sonja77 Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Sakset fra Vi med Hunds hjemmeside: Tirsdag den 27. januar sender Kontant på DR1 et helt program, der udelukkende handler om hundehandel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Det bliver da spændende at se - håber de får skovlen under nogle af svindlerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Er der ikke nogle, der gider at smide en reminder herinde på tirsdag? For jeg glemmer det garanteret selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Skal prøve at huske det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Er der nogen der gider minde Zarina om at hun skal smide en reminder herind, til Sonja, på tirsdag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Er der nogen der gider minde Zarina om at hun skal smide en reminder herind, til Sonja, på tirsdag? :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Hvad tid er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 ^Det sendes i forbindelse med tv-avisen, så det er vist 21.25 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bankov Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Husk at det er i morgen Tirsdag DR1 kl. 21.25 Programomtale: "Pas på, når du køber hund! Billeder af nuttede hvalpe lokkede Christina og Stephanie lige i nettet på internationale svindlere. Pludselig var de mange tusinde kroner fattigere - og stadig uden hund! Men ulovlighederne florerer også blandt danske hundehandlere. Kontant afslører salg af syge dyr og hundehandel uden godkendelse. Vært: Kåre Quist. www.dr.dk/Kontant. Sendes også 28.01.09" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Det skal jeg helt sikkert se.... Hvis jeg husker det .. Er vildt god til at glemme ting jeg skal se ! Håber de får ram på de.....Undskyld mig....."hjerneløse psykopater",.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Alle skal huske at tænde for DR1 kl. 21.25! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Alle skal huske at tænde for DR1 kl. 21.25! Det er jo lige før, det er over min og Cleos sengetid:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Hvis nogen skulle glemme det. Se afsløring af ulovlige hundehandlere Pas på, når du køber hund! Billeder af nuttede hvalpe lokkede Christina og Stephanie lige i nettet på internationale svindlere. Pludselig var de mange tusinde kroner fattigere - og stadig uden hund! Men ulovlighederne florerer også blandt danske hundehandlere. Dyrenes Beskyttelse er med i udsendelsen, når Kontant afslører salg af syge dyr og hundehandel uden godkendelse. Se programmet tirsdag d. 27/1 kl. 21.25 på DR1 eller genudsendelsen onsdag kl. 12.10. Samtidig indleder Dyrenes Beskyttelse et samarbejde med Fødevarestyrelsen og dyrlægerne, om at redde raske hunde, der forsøges indsmuglet. Du kan støtte forladte og mishandlede dyrs ophold på internater. Sms DYR til 1277 eller ring 9056 5050. Så giver du 100 kroner. Klik her http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/bidrag og støt Dyrenes Beskyttelses arbejde her og nu med et engangsbeløb. Klik her http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/medlem og bliv medlem af Dyrenes Beskyttelse. Klik her for at læse selve nyhedsbrevet - Aftale skal forhindre aflivning af indsmuglede hundehvalpe - Burræve får hjælp af Dyrenes Beskyttelse - Spørgsmål fra Enhedslisten satte skub i debat om lange dyretransporter - Carina Nevermann kåret som Månedens Hesteven - Katten er ikke kun sin egen! Venlig hilsen Dyrenes Beskyttelse Dyrenes Beskyttelse, Alhambravej 15, 1826 Frederiksberg C tlf: 33 28 70 00 - [email protected] - www.dyrenes-beskyttelse.dk Med rødt: Det er da positivt. ikk´ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Det er jo lige før, det er over min og Cleos sengetid:mrgreen: Sådan er vi så forskellige - jeg er ikke kommet til aftensmaden endnu på det tidspunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Jeg er spændt på om hende, der har avlet Leroy, er med i udsendelsen, for hun har godt nok ikke rent mel i posen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Jeg er spændt på om hende, der har avlet Leroy, er med i udsendelsen, for hun har godt nok ikke rent mel i posen Hvad har hun gjort? Fusker hun med papirer, tager hvalpene for tidligt fra moren eller hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Nå, fik I set det? Der var jo intet nyt under solen, men sørgeligt er det dælme. Vi må håbe, at rigtig mange har set programmet og husker det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Hvad har hun gjort? Fusker hun med papirer, tager hvalpene for tidligt fra moren eller hvordan? Jeg har hørt noget med papirfusk - og noget med at en Landseer hurtigt kunne blive til en Newfoundlænder, hvis hun ikke lige kunne finde en Newf hanhund til at parre sin tæve... Den sundhedsbog, der fulgte med Leroy var nu ægte nok, men det var åbenbart fordi hun selv havde tænkt sig at beholde ham. Han var den eneste hvalp i kuldet der blev vaccineret og chippet. Jeg tror ikke hun tager hvalpene for tidligt fra, men hun sælger i hvert fald mere end de tilladte to kuld om året. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Jeg tror ikke hun tager hvalpene for tidligt fra, men hun sælger i hvert fald mere end de tilladte to kuld om året. Eller også har hun polititilladelse? Den er ikke så svær at få.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 I en hurtig søgning på nettet, fandt jeg 3 annoncer med hunde, i Johny Thomsens navn.. ;s Uhyggeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 I en hurtig søgning på nettet, fandt jeg 3 annoncer med hunde, i Johny Thomsens navn.. ;s Uhyggeligt. Helt enig meget uhyggeligt Og hans kommentare da de ringer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 I en hurtig søgning på nettet, fandt jeg 3 annoncer med hunde, i Johny Thomsens navn.. ;s Uhyggeligt. sendte du dem videre til dyrenes beskyttelse så? de ville meget gerne gøres opmærksom hvis folk stadig fandt annoncer fra ham... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 mon ikke politiet kigger forbi i dag eller morgen efter udsendelse i går? Hvis nogen har købt hunde fra Johnny Thomsen, som har været syge eller skadede, hører Dyrenes Beskyttelse gerne om det. Hvis Johnny Thomsen, der bor i Vorgod Østerby uden for Videbæk, fortsat annoncerer med salg af hunde, vil enten Silkeborg Politi eller Dyrenes Beskyttelse gerne høre om det. Yderlige oplysninger: Jørgen Jensen, kredsformand i Dyrenes Beskyttelse, tlf.: 21 44 02 39. Silkeborg Politi, tlf.: 87 23 14 48 http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/PresseDk/eda08861a1137b87c12573b10048b2a0?opendocument&count=10000&restricttocategory=2007&exp=2f1b3a3402f5abbbc1257021003eea1e Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Trist at et program som Kontant er nødt til at gå ind i det, før der bliver gjort noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Januar 28, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2009 Aaaai!!!! Jeg fik ikke set det:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts