Hop til indhold

Jeg er blevet farmor!!!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Måtte lige dele disse nuttebasser med Jer.

 

De er simpelthen bare sååååå dejlige - jeg ville ønske at jeg skulle have en af dem, men heldigvis flytter en af dem nok til Danmark, så jeg kan følge den.

 

Farmand Strider har gjort et godt "arbejde" - han kan ikke rigtig snyde sig fra at være deres far :mrgreen:

 

1_DIN_2445.jpg

 

2_DIN_2470.jpg

 

3_DIN_2493.jpg

 

4_DIN_2506.jpg

 

5_DIN_2548.jpg

 

6_DIN_2564.jpg

 

7_DIN_2591.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

njaeh det er stadig ham jeg tænker på - kunne bare huske strider var udledt af hans stambogsnavn, men jeg har ikke brugt andet end strider såeh hehe ej, han er nu stadig lige så smuk som jeg husker ham :hjerte: :hjerte: :hjerte:

 

btw hvorfor er hun ikke herinde på hf????????:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

njaeh det er stadig ham jeg tænker på - kunne bare huske strider var udledt af hans stambogsnavn, men jeg har ikke brugt andet end strider såeh hehe ej, han er nu stadig lige så smuk som jeg husker ham :hjerte: :hjerte: :hjerte:

 

btw hvorfor er hun ikke herinde på hf????????:confused:

Painted Magic Aragorn har lang hale, og er ikke så mørk som Strider :-)

[ATTACH]6288[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Painted Magic Aragorn har lang hale, og er ikke så mørk som Strider :-)

[ATTACH]6288[/ATTACH]

ham har jeg ikke mødt :blink: Jeg har kun haft den herlige oplevelse at være sammen med strider hele dagen :mrgreen:

 

Jeg kunne bare huske at hans navn var taget ud fra stamtavlen og at han var fra painted magic (som jeg ikke vidste gemte sig herinde :rolleyes:) så deraf mit far-off gæt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Takker for respondens :-D

 

Nøøøj, hvor er de bare lækre. Og hvor pudsigt at de alle har SÅ forskellige aftegninger. Jeg er ISÆR helt fjollet med hvalp nr. 4 med alle "prikkerne" på - uha.

Hun er også min yngling – ud fra farverne

 

Aussies, hvis du skal have en skal du vist være hurtig, som du kan se er de første tre allerede væk

:mrgreen:

Hvis jeg ikke skulle til USA og hente en vaps til sommer, så havde jeg godt nok nappet en – de er simpelthen sååå dejlige og moderen er en rigtig sød hund med gode linjer …. Adrrrr hvor jeg fristet

 

Åh, hvor er de fine! Og så praktisk med alle de sjove farver og striber.... Det er i Tyskland, de bor, ikke?

Ja men behøver slet ikke at tænke på markeringer med neglelak, halsbånd eller noget – det er ret praktisk at de er så forskellige.

Jo de bor i Tyskland – Michelle skal ned og besøge dem, men jeg må desværre springe over. Måske meget godt ellers røg der nok en med hjem i lommen :engel:

 

Painted Magic Aragorn har lang hale, og er ikke så mørk som Strider

- også er han af en anden farve. Strider (Chieftain of Dunédain) er red merle og Tristan (Aragorn) var blue merle.

Hmmm … kan man se at jeg er big time fan af Tolkien :hmm::mrgreen:

 

ham har jeg ikke mødt Jeg har kun haft den herlige oplevelse at være sammen med strider hele dagen

Nææææ hvor hyggeligt. Han er sådan en dejlig dreng Strider. Havde desværre ikke rigtig ordentlig tid til Strider, men var så heldig at Michelle bare var det helt rigtig for knægten og hun er så sød til at komme jævnligt til Nordsjælland med ham. Faktisk ser jeg hyppigere Strider end nogle af mine andre hvalpe – og han bor aller længst væk her i DK :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Ihh tænk min lille Chivas er blevet farbror, det er jo decideret ondt at 'reklamere' med sådan noget :evil::-D

 

Tillykke med dem :5up: Jeg snupper nr. 5! :mrgreen:

aih jeg synes da ikke det er ondt - det er heller ikke reklame. De er bare så dejlige at jeg måtte dele det, min - halve - Strider er blevet farmand :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

aih jeg synes da ikke det er ondt - det er heller ikke reklame. De er bare så dejlige at jeg måtte dele det, min - halve - Strider er blevet farmand :lun:

 

Selvfølgelig :-D Reklame var jo også i anførselstegn :blink: Men uanset er det altså lidt ondt at vise billeder af sådan nogle små vappere når man ikke skal have én af dem :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...