Hop til indhold

WTF???


 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus
øøøhm... nr 3 billede, hvilken hund var det før denne bizarre klipning? puddel?

 

http://sondagsavisen.dk/121/07041134/?state=Image&nr=2

 

 

:shock::shock::shock::shock:

 

Der står det er pudler så det går jeg ud fra det er selvom det e svært at se....

 

ninjaturtlesen og hanen er værre end kamelen synes jeg - kamelen er da bare grimt klippet - de andre har fået tilføjet gyselige farver også :shock::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nu farvestofferne var helt giftfrie, ville det så være i orden?

 

Jeg spørger fordi mange hunde jo elsker at blive nusset og pillet ved, og hvis de synes det er hyggeligt, så kan man vel i princippet klippe sin hund som en kamel eller en ninja-turtle, lige så vel som man kan lave hverdagsklip eller løveklip til udstilling?

Link til indlæg
Del på andre sites

helt sikkert det er ikke klippene jeg har noget imod jeg ville aldrig selv finde på det (klipper kun ørene på hesten fordi at ellers ville min smed blive vrissen) men tror ikke på helt giftfri farver i forhold til øjne, når det skal på...

Link til indlæg
Del på andre sites

helt sikkert det er ikke klippene jeg har noget imod jeg ville aldrig selv finde på det (klipper kun ørene på hesten fordi at ellers ville min smed blive vrissen) men tror ikke på helt giftfri farver i forhold til øjne, når det skal på...

 

 

Nu er jeg nødt til lige at vide hvorfor ørene skal klippes...Hovene sidder da i den anden ende gør de ikke? :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg nødt til lige at vide hvorfor ørene skal klippes...Hovene sidder da i den anden ende gør de ikke? :???:

 

På grund af skidt... når de ruller sig (især nu hvor det er så vådt) heste får også øresnask som os mennesker og det kan være svært at få ud hvis hårene er for lange inde i ørene, så man klemmer ørene blidt sammen og det der stikker udenfor klipper man af...

Hovene kan man vist ikke klippe :-D de bliver beskåret og smeden kommer på mandag

 

Passer entelig ikke helt, at det kun er ørene jeg klipper jeg klipper også halen om vinteren for at han ikke skal smaske den helt ind og for han ikke skal træde på den om sommeren...

Link til indlæg
Del på andre sites

På grund af skidt... når de ruller sig (især nu hvor det er så vådt) heste får også øresnask som os mennesker og det kan være svært at få ud hvis hårene er for lange inde i ørene, så man klemmer ørene blidt sammen og det der stikker udenfor klipper man af...

Hovene kan man vist ikke klippe :-D de bliver beskåret og smeden kommer på mandag

 

Passer entelig ikke helt, at det kun er ørene jeg klipper jeg klipper også halen om vinteren for at han ikke skal smaske den helt ind og for han ikke skal træde på den om sommeren...

 

Jeg forstår stadig ikke, hvad smeden har med ørerne at gøre. :confused::-)

Link til indlæg
Del på andre sites

*Fnis* Jeg syntes nu det er sådan lidt sjovt. Hvis farverne er giftfri/naturfarve så fred være med mig. Tænk sig at de gider :lol:

 

Er der noget at sige til at puddel-folket til tider har nogle "sjove" fordomme hængende på sig :mrgreen:

 

Måske det også bare er farvet i et par timer og derefter vasket ud igen!!

 

Tanker fra Tanten der farver sit hår og engang imellem får en underlig klipning :blink: Jow jow Tanten har ligefrem i en del år været afbleget :shock:

 

Måske dette fanger lillefods interesse

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...