Hop til indhold

Vagabonden forbedrer Hunde-Forum


Vagabonden
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, Vagabonden skrev:

Vi har nu indført følgende smileys:

:thumbup: (med koden thumbup)
:stupid: (med koden stupid)
:hmm:(med koden hmm)
:ae: (med koden ae)
:banan: ((med koden banan)
:wall: (med koden wall)
:tongue0022: (med koden tongue0022)
:mad0228: (med koden mad0228)

Koderne skal selvfølgelig skrives med et : i hver ende, men hvis jeg gjorde dette i ovenstående ville det jo bare blive til flere smileys :)

Hvis i husker flere der mangler, så skriv endelig bare med billeder af disse, så vil vi finde dem, og tilføje dem.
 

Ja, reklamerne har desværre ikke mulighed for at blive skaleret ned på den mobile version af siden, så det ser lidt dumt ud. Vi vil undersøge alternativer.
 

 

Hvis du ikke er på den mobile version af siden, er det nok bare at holde musen over smiley'en, så vil du kunne se koden. Der er ikke nogen nem måde at se koden på, i den mobile version af siden.

 

Vi var ikke blevet informeret om denne bruger-type fra de tidligere ejere, så vi har rent faktisk ikke vidst at de har eksisteret. Men som vi forstår det, så er det brugere som støtter siden, og derved undgår reklamer? Vi er igang med at tjekke om der er nogen reference til dette i den gamle kode på siden. Hvordan betalte i til dette? Det kan nemlig ske det er sket uden for sidens "system".

 

Dette lyder som en rigtig god idé! Det vil vi helt sikkert forsøge at få stablet på benene.

 

Man betalte via paypal, 100 for 1 år, 250,- for 3 år (Johnnis paypal tænker jeg?)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

15 timer siden, Niels M skrev:

Du er sgu effektiv! Tak.

Så vidt jeg husker betalte man med kort og valgte 100 eller 300 i støtte. Om der var mulighed for andre beløb husker jeg ikke. Andre må rette mig, hvis jeg tager fejl.

Jeg mener det var 100 kr. pr år - så du kunne betale et hvilket som helst beløb i 100'er og så blive sponsor et tilsvarende antal år.  Udover at slippe for reklamer, fik man også meget mere plads i sin indbakke/private beskeder.  

Link til indlæg
Del på andre sites

8 timer siden, Doberfan skrev:

Udover at slippe for reklamer, fik man også meget mere plads i sin indbakke/private beskeder.  

Alle de andre features man fik for at være sponsor, udover reklamefrihed, har vi bare givet til alle brugere. Vi leder stadig efter en måde vi kan se hvem der rent faktisk har betalt for at være sponsor (og hvor lang tid de har betalt for), da disse ikke ser ud til at være registreret på selve siden.

 

17 timer siden, Niels M skrev:

Før kunne man også tildele folk karma, community omdømme. Det kan man ikke længere. Det tror jeg også der er flere der ønsker tilbage.

13 timer siden, Bustertrold skrev:

Jaa, karma er savnet! 

Hvordan virkede dette karma-system? Gav det points til brugeres "omdømme"? I så fald hvor meget, og var der nogen begrænsninger på dette? Hvis i kan beskrive dette i lidt flere detaljer, bør vi kunne lave noget der minder om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

2 minutter siden, Vagabonden skrev:

Alle de andre features man fik for at være sponsor, udover reklamefrihed, har vi bare givet til alle brugere. Vi leder stadig efter en måde vi kan se hvem der rent faktisk har betalt for at være sponsor (og hvor lang tid de har betalt for), da disse ikke ser ud til at være registreret på selve siden.

 

Hvordan virkede dette karma-system? Gav det points til brugeres "omdømme"? I så fald hvor meget, og var der nogen begrænsninger på dette? Hvis i kan beskrive dette i lidt flere detaljer, bør vi kunne lave noget der minder om det.

Det gav points til den bruger man ønskede. Hvor meget ved jeg ikke. Begrænsningen lå i, at man ikke kunne give samme person 2 gange i træk, der skulle man give til andre først.

Andre kan måske bidrage med yderligere oplysninger?

Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, korvis skrev:

Noget af det vigtige ved karma var også at man kunne skrive en besked til vedkommende. Som kun modtageren kunne se. Så man vidste hvad man fik karma for.

Ja, det betød meget for mig at man kunne sende en bruger en lille og privat hilsen, for mit vedkommende oftest en kærlig og opmuntrende hilsen. Der var begrænset antal tegn man kunne skrive i disse karmabeskeder.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

8 timer siden, Vagabonden skrev:

Alle de andre features man fik for at være sponsor, udover reklamefrihed, har vi bare givet til alle brugere. Vi leder stadig efter en måde vi kan se hvem der rent faktisk har betalt for at være sponsor (og hvor lang tid de har betalt for), da disse ikke ser ud til at være registreret på selve siden.

 

Hvordan virkede dette karma-system? Gav det points til brugeres "omdømme"? I så fald hvor meget, og var der nogen begrænsninger på dette? Hvis i kan beskrive dette i lidt flere detaljer, bør vi kunne lave noget der minder om det.

Det er vel en slags like bare sendt som en lille privat besked i stedet for at man kan se på indlægget hvem der har givet like. Og så havde brugerne karmapoint alt efter hvor meget karma man havde givet og modtaget.

Selve pointene er nok lige meget (hvis du spørger mig i hvert tilfælde :mrgreen:), men det er mere dét, at man kan give en lille hilsen som forklaring på/understøtter ens karma. 

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

17 timer siden, Vagabonden skrev:

Alle de andre features man fik for at være sponsor, udover reklamefrihed, har vi bare givet til alle brugere. Vi leder stadig efter en måde vi kan se hvem der rent faktisk har betalt for at være sponsor (og hvor lang tid de har betalt for), da disse ikke ser ud til at være registreret på selve siden.

 

Hvordan virkede dette karma-system? Gav det points til brugeres "omdømme"? I så fald hvor meget, og var der nogen begrænsninger på dette? Hvis i kan beskrive dette i lidt flere detaljer, bør vi kunne lave noget der minder om det.

Det bedste ved det gamle karma-system, var som de andre også skriver, at man kunne skrive små beskeder sammen med afgivet karma..

Jeg er tit blevet rørt dem som jeg har fået :genert:

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Det har desværre ikke været muligt at genskabe den karma-feature i nævner. Men det er sat på ønskelisten over ting som kan blive indført på lang sigt.

Indtil da, kan man trykke på det lille hjerte nederst i højre hjørne for at "like" en post. Dette vil giver medlemmet højere "omdømme". Man kan også sende en privat besked til medlemmet ved at trykke på dennes navn.

Link til indlæg
Del på andre sites

28 minutter siden, Vagabonden skrev:

Det har desværre ikke været muligt at genskabe den karma-feature i nævner. Men det er sat på ønskelisten over ting som kan blive indført på lang sigt.

Indtil da, kan man trykke på det lille hjerte nederst i højre hjørne for at "like" en post. Dette vil giver medlemmet højere "omdømme". Man kan også sende en privat besked til medlemmet ved at trykke på dennes navn.

Det er ærgerligt karma ikke er med mere. Det handler ikke om at få omdømmepoint, det var de små beskeder man kunne skrive deri der var hyggelige. Og nej man får ikke skrevet en pb i stedet. Jeg gør ikke i hvert fald. 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

På 12/8/2017 den 09:19 , Ditte91 skrev:

Er det ikke muligt at sætte max str op, når der skal uploades profilbillede.

0,05 MB er jo helt umuligt at komme ned på, når man vil gøre det fra telefonen

Vi har ændret max-størrelsen til 50 MB nu :) Så fyr bare op for profilbillederne :D

 

På 13/8/2017 den 16:07 , Niels M skrev:

Jeg har det problem, at jeg ikke kan tagge folk fra min mobil. Kører windows phone 10, egde. I må have ændret i koden, for det virkede fint for ganske kort tid siden.

Vi undersøger om det er noget vi kan ændre tilbage igen :)

  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

27 minutter siden, Vagabonden skrev:

@Niels M Vi har for nylig opdateret forumsoftwaren til seneste version hvilket er hvorfor du oplever denne fejl. Der er desværre ikke noget vi kan gøre ved problemet, da det ligger uden for vores hænder. Vi må bare håbe at næste version retter op på denne fejl :)

Jeg fristes til at sige latterligt. Hvorfor "forbedre" noget der virker til noget der ikke gør?!

Link til indlæg
Del på andre sites

4 timer siden, Niels M skrev:

Jeg fristes til at sige latterligt. Hvorfor "forbedre" noget der virker til noget der ikke gør?!

Når man arbejder med komplekse koder kan man forbedre noget uden at vide det i nogle browsere kokser noget helt andet, lige præcis windows har tidligere været udskældt for ikke at overholde valideringer, ved ikke om det stadig er gældende, og så det umuligt for programør at undgå den type fejl! 

Jeg vil så modsat sige @Vagabonden at I som minumum bør gøre opmærksom på denne type fejl hos udbyder, I er vores supporter og sådanne fejl skal meldes retur så de kan ændres :) 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link til indlæg
Del på andre sites

12 timer siden, Ninkamus skrev:

Når man arbejder med komplekse koder kan man forbedre noget uden at vide det i nogle browsere kokser noget helt andet, lige præcis windows har tidligere været udskældt for ikke at overholde valideringer, ved ikke om det stadig er gældende, og så det umuligt for programør at undgå den type fejl! 

Jeg vil så modsat sige @Vagabonden at I som minumum bør gøre opmærksom på denne type fejl hos udbyder, I er vores supporter og sådanne fejl skal meldes retur så de kan ændres  

@Niels M: Ninkamus har ret, der er tale om komplekse koder og Windows er ikke altid lige gode til at følge med. Jeg har meddelt, at du oplever fejl. Men hvis du fortæller mig præcis hvilken telefon du har, hvilket styresystem og version den kører på, hvilken browser du bruger på telefonen og hvilken version af browseren, kan jeg give en mere præcis fejlmelding. Jeg kan dog forestille mig, at vores udbyder skal have flere end en fejlmelding, før de undersøger sagen, hvilket er hvorfor jeg siger, at det ligger udenfor vores hænder :)
Indtil fejlen bliver fikset, må du glæde dig over at de andre på forummet oplever forbedringer ;)

 

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...