Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Meget frygtløs (han løb væk fra en farlig sten :mrgreen: )

 

 

I sommers sagde stranden ham ikke rigtig noget, og han ville KUN ud i vandet hvis vi andre gik med:mrgreen:

 

Måske han kunne li det fordi det var ekstremt lavvande, og han TROEDE at vi alle sammen var ude i vandet...........eller noget :mrgreen:

 

 

Ikke drille, sten kan godt være meget farlige! :evil: Bare spørg Tyson, der altid skal gø af en bestemt stenstatue på Assistenskirkegården. Den er meeeeget farlig, men heldigvis kan min store, modige hund holde den i skak. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ikke drille, sten kan godt være meget farlige! :evil: Bare spørg Tyson, der altid skal gø af en bestemt stenstatue på Assistenskirkegården. Den er meeeeget farlig, men heldigvis kan min store, modige hund holde den i skak. :mrgreen:

 

 

 

Hehhe, det ville jeg gerne se.

 

 

 

Oh, for et par uger siden gik vi forbi et hus hvor de i evigheder har haft en pumpe igang og der har hold tømmere og hvad ved jeg.

 

Nu er de alle sammen væk, og tilbage stod det gamle toilet, ude i indkørslen................

Mors store vagtsomme vovse, blev jo så enig med sig selv om at toilettet var farligt og han gøede og hoppede hen mod det og tilbage igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Hehhe, det ville jeg gerne se.

 

 

 

Oh, for et par uger siden gik vi forbi et hus hvor de i evigheder har haft en pumpe igang og der har hold tømmere og hvad ved jeg.

 

Nu er de alle sammen væk, og tilbage stod det gamle toilet, ude i indkørslen................

Mors store vagtsomme vovse, blev jo så enig med sig selv om at toilettet var farligt og han gøede og hoppede hen mod det og tilbage igen :mrgreen:

 

Huhu! .. Og så lige et toilet.. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser man ud efter at have leget 1 1/2 time med Lumi i forårssolen. :-D

 

[ATTACH]7502[/ATTACH]

:lun: han er så kær det lille "skravl" :mrgreen:

 

Puha, jeg fik knaldet stor stil af i billeder igår, og inden jeg går igang vil jeg lige dele et af de første :lun:

Super billed :lun: :5up:

 

klassisk aslan

 

Kan se at bølger ikke er farlige mere :hmm:

 

Men han er lækker :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger du, at min hund er tyk?!! :evil: :blink:

 

 

 

Han er blevet kraftigere, mens jeg har haft ham. Han har dels fået større muskler (han var vist mest havehund med et par korte gåture om dagen hos de forrige ejere), og så har han også bare taget på sådan generelt. Kunne måske godt tåle at tabe sig et par hundrede gram. :oops:

 

Jeg synes også, at hans pels er blevet flottere og kraftigere. Muligvis har han fået mere pels, fordi det er vinter? Men den er helt sikkert blevet blødere og lækrere, efter at jeg begyndte at fodre ham med hjemmelavet.

 

 

 

Tak :-D - det synes jeg også. :oops::mrgreen:

 

 

Du skriver hjemmelavet, og det kunne vi, i hvert fald jeg, godt tænke mig at høre mere om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

:megaked::megaked::megaked: bliver helt rørt over jeres komentarer 1000 tak

men i skulle se alle de andre billeder jeg tog den dag

der var en hale, et ben, et ører eller bare noget helt andet

når hun leger skal man være lyn hurtig bare for at få et nogenlunde billede

så de 2 her var de bedste ud af mindst 25 billeder

2 gode 23 brokket øv altså er ved at blive gammel med det kamera

og plast posen er bøtter til insamling til kræftens bekæmpelse

så husk hvis der kommer en til din dør med en bøtte magen til dem jeg har i posen

giv den en lille skærv det vil de blive glade for

og det går til et godt formål, ja bare 2 kr. kan lune for en indsamler

så på alle indsamleres vegne,

TAK for støtten

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked::megaked: bliver helt rørt over jeres komentarer 1000 tak

men i skulle se alle de andre billeder jeg tog den dag

der var en hale, et ben, et ører eller bare noget helt andet

når hun leger skal man være lyn hurtig bare for at få et nogenlunde billede

så de 2 her var de bedste ud af mindst 25 billeder

2 gode 23 brokket øv altså er ved at blive gammel med det kamera

jamen det er et godt billed jo :blink:

 

hale.ben og øre, de billeder har vi vist alle en masse af :mrgreen: de er meget svære at undgå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
jamen det er et godt billed jo :blink:

 

hale.ben og øre, de billeder har vi vist alle en masse af :mrgreen: de er meget svære at undgå.

Og det er ikke blevet bedre nu med et nyt kamera som jeg ikke har så meget erfaring med

men selv med et lille lommekamera er jeg tit for langsom, men godt vi ikke skal til fotografen for at få alle ben, ører, haler, kroppe og græsplæner fremkaldt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...