pivpiv Skrevet September 15, 2017 Rapporter Share Skrevet September 15, 2017 Starter lige månedens tråd 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret September 15, 2017 Rapporter Share Besvaret September 15, 2017 Har lige min søsters spejlrefleks på ferie 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 17, 2017 Rapporter Share Besvaret September 17, 2017 På 9/15/2017 den 11:04 , pivpiv skrev: Starter lige månedens tråd Øj, en masse lækre kantareller! Og smart grøn hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 17, 2017 Rapporter Share Besvaret September 17, 2017 Vi har fået ny - gammel - sofa, og det er helt ok med Oluf. 6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2017 32 minutter siden, Umulia skrev: Øj, en masse lækre kantareller! Og smart grøn hund Paya har hørt at grønt er godt for øjnene Vi har hentet endnu flere kantareller, elsker dem simpelthen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 17, 2017 Rapporter Share Besvaret September 17, 2017 1 time siden, pivpiv skrev: Paya har hørt at grønt er godt for øjnene Vi har hentet endnu flere kantareller, elsker dem simpelthen. Nå, man "henter" dem bare Jeg kan lede i ugevis uden at finde én 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2017 1 time siden, Umulia skrev: Nå, man "henter" dem bare Jeg kan lede i ugevis uden at finde én Når først man finder de gode steder, så henter man bare Men meld dig til en lokal svampetur, så får man vist lidt steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret September 24, 2017 Rapporter Share Besvaret September 24, 2017 Hundehvalp siger... Mig, holdes i ro?? Du kan godt tro om igen Og Chut er så småt ved at få pels igen. Men hendes hale ser altså mega sjov ud, for der går lidt inden den nye pels har samme længde som de gamle totter 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beate Besvaret September 25, 2017 Rapporter Share Besvaret September 25, 2017 DCH Kolding har en dejlig hundelegeplads som Bessie og jeg benytter meget (man skal dog være medlem af klubben for at kunne benytte den). Og så kan man øve sig i at være nr. 1...til et eller andet;) 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 27, 2017 Rapporter Share Besvaret September 27, 2017 Mine allersødeste piger i september 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts