Hop til indhold

Navne hjælp


Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Vores kære lille hvalp vi snart får skal ha et kalde navn til hverdagen han hedder Perfect Pleasure men det er for svært for vores piger at skulle kalde ham...

så hvis i har et godt navn må i gerne skrive det

 

vi kan ikke finde enighed

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Med tanke på perfect pleasure må det da oplagt være Charlatan eller Gigolo. Eller I kunne jo også kalde ham et øl navn (en af mine perfekte nydelser) f.eks. Stout, Brunel, Chimay, Ein Stein, Leffe, Maisel osv.

 

Ikke Ein Stein, altså... havde engang en parson russell terrier på hold, der hed Einstein... og det var han så også!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke Ein Stein, altså... havde engang en parson russell terrier på hold, der hed Einstein... og det var han så også!

 

Sjovt du nævner det. En dame sagde engang til mig at jeg selv havde bedt om problemer (Thailo havde en periode hvor alle andre hunde skulle mules) fordi jeg havde kaldt min hund Tyson (hun havde hørt forkert). Måske ligger der mere i navnene end vi umiddelbart tror. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt du nævner det. En dame sagde engang til mig at jeg selv havde bedt om problemer (Thailo havde en periode hvor alle andre hunde skulle mules) fordi jeg havde kaldt min hund Tyson (hun havde hørt forkert). Måske ligger der mere i navnene end vi umiddelbart tror. :hmm:

 

Tja, godt hun havde hørt forkert så ;o) Min Splint er jo også bare blevet en lille.... splint - men det var hun allerede fra fødslen ;o) Håber ikke hendes søster som er blevet døbt om til Kidney får problemer :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal stadig være et ret let navn mine piger kan sige...

 

Manden mener han skal hedde stardust er ikke lige helt overbevist om det skal være det.mig og min store datter mener hector men det får vi slet ikke lov til..

bernie har også været på talt

 

det en whippet hvalp

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt du nævner det. En dame sagde engang til mig at jeg selv havde bedt om problemer (Thailo havde en periode hvor alle andre hunde skulle mules) fordi jeg havde kaldt min hund Tyson (hun havde hørt forkert). Måske ligger der mere i navnene end vi umiddelbart tror. :hmm:

 

Aha, nå det er DERFOR, at Tyson kan være sådan en lille bølle! :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal stadig være et ret let navn mine piger kan sige...

 

Manden mener han skal hedde stardust er ikke lige helt overbevist om det skal være det.mig og min store datter mener hector men det får vi slet ikke lov til..

bernie har også været på talt

 

det en whippet hvalp

 

Hvilken race er det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal stadig være et ret let navn mine piger kan sige...

 

Manden mener han skal hedde stardust er ikke lige helt overbevist om det skal være det.mig og min store datter mener hector men det får vi slet ikke lov til..

bernie har også været på talt

 

det en whippet hvalp

 

Jeg kan godt lide Bernie - eller måske Beanie.... Stardust tror jeg ikke han kommer til at hedde i "virkeligheden" alligevel og så har han bare to navne, som han alligevel ikke bliver kaldt. Hector er.... ikke en whippet, tror jeg... men måske jeres whippet ER en Hector :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal stadig være et ret let navn mine piger kan sige...

 

Manden mener han skal hedde stardust er ikke lige helt overbevist om det skal være det.mig og min store datter mener hector men det får vi slet ikke lov til..

bernie har også været på talt

 

det en whippet hvalp

 

En whippet, så bliver han jo en lille hurtigløber. Skal han så ikke hedde noget, der signalere fart, som f.eks. Pil, Speedy, Jens Lyn e.l.? :-) Eller opkald ham efter en sportsmand, der er hurtigløber (kan desværre ikke selv komme på nogle, da jeg er sportsanalfabet :oops:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en genbrugshund, så det er ikke mig der har givet ham navn. Det er hans første ejeres skyld, hvis han bider øret af mig! :shock: Mon jeg så kan sagsøge dem? :engel: :blink:

 

Kan høre den aldrig kommer til at hedde tayson hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Speedy er jo oplagt ;-)

 

Hvis man oversætter quick til fransk, spansk og italiensk får man:

Vif eller Vite (betyder hurtig/ kvik på fransk)

rapido (hurtigt på spansk)

det hedder vivo eller presto på italiesk

 

(ordene for speed på samme sprog var ikke gode :lol: )

 

du kan dit sprog:-) er bare ikke lige sikker på udtalen af det du skrev

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...