Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt fra dagens morgentur - hvor jeg endelig fandt ud af at tage nogenlunde ordentlige billeder :oops:

 

Leroy skal absolut ikke i vandet, og det er tydeligt at han synes de andre er skingrende skøre når de går derud :lol:

Dræberhund på første billed :shock: skræk o ve

 

Lækker billeder :lun: lækkert at se en folk hunde der hygger sådan

 

Og vi er enige her, vandet er til at drikke, ikke lege i, ej hellere vandpytter..

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt fra dagens morgentur - hvor jeg endelig fandt ud af at tage nogenlunde ordentlige billeder :oops:

 

Leroy skal absolut ikke i vandet, og det er tydeligt at han synes de andre er skingrende skøre når de går derud :lol:

 

Synes man begynder at længes mere og mere efter sommer når man ser sådanne dejlige forårsbilleder. Gruppebilledet (nr 3) er rigtig sødt. En lidt umage venneflok. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Leroy skal absolut ikke i vandet, og det er tydeligt at han synes de andre er skingrende skøre når de går derud :lol:

 

dejlige billeder og Karla giver Leroy helt ret... Vand er noget fanden har skabt, og de der går ud i det frivilligt må have en skrue løs :lol:

 

Og vi er enige her, vandet er til at drikke, ikke lege i, ej hellere vandpytter..

 

Tyson er med i klubben. Hvis han leger med en hund, der så pludselig hopper i vandet, står Tyson inde på bredden og ser på den, som om den må være idiot. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes man begynder at længes mere og mere efter sommer når man ser sådanne dejlige forårsbilleder. Gruppebilledet (nr 3) er rigtig sødt. En lidt umage venneflok. :lun:

 

Ja de er søde når de er så mange forskellige sammen. Her er et mere med alle dagens turdeltagere på, men vi manglede faktisk en 3 - 5 stykker, der plejer at være med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også lige været ude og marts-fotografere Bassen....eller det var i hvert fald hensigten, men motiv-kredsen er jo ret begrænset, når dyret har besluttet sig for en formiddagslur

 

 

Lige til at kramme, vi må nok hellere finde en dag de kan lege (så som torsdag den 9 (??) april om morgenen :mrgreen: (så vi har en træt hund når vi kører til mors)

Hvis du ikke skal på arbejde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Så kan jeg endelig være med....Ved dog endnu ikke hvilken i pels-bunken det bliver (det er de "små" i bunken til højre. De andre hvalpe, som er lidt større, er ikke fra det kuld vi skal have fra).

Puha, de var dejlige! Godt vi ikke selv får lov at vælge..så havde jeg taget dem alle med hjem...men har specielt et godt øje til den ulve-farvet helt til venstre. Men det nytter jo intet, hvis han ikke passer til vores temperament :blink:

IMG_5087_lille.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par rigtig dejlige martsbilleder fra i dag :-):-D:lol:

 

Sådan ser der ud i København i marts måned:blink:

 

Wow! Ikke om jeg ville bo der, men pænt er det :5up:

Og hundene i København er sandelig også dejlige :lun:

 

Herude i bondeland står blomsterne lidt mere spredt, men bare vent til anemonerne kommer frem, så skal I se forår :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...