Hop til indhold

Ja, det måtte jo kommer ;)


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Nå jeg nu har haft besøg af Azuro...

 

Ja, så er det jo nærmest naturlov at I skal have billeder herinde :mrgreen:

 

Han ankom jo kl. 08:45 i torsdags, så han lige kunne nå med til hunde-træffet i Vestfolden/Vestskoven - men det er her jo både billeder og film af, så det behøver jeg jo nok ikke forklare yderligere.

 

Vi kom hjem og fyren var... Hyperaktiv, kunne slet ikke finde ro, for vi andre gik jo rundt ude i haven :lol: Det var først da folk satte sig ned for at se film, at han omsider faldt til ro, men så var han også ganske rolig resten af dagen.

 

bernerazuro-albums-azuro-d-9-4-09-11-4-09-picture6305-oj-det-er-bare-sa-hardt-vaere-til-hundetraef-altsa-alt-mange-laekre-taever-og-zzzzzzzzzzzz.jpg

 

Dagen efter skulle jeg jo fejres (blev 20 år i går - kan slet ikke forholde mig til det :oops: Folk ville skåle og sagde tillykke, jeg ville skåle med og skulle til og sige tillykke, men hvem fanden var det nu? GUUD, ARGH! Pinligt... Det var jo mig selv :lol: ). Jeg spurgte min søster om hun ville tage nogle billeder af mig og bassen, for jeg havde dælme ikke nogle :shock: Jo, det ville hun gerne så mig ud i haven med med godbidder og i stiletter :mrgreen:

 

Sådan endte det med at se ud:

 

Jamen du er dejlig, bassedreng! - Ja, det ka' godt være, men jeg vil gerne ha' den goooodbid, du har i hånden!

bernerazuro-albums-azuro-d-9-4-09-11-4-09-picture6309-men-altsa-de-der-godbidder-lokker-ogsa.jpg

 

[ATTACH]10924[/ATTACH]

 

Aj, ja, det er ikke fordi jeg ikke kan li' dig, du er go' nok Rikke :blink:

bernerazuro-albums-azuro-d-9-4-09-11-4-09-picture6310-ja-ok-sa-du-er-da-god-nok.jpg

 

[ATTACH]10925[/ATTACH]

 

Pladstræning - i stiletter :mrgreen:

bernerazuro-albums-azuro-d-9-4-09-11-4-09-picture6315-a.jpg

 

[ATTACH]10926[/ATTACH]

 

Så lavede vi desværre ikke så meget mere, for han sov torsdagen væk og fredagen fik vi da gået nogle ture og trænet lidt - positivt: Han trækker ikke så meget mere - og springer ikke længere ud i linen når han ser andre hunde :ivrig: Men han er desværre stadig stokdøv, når han ser andre hunde, så man kan ikke have ham løs.

 

Men kæft det var dejligt at se ham igen, det er jo længere siden - og no doubt han kunne huske mig, han fulgte mig hvorend jeg gik, fra han ankom nærmest :mrgreen: Dog ikke når der var andre hunde :lol:

 

Der er nogle flere billeder her: http://www.hunde-forum.dk/members/bernerazuro-albums-azuro-d-9-4-09-11-4-09.html

Redigeret af bernerazuro
Billeder indsat på ny, da de var slettet grundet ændring i URL-addresse
Link til indlæg
Del på andre sites

Taark skal I have :kys:

 

Han er jo en rigtig smuksak og ser rigtig dejlig ud, kan godt forstå du er vild med ham :blink: Men hvad er historien egentlig - hvor kender du ham fra, er han din "plejehund?" :mrgreen:

 

Uha, det er jo fire år siden nu, jeg så ham første gang, som bette 10-11-ugers hvaps... Han er nogle af vores venners hund og jeg møder ham sådan ca. 3-4 gange årligt, men jeg har bare totalt tabt mit hjerte til den bamsedreng :lun: Det er takket være ham, at jeg faktisk begyndte at interessere mig for hunde :-) Og det har kun taget til siden, jeg glæder mig næsten mere til at se ham end hans ejere :oops:

 

Årh, hvor er de billeder bare gode ! Han er altså en lækker-dreng, ham Azuro !!!

 

PS: Stiletter er stærkt undervurderede, når det handler om fodfæste, hvis vovse pludselig vil en anden vej end man selv troede man skulle :5up: :mrgreen:

 

Jeps, han er bare lækker :lun:

 

Har faktisk overvejet det med stiletterne :hmm: Men bliver det ikke lidt ædelagt af, at man nogle gange glemmer at lægge vægten på forfoden i stedet for hælen - og synker dybt ned i jorden? Eller er det bare en vanesag? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Har faktisk overvejet det med stiletterne :hmm: Men bliver det ikke lidt ædelagt af, at man nogle gange glemmer at lægge vægten på forfoden i stedet for hælen - og synker dybt ned i jorden? Eller er det bare en vanesag? :lol:

 

Jeg skulle mene, at ved "stå fast", ville ideen med to pløkker (hæle) dybt forankret i jorden, være en fordel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle mene, at ved "stå fast", ville ideen med to pløkker (hæle) dybt forankret i jorden, være en fordel ;-)

 

Jaja, helt klart! :-D

 

Men jeg har det med at synke i jorden på alle mulige og umulige tidspunkter - og det er jo immervæk noget upraktisk :lol: Og så er spørgsmålet om fordelen ved at kunne stå fast kompenserer ved ufordelen ved at sidde fast på et uhensigtsmæssigt tidspunkt, fordi man ved et uheld lægger vægten forkert :hmm:

 

Hvor ser han bare dejlig ud, og så har man jo helt lyst til at kramme og putte sig ind i den skønne vamsepels. :lun:

 

Uhja, tell me about it :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Uha, det er jo fire år siden nu, jeg så ham første gang, som bette 10-11-ugers hvaps... Han er nogle af vores venners hund og jeg møder ham sådan ca. 3-4 gange årligt, men jeg har bare totalt tabt mit hjerte til den bamsedreng :lun: Det er takket være ham, at jeg faktisk begyndte at interessere mig for hunde :-) Og det har kun taget til siden, jeg glæder mig næsten mere til at se ham end hans ejere :oops:

 

 

 

Jamen han er jo heller ikke til at modstå, jeg kan godt forstå du faldt for ham ;-) Det er så også hans fortjeneste, at du skal have en berner basse nu, kan jeg næsten regne ud. Så han har jo gjort hans job godt nok :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...