Hop til indhold

Kærlige hjem, kig! :)


Gæst Isabella
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabella

Kære alle!

Jeg har 2 kaniner, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med dem efter jeg har fået hund. Jeg har desværre svært ved at nå at give dem al den kontakt de skal have, og det har jeg meget skyldfølelse over. Det er 2 kaniner ved navn Melly og Baby(to hunner). Melly er omkr. 2 år og Baby er omkr. 1½ år, og er af racerne løvehovedkaniner, Baby har dog også noget Hermelin i sig. Melly er større end baby og er sort og hvid, og Baby er mørkegrå. De er nogle rigtig dejlige, og tillidsfulde kaniner. Hvis der er nogle kærlige hjem som gerne vil overtage dem, må I meget gerne skrive.

 

Hilsen Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Isabella
Har du nogen billeder?

 

Og hvad skal du have for dem?

 

Hej.

 

Jeg har desværre ingen billeder lige nu, ligger nogle ind om omkr. en uge, og skal jeg nok også skrive noget mere om pris osv.

 

Hilsen Isabella

 

Hilsen Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabella
Kære alle!

Jeg har 2 kaniner, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med dem efter jeg har fået hund. Jeg har desværre svært ved at nå at give dem al den kontakt de skal have, og det har jeg meget skyldfølelse over. Det er 2 kaniner ved navn Melly og Baby(to hunner). Melly er omkr. 2 år og Baby er omkr. 1½ år, og er af racerne løvehovedkaniner, Baby har dog også noget Hermelin i sig. Melly er større end baby og er sort og hvid, og Baby er mørkegrå. De er nogle rigtig dejlige, og tillidsfulde kaniner. Hvis der er nogle kærlige hjem som gerne vil overtage dem, må I meget gerne skrive.

 

Hilsen Isabella

 

Og så fandt jeg nogle billeder:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady

Min datters kanin er lige død og hun har været meget ulykkelig, kunne rigtig godt tænke sig en ny kanin, og buret er stort nok til to:)

Kan de være inde, og hvor i landet bor du??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det ville være rigtig klædeligt hvis Isabella bad om en donation til et velg¢rende formål, i stedet for selv at tage penge for kaninerne, som hun ikke vil have længere :-D.

 

Kan godt være jeg spørger dumt, men HVAD har det med noget at gøre??

Hun må da selv bestemme hvad hun skal have for dem :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt være jeg spørger dumt, men HVAD har det med noget at gøre??

Hun må da selv bestemme hvad hun skal have for dem :rolleyes:

Fordi det er så typisk for tiden, at anskaffe sig et levende dyr og så ikke gide det længere..... men stadig synes at man fortjener at få penge ud af det!

Hvis man ikke gider at passe sine dyr længere synes jeg det er forkasteligt at tjene på at komme af med dem. Og hvis man har det bedre med at folk har givet noget for dem, så vil et bel¢b til Dyrenes Beskyttelse eller lignende da være på sin plads.

De mennesker der aftager ens aflagte, u¢nskede kæledyr kunne jo lige så godt have afhændet et dyr fra et internat.

Internater tager penge for dyr fordi pengene skal bruges på de næste dyr der kommer ind!

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi det er så typisk for tiden, at anskaffe sig et levende dyr og så ikke gide det længere..... men stadig synes at man fortjener at få penge ud af det!

Hvis man ikke gider at passe sine dyr længere synes jeg det er forkasteligt at tjene på at komme af med dem. Og hvis man har det bedre med at folk har givet noget for dem, så vil et bel¢b til Dyrenes Beskyttelse eller lignende da være på sin plads.

De mennesker der aftager ens aflagte, u¢nskede kæledyr kunne jo lige så godt have afhændet et dyr fra et internat.

Internater tager penge for dyr fordi pengene skal bruges på de næste dyr der kommer ind!

 

Det kunne også ske, at det var fordi hun vil sikre sig seriøse henvendelser. Hvis folk ser et gratis dyr, tænker de ikke så meget over det. Som når der er penge involveret.

 

Jeg har også sagt at jeg gerne vil have noget for mine, men har så sagt til hende der har kontaktet mig at hun ikke skal give noget. Fordi jeg ved at hun er god ved dyr, og fordi jeg bare vil have de skal have et godt sted at bo.

 

Men der er da ingen der gir dyr gratis væk :???: det er da tosset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jo netop ikke gratis, hvis folk skal give et bel¢b til Dyrenes Bestkyttelse? Man betaler stadig for dyret, men pengene går til at hjælpe andre dyr, istedet for at gå til biografbiletter eller en ny taske.

 

Hun kan da ikke vide at pengene går til DB !?!

 

Synes så absolut hun selv skal bestemme, og ikke presses til noget.

Hvis hun har lyst kan hun jo bare SELV donere de penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med tasken var altså bare et eksempel! ;-)

Jeg er da sikker på at hun er interesseret i at kaninerne får det bedst mulige hjem, jeg er bare så træt af "brug og smid væk" mentalitet, og nu går det altså så lige ud over dig og Isabella i dag!

 

hehe :lol: jatak det kan mærkes :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...