Hop til indhold

DECEMBER billeder 2008


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Jeg er altså ikke til små hunde, men Milo :lun: jeg vil gerne have en lille Milo dreng en dag :lun:

 

Genialt at man kan se på ham at den der julemand, den hører ikke til i kurven :mrgreen:

 

hov hov.... nu er Karla fornærmet, hun vil da overhovedet ikke være kærester med Aslan, hvis hun skal diskrimineres imod af sin svigermor pga hendes diminutive størrelse.. :megaked::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 165
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ihhh, nogle gange er jeg altså en skovl :stupid::damn: Jeg har fået julekortene med Noomi på i dag og på det hvor hun ser knap så begejstret ud, har jeg sgu skrevet forkert :megaked: Der står nu rigtgig glædelig jul :cry: Sådan går det når det går for stærkt og man ikke får læst ordentlig korrektur :roll::megaked:

Så dem af jer som skal have det: Bær over med mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh, nogle gange er jeg altså en skovl :stupid::damn: Jeg har fået julekortene med Noomi på i dag og på det hvor hun ser knap så begejstret ud, har jeg sgu skrevet forkert :megaked: Der står nu rigtgig glædelig jul :cry: Sådan går det når det går for stærkt og man ikke får læst ordentlig korrektur :roll::megaked:

Så dem af jer som skal have det: Bær over med mig :engel:

 

:mrgreen:

 

Rigtgig glædelig jul og gogdt nytår :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

hov hov.... nu er Karla fornærmet, hun vil da overhovedet ikke være kærester med Aslan, hvis hun skal diskrimineres imod af sin svigermor pga hendes diminutive størrelse.. :megaked::lol:

 

 

Arh hold op - der er intet galt i at være mere til noget end andet.

 

Ville en chili elsker så blive sur fordi jeg ikke kan li chili?

 

Og hvorfor skal mine ting gå ud over aslan?

 

Nu er du ikke flink! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...