Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Deaddollface
Der er ikke meget plads i kassen, når man insisterer på at ens store hvide bamse også skal være der :-D

 

Nøøøj, hvor er den sød.. Altså bamsen.. :-P:lol:

Ej, du har en rigtig sød hund.. Hun ligner meget min venindes elskede hund.. :-D Men hendes er vist en blanding..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøj, hvor er den sød.. Altså bamsen.. :-P:lol:

Ej, du har en rigtig sød hund.. Hun ligner meget min venindes elskede hund.. :-DMen hendes er vist en blanding..

 

Det er min vist også ;-) Karlas mor var en dansk / svensk gårdhund og hendes far var en lillle blanding af lab og cocker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Det er min vist også ;-) Karlas mor var en dansk / svensk gårdhund og hendes far var en lillle blanding af lab og cocker...

 

 

:stupid:Troede din var ren DS gårdhund..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
En dansk/svensk kan ikke være sort :mrgreen: men hun er meget racetypisk udover farven og et par cm for høj hehe

 

Endnu mere :stupid::stupid::stupid::stupid:

 

Den er da hvid, ikke? Det vidste jeg da godt.. :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er godt nok noget særligt :lol::hjerte:

 

Her er vores første marts-billede. Leroy var med mormor og mormorhunden på aftentur ved en lille skovsø, der har ry for at være bundløs. Heldigvis er han stadig vandskræk :lol:

 

umulia-albums-leroy-picture5775-aftentur-ved-skovso.jpg

 

Lige i øjeblikket skifter jeg i øvrigt mellem at synes at han er verdens dejligste, og have lyst til at sætte ham i Guloggratis - sådan er det at have hvalp ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Matika
Dumle er godt nok noget særligt :lol::hjerte:

 

Her er vores første marts-billede. Leroy var med mormor og mormorhunden på aftentur ved en lille skovsø, der har ry for at være bundløs. Heldigvis er han stadig vandskræk :lol:

 

umulia-albums-leroy-picture5775-aftentur-ved-skovso.jpg

 

Lige i øjeblikket skifter jeg i øvrigt mellem at synes at han er verdens dejligste, og have lyst til at sætte ham i Guloggratis - sådan er det at have hvalp ;-)

Du skal da ikke have al besværet med at sætte ham i G & G - du aflevere ham bare lidt syd for Ribe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er godt nok noget særligt :lol::hjerte:

 

Her er vores første marts-billede. Leroy var med mormor og mormorhunden på aftentur ved en lille skovsø, der har ry for at være bundløs. Heldigvis er han stadig vandskræk :lol:

 

 

Lige i øjeblikket skifter jeg i øvrigt mellem at synes at han er verdens dejligste, og have lyst til at sætte ham i Guloggratis - sådan er det at have hvalp ;-)

 

Det er altså kun DdB'ere, der kan lave sådan et fjæs :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er godt nok noget særligt :lol::hjerte:

 

Her er vores første marts-billede. Leroy var med mormor og mormorhunden på aftentur ved en lille skovsø, der har ry for at være bundløs. Heldigvis er han stadig vandskræk :lol:

 

Lige i øjeblikket skifter jeg i øvrigt mellem at synes at han er verdens dejligste, og have lyst til at sætte ham i Guloggratis - sådan er det at have hvalp ;-)

Sikke et herligt ansigtsudtryk, der er vist ingen tvivl om at det er en glad hvalp :lol:

 

Lidt af Groa fra i går.

 

har fået Paint Shop Pro 7 ind, nu skal jeg så bare lære at bruge programmet.

 

Hvor er hun dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt af Groa fra i går.

 

har fået Paint Shop Pro 7 ind, nu skal jeg så bare lære at bruge programmet.

 

Hun er en charmebøf :5up:

Men jeg undrer mig nu over at I har valgt at klippe hendes ører. Det har jeg aldrig før set hos en Pudel. Fik hun meget snask i dem?

 

Jeg bruger Photoshop, men noget af det er noget af det samme, så du skal bare spørge :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...