan forlange af sin mor :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...