Hop til indhold

Maj måneds billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Skønne billeder. Er altså Oluf-fan, sikke et lækkert fjæs:lun:

 

Jamen i lige måde. Vi er jo en lille ekslusiv kreds, der forstår at værdsætte hængemuler :mrgreen:

 

Møgungen blev forkælet med en ny øffe igår. Håber den overlever lidt længere end den sidste han havde :roll:

 

Oluf har også haft sådan én - i en halv time.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen i lige måde. Vi er jo en lille ekslusiv kreds, der forstår at værdsætte hængemuler :mrgreen:

 

 

 

Oluf har også haft sådan én - i en halv time.

 

Ha ha. Øffe- dræbende savl-hængemuler... What's not to like :-D

 

Aslan melder sig ind i klubben, han er i besiddelse af en lidt mindre hængemule end jeres, men den er der og han var i besiddelse af et grise pivedyr i ca. 45 min.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er tre af dagens billeder fra den helt og aldeles vidunderlige forårsskov - og så lige et billede af et maleri, jeg fik i fødselsdagsgave af min Henrik i søndags - af min Lina. JA - jeg blev (og er) meget meget glad for det billede :-)

 

[ATTACH=CONFIG]132593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132590[/ATTACH]

 

Waauv!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan melder sig ind i klubben, han er i besiddelse af en lidt mindre hængemule end jeres, men den er der og han var i besiddelse af et grise pivedyr i ca. 45 min.

 

Kan såen en bette en overhovedet producere 111 taller i begge mundvige??? ;-):-D

 

Her er tre af dagens billeder fra den helt og aldeles vidunderlige forårsskov - og så lige et billede af et maleri, jeg fik i fødselsdagsgave af min Henrik i søndags - af min Lina. JA - jeg blev (og er) meget meget glad for det billede :-)

 

[ATTACH=CONFIG]132593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132590[/ATTACH]

 

Hvor er det et flot maleri. Og tillykke med dagen :-D

Er der egentlig meget pelsarbejde med Eurasieren?

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget pelsarbejde? Tja - en til to gennembørstninger om måneden får vores tre. I fældningsperioder er det nok en gang om ugen. Man kan sagtens børste oftere, hvis man vil have hundene til at se tip top flotte ud - men man behøver ikke :-D

 

PS. Dog skal man tjekke manken jævnligt for dreadlocks og lige filtre den slags ud, hvis de er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget pelsarbejde? Tja - en til to gennembørstninger om måneden får vores tre. I fældningsperioder er det nok en gang om ugen. Man kan sagtens børste oftere, hvis man vil have hundene til at se tip top flotte ud - men man behøver ikke :-D

 

PS. Dog skal man tjekke manken jævnligt for dreadlocks og lige filtre den slags ud, hvis de er der.

 

Nå, ja det lyder da bestemt ikke så slemt. Flotte det er de i hvert fald :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Meget pelsarbejde? Tja - en til to gennembørstninger om måneden får vores tre. I fældningsperioder er det nok en gang om ugen. Man kan sagtens børste oftere, hvis man vil have hundene til at se tip top flotte ud - men man behøver ikke :-D

 

PS. Dog skal man tjekke manken jævnligt for dreadlocks og lige filtre den slags ud, hvis de er der.

 

Smukke hunde du har og tillykke med dagen i søndags. Og fedt billede ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...