Hop til indhold

Ghinis hvalpe (whippet)


Kirsten H
 Share

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige her er et af de tilfælde hvor jeg rent faktisk er glad for at jeg kun må have en hund i lejligheden :-) hvalpene er skønne men en voksen whippet er ikke lige mig selv om jeg da heldigvis kun har mødt herlige hunde der gerne har ville gramses på :-)

 

Har du fundet nye familier til dem alle ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige her er et af de tilfælde hvor jeg rent faktisk er glad for at jeg kun må have en hund i lejligheden :-) hvalpene er skønne men en voksen whippet er ikke lige mig selv om jeg da heldigvis kun har mødt herlige hunde der gerne har ville gramses på :-)

 

Har du fundet nye familier til dem alle ?

 

Ja, hvalpetiden er så kort, så det ville være dumt udelukkende at købe en hvalp, som man forelsker sig i ;-) Whipperne er ret kontaktsøgende og ikke så reserverede som mange af de andre mynder. Hvalpene er hæmningsløse, de elsker mennesker.

 

Jeg har været så heldig med dette kuld, at alle var reserverede før fødslen og ikke nok med det, kønsfordelingen passede :-)

 

 

 

Føj nogle grimme hvalpe. De kan da få enhver hvalpeskrukhed til at forsvinde som dug for solen..!!

 

Ironi kan forekomme... ^^

 

:engel::mrgreen: :hjerte: :lun:

 

Jeg ved de er gyselige, jeg vidste heller ikke om jeg turde vise billeder af dem ;-) men tænkte, hundefolk har det med at anskaffe sig nye hunde på stribe, måske billederne af de små uhyrer kunne afskrække lidt ;-)

 

 

og så vil jeg lige præsentere min lille grimling, Bianchi, som må lide den tort, at skulle blive boende sammen med sin mor og halvsøster Cala.

Familien elsker hendes fjæs, mens jeg lige skal vænne mig til det, men hun er smuk fra siden <3

 

Jeg kan så også afsløre, at to af de andre hvalpe i kuldet havner hos brugere her indefra, så mon ikke der bliver lidt whippetspam i fremtiden ;-)

 

t1 (1).jpg

t1 (2).jpg

t1 (4).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er det dejlig læsning, tænk lige alle de whippets/whippetter/whips...... ork for pokker -langbenet hunde ;) der kommer herinde , det bliver herligt.

Jeg glæder mig meget til at følge alle tre.

 

enig jeg glæder mig også ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...