Hop til indhold

En sjov historie!! Cola-hund


Gæst Sine
 Share

Recommended Posts

Jeg havde en sjov oplevelse med min lille hvalp Freya hertil morgen.

 

Kl. 6,30 kunne jeg ikke forstå at hun ikke havde pivet endnu, hun plejer at vække os allerede kl. 5, så jeg gik ned i køkkenet hvor hun sover for at de om der var noget galt.

 

Og der sad Freya, hel stille og kiggede på en halv tom cola flaske som var hun hypnotiseret!! Jeg kunne ikke rigtig forstå det, kunne næste ikke få hende ud i haven for at tisse, hun var meget fasineret af den cola flaske, og hun skyndte sig ind igen efter tissetåren for at kigge videre på den flasken med cola min kæreste havde efterladt på køkkenbordet.

 

Jeg gik ind i stuen og prøvede at kalde hende ind, men hun sad som limet til gulvet foran cola'en... FØRST der gik det op for mig!! Vi har de seneste 4 dage givet hende hendes mad i en ½ liters flase, for at hun ikke skal spise den så stærkt og at der også skal være lidt udfordring i det, hun troede cola'en var hendes mad.. Og her var man helt bange for at man havde fået en hund der var vild med cola - ha ha ha :lol: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla fik også sin mad i en flaske da hun var lille, hvilket har gjort hende lettere "flaskefikseret" :oops: Hun stjæler folks pantflasker hvis vi er på besøg andre steder og eftersom hun selv kan åbne skruelåg skal man være meget varmsom med hvor man stiller halv-fulde flasker henne! :evil:

 

He he he.. måske skulle man tage hende med i Nyhavn til sommer, så kunne man tjene lidt basseøre, mens man gik tur:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

 

i kan også smide foderet ude på græsplænen, så skal hun både arbejde for det imens hun søger efter det og hun får ikke spist det så hurtigt.

 

Husk dog at give det efter morgen turen, det er ikke sundt for en hund at gå tur lige efter den har spist.

Det er heller ikke godt at spise lige efter en gåtur ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahhaha, hvor sødt :lun:

 

Men det var da godt for hende at du kom i tanke om hvad der var galt :mrgreen:

 

 

 

Vi har Liiiiiiidt det samme, bort set fra at det er fordi det er sjovt at bære rundt på flasken, Aslan sidder nemlig også og hyptonisere flasken til at falde ned til ham.

 

 

Nå jow, jeg spildte negang lidt rød sodavand, nu kan jeg ikke drikke det uden at aslan savler, så pas på med sodavand! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sine,-

 

vad har du gjort ved den kolaflaske??? jeg roder osse med af

lave aktiverings demser ud af cola flasker men tulle kan ikke finde ud

af at bruge poten vordan har du gjort og vad er din erfaring med det:-).???

 

Jeg har ikke gjort andet end at putte hendes foder ned i den, og så dasker hun selv til den med poten eller snuden så maden kommer ud. Jeg bruger en ½ liters flaske. Jeg sætter dog ikke låget på flasken, det tror jeg heller ikke hun ville kunne (endnu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er heller ikke godt at spise lige efter en gåtur ;-)

 

Hvorfor er det ikke godt at går tur lige efter man har spist? Og hvorfor er det ikke godt at spise lige efter man har gået tur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...