Hop til indhold

Månedens hund april 2009 "sovende hunde"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Gæst Gabriella

Tror vist jeg fik sat billede på? hmm.. Men det er Min chihuahua på 9 uger som sover til middag på Boss som er en GD sødt:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 142
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå nå - det er jo svært at vælge! :lol:

 

Nyt billede: Leroy på arbejde :mrgreen:

 

Hihihi se lige den skønne kæmpepote :mums: Og jeg syns min hund har store poter :-P

Redigeret af sjobo
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare smart med teamer, det gør det lidt lettere, at vælge et enkelt billede, så jeg synes lige, at min Mio skulle bidrage med et.

 

Hans favorit-stilling er med alle 4 poter i vejret, eller totalt sammenkrøllet, men her var jeg heldig at fange et mere særpræget udtryk - Det er kærlighed ved første blik :hjerte:

 

Wouf fra Ninna og Mio :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare smart med teamer, det gør det lidt lettere, at vælge et enkelt billede, så jeg synes lige, at min Mio skulle bidrage med et.

 

Hans favorit-stilling er med alle 4 poter i vejret, eller totalt sammenkrøllet, men her var jeg heldig at fange et mere særpræget udtryk - Det er kærlighed ved første blik :hjerte:

 

Wouf fra Ninna og Mio :vinken:

 

SKØØØØØØØØNT billede!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

MÅNEDENS HUND APRIL 2009

 

Denne månedes kategori: "Sovende hunde" billeder.

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" april 2009.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. april kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum :wink:

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vinder.

 

Ok, der stod at der kun måtte være et billede pr bruger, ikke at der kun måtte være en hund på billedet.....?

 

Måske du lige skulle læse en gang til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er så et "skud" af Bonnie da hun var ca. 4 mdr. Ved ikke helt hvordan det lykkedes for hende at sno kroppen sådan, men hun gør det faktisk stadig, og for at det ikke skal være helt løgn, ser det ud som om hun rent faktisk nyder at sove i denne position. Forstå det hvem som kan :shock:

 

[ATTACH]8615[/ATTACH]

 

bare rolig hun tager ikke skade af det... sheila har ligget sådan i mange år:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Her er Paco i en stille stund, som der ikke er mange af, men når "far" inviterer på en middagshyggelur, kan han godt ligge stille :kys::lun:

 

Nøøj, hvor er de søde.. Haha.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...