Hop til indhold

Hvalpeplaner i 2017?


PBC
 Share

Recommended Posts

Shit... De blev allerede 6 uger i går O.o

Tiden går alt, alt for stærkt og kan slet ikke holde ud at tænke på, at de skal flytte om 2 uger.

Der er mega meget knald på nu og de er 120 i timen fremad-hvalpe, som hvalpe skal være.
Men det er så sjovt og nyder hvert øjeblik med dem.

De er også nærmest så renlige som man overhovedet kan være i den alder. Om morgenen er der ikke tis udenfor deres "toilet" og ingen pøller.
De prøver så vidt muligt at sige til når de skal ud og det er ret begrænset hvad der er af tis indenfor på en dag selv med 8 hvalpe - Og aldrig nogen pøller, det klares altid udenfor.

Når de bliver lukket ud, så er de over sådan ca hele grunden nærmest. De er smækfyldt med selvtillid og det gør dem ikke noget at tage på tur uden mor og mig = Der er ret meget indfangen hvalpe ;) Men som udgangspunkt så får de mest muligt lov til at undersøge og gå på opdagelse det de har lyst og så er det bare noget med et øje på hver finger.

Der er nærmest konstant besøg i hjemme og i går var første dag i meget længe, at de bare var hjemme, uden der kom gæster, eller de var med på tur.

Deres far har også været på tur og jøsses da..... Sådan en bande kan være overvældende for enhver, men Lad er simpelthen fantastisk. Han er virkelig så skøn og god til de hvalpe og de eeeeelskede ham. Dog var de lidt i et dilemma - Lads ejers dreng, eller Lad :D De har noget med børn... Ved ikke hvorfor hundehvalpe bare ELSKER børn, må være de der lidt uforudsigelige bevægelser og lyde de laver, der tiltrækker hvalpene, de er i hvertfald som magneter på hvalpene, som virkelig elsker dem.

Alle har fået navne og er fordelt nu. :x

  • Like 8
Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Betty jo hjem.

Det er jo en uge siden godt nok, men der har været meget at se til, så først nu fik jeg tiden til lige at lave et indlæg.

Bette Betty – eller Betty Bomstærk er vælg selv, hun udfylder begge roller fint.

Den første uge har Betty grundigt undersøgt hver tomme af matriklen under de talrige lufte-tisse ture. Og vi har endda været med på marken med de store Bonnie og Maggie. Maggie er legekammeraten og hyggetanten mens Bonnie er betydelig mere distancerende, men accepterer da at Betty er her.

Efter en uge helt uden uheld herinde kom der så selvfølgelig en tissetår i dag, da jeg begynde at slappe af J

Men eller lader jeg billederne tale

Betty%20under%20bordet_zpstkyxiif0.jpg

 

Betti%20med%20legetoslashj_zpsjovebmtj.j

 

betty%202_zpsvkfjhz1t.jpg

Betty%20og%20Maggie%2013_zpsruocgypd.jpg

 

Betty%20og%20Maggie%206_zps3e52w0sd.jpg

 

Betty%20og%20Maggie%208_zpsokhmf9dl.jpg

 

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%202_zpsg6ji

 

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%204_zps6qvj

 

Betty%20og%20Maggie%209_zpskeywuz8w.jpg

Redigeret af PBC
  • Like 12
Link til indlæg
Del på andre sites

15 minutter siden, PBC skrev:

Så kom Betty jo hjem.

Det er jo en uge siden godt nok, men der har været meget at se til, så først nu fik jeg tiden til lige at lave et indlæg.

Bette Betty – eller Betty Bomstærk er vælg selv, hun udfylder begge roller fint.

Den første uge har Betty grundigt undersøgt hver tomme af matriklen under de talrige lufte-tisse ture. Og vi har endda været med på marken med de store Bonnie og Maggie. Maggie er legekammeraten og hyggetanten mens Bonnie er betydelig mere distancerende, men accepterer da at Betty er her.

Efter en uge helt uden uheld herinde kom der så selvfølgelig en tissetår i dag, da jeg begynde at slappe af J

Men eller lader jeg billederne tale

Betty%20under%20bordet_zpstkyxiif0.jpg

 

Betti%20med%20legetoslashj_zpsjovebmtj.j

 

betty%202_zpsvkfjhz1t.jpg

Betty%20og%20Maggie%2013_zpsruocgypd.jpg

 

Betty%20og%20Maggie%206_zps3e52w0sd.jpg

 

Betty%20og%20Maggie%208_zpsokhmf9dl.jpg

 

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%202_zpsg6ji

 

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%204_zps6qvj

 

Betty%20og%20Maggie%209_zpskeywuz8w.jpg

Nej, hvor er hun fin! Tillykke med hende. Efter gå-på-modet, at dømme må hun da være Betty Bomstærk! 😉 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Min hundehvalp er blevet stoooor :skraek: en uge til hun flytter herhjem og endelig (ENDELIG) skal være en del af min lille familie. Hver dag snegler sig bare afsted lige nu, og jeg har sådan en stor lyst til bare spontant at køre til Sjælland og hente hende med hjem. :x Alt er hvalpeklar herhjemme så nu mangler vi kun prinsessen. :x

19190899_10154471290577540_593899784_n.jpg

19357860_10154471290597540_1302366241_n.jpg

  • Like 12
Link til indlæg
Del på andre sites

57 minutter siden, PBC skrev:

Så kom Betty jo hjem.

Det er jo en uge siden godt nok, men der har været meget at se til, så først nu fik jeg tiden til lige at lave et indlæg.

Bette Betty – eller Betty Bomstærk er vælg selv, hun udfylder begge roller fint.

Den første uge har Betty grundigt undersøgt hver tomme af matriklen under de talrige lufte-tisse ture. Og vi har endda været med på marken med de store Bonnie og Maggie. Maggie er legekammeraten og hyggetanten mens Bonnie er betydelig mere distancerende, men accepterer da at Betty er her.

Efter en uge helt uden uheld herinde kom der så selvfølgelig en tissetår i dag, da jeg begynde at slappe af J

Men eller lader jeg billederne tale

Betty%20under%20bordet_zpstkyxiif0.jpg

 

Betti%20med%20legetoslashj_zpsjovebmtj.j

 

betty%202_zpsvkfjhz1t.jpg

Betty%20og%20Maggie%2013_zpsruocgypd.jpg

 

Betty%20og%20Maggie%206_zps3e52w0sd.jpg

 

Betty%20og%20Maggie%208_zpsokhmf9dl.jpg

 

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%202_zpsg6ji

 

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%204_zps6qvj

 

Betty%20og%20Maggie%209_zpskeywuz8w.jpg

Hun er godt nok sød :x Og hvor sidder de to store pænt, selv med en hvalp rendende om benene :-D

Glæder mig til at følge lille Betty :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

33 minutter siden, NickiA skrev:

Min hundehvalp er blevet stoooor  en uge til hun flytter herhjem og endelig (ENDELIG) skal være en del af min lille familie. Hver dag snegler sig bare afsted lige nu, og jeg har sådan en stor lyst til bare spontant at køre til Sjælland og hente hende med hjem.  Alt er hvalpeklar herhjemme så nu mangler vi kun prinsessen. 

19190899_10154471290577540_593899784_n.jpg

19357860_10154471290597540_1302366241_n.jpg

Og endnu en sød lille en :lun: Kan godt forstå den sidste uge her er LANG! 

Link til indlæg
Del på andre sites

På 17/6/2017 den 11:21 , Therese skrev:

Og endnu en sød lille en :lun: Kan godt forstå den sidste uge her er LANG! 

Den er så lang!!! :megaked: men bestemt ventetiden værd.

På 17/6/2017 den 20:46 , DorteDK skrev:

kan godt forstå du glæder dig, hvor ser hun sød og smuk ud 

Tusind tak! :D er også ret pjattet med hende :x

På 17/6/2017 den 21:06 , Bustertrold skrev:

 hvor ser hun dejlig ud, bliver spændende at få hende hjem 

Det bliver SÅ spændende!! har det hele klar, så nu må hun bare gerne komme hjem :mrsgreen:

14 timer siden, Miss_M skrev:

Jamen.... Hun kan da ikke allerede være SÅ stor  Hun er jo lige blevet født, altså!! Men hun er godt nok fin!
Laaaaang sidste uge du går i møde 

Ja netop!!! ved virkelig ikke hvor alle ugerne er blevet af, utroligt når de sidste par dage har været såååååå lange. Men nu er der kun 7 af dem tilbage (countdown go!!) 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

På 6/17/2017 den 10:20 , PBC skrev:

Så kom Betty jo hjem.

Det er jo en uge siden godt nok, men der har været meget at se til, så først nu fik jeg tiden til lige at lave et indlæg.

Bette Betty – eller Betty Bomstærk er vælg selv, hun udfylder begge roller fint.

Den første uge har Betty grundigt undersøgt hver tomme af matriklen under de talrige lufte-tisse ture. Og vi har endda været med på marken med de store Bonnie og Maggie. Maggie er legekammeraten og hyggetanten mens Bonnie er betydelig mere distancerende, men accepterer da at Betty er her.

Efter en uge helt uden uheld herinde kom der så selvfølgelig en tissetår i dag, da jeg begynde at slappe af J

Men eller lader jeg billederne tale

Betty%20Bonnie%20og%20Maggie%202_zpsg6ji

 

Hvor er hun fin :x tillykke med hunde-pigen.
Er lidt vild med det her billede, hvor hun ser op til de to store - så dejlig!

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

@PBC Tillykke med Betty bomstærk, hvor er hun kær.

Jeg glæder mig til at følge hende og jeres træning.

Må jeg spørge (undskyld hvis jeg har spurgt før) hvorfor jeres hunde sover I hunderum/Hundegården om natten når I er hjemme? altså jeg vil skynde mig og rose jeres rum, det er sjældent jeg har set så lækker et sted til hundene udenfor, så det er absolut ikke kritik. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, men... Jeg magter slet ikke at de fylder 7 uger i dag o.O
Sidder og er ved at koordinere afhentning, fordi jeg har en der skal til udlandet og ejer skal hentes og bringes i lufthavnen.
Magter det ikke - Hvalpene er SÅ klar til at skulle ud og have deres egne hjem.
Jeg er til gengæld overhovedet ikke klar til snart at skulle give slip på dem.

Men tror det ændre sig lidt den næste uge, hvor vejret bliver møg elendigt og styrtregn og 8 bc hvalpe er virkelig ikke nogen god kombi :P
Og bliver helt rart at have huset for sig selv igen, har jo været invaderet af mennesker de sidste 7 uger.

I det mindste så får jeg lov at beholde Chess :$

DSC_0402.JPG

  • Like 10
Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik jeg hundehvalp, og sikke en fantastisk en af slagsen :x køreturen hjem gik super, hun var lidt ulykkelig de første par minutter. Men derefter sov hun bare. Vi stoppede lige to gange undervejs hvor hun fik strukket benene, og det synes hun var mega fedt.

Natten er gået super godt. Hun har sovet i sit bur ved siden af min seng. Jeg vækkede hende kl. 4 da jeg selv lige skulle op så der gik vi ned og tissede. Derefter sov vi til kl. 6:30. Hvorefter vi fik tisset igen og gået en morgentur. Vi har været nede en tur på plænen ca. hver 3-4 time hvor vi har leget og gået små ture om blokken. Vi har 7-9-13 ikke haft et uheld endnu. 

Hun har været på vægten som siger 4,7 kg. :x hun er ikke særlig stor men hold nu magle nogle små træstammer hun har til ben :skraek: og de kan løbe stærkt kan de. Så vi har lige haft en sjov ulvetime her til aften :mrsgreen:Ellers virker hun mega fornuftig. Når vi på vores små ture har mødt noget nyt så har hun bare sat sig og observeret lidt på det, inden turen gik videre igen. Står jeg og snakker og trækker tiden, så lægger hun sig bare og sover. Det er jeg slet ikke vant til, så det er bare de små ting der virkelig gør det ekstra lækkert at have hundehvalp.

Hende og Aya klarer det rigtig fint, de skal lige lære det samme sprog, men accepterer fint hinanden og Noomi er virkelig betaget af Aya :x Katten er ikke den store fan af Noomi, men så længe hun holder afstand så lades den bare som om at hun ikke eksisterer xD så alt i alt har vi haft den bedste start. Glæder mig til at se hvad der sker om et par dage når hun er faldet helt til :drille:

IMG_0371.JPG

19495953_10212156738766552_1872532104_o.jpg

  • Like 13
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...