Hop til indhold

At liste


Aslan
 Share

Recommended Posts

Lister jeres hunde?

 

 

Vi har et sted hvor der er MANGE musehuller, og når vi går derhen, så ca 4 meter før hullerne begynder, begynder aslan at gå sådan helt fjedre agtigt, min formodning er at han lister, men kan hunde liste bevidst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på at jeg har set en hund liste!

 

Det var engang hvor alle trænerne + bestyrelsen i min klub var på et kursus. Vi skulle så prøve nogle øvelser med hundene, og en af dem var afdækning.

Det var en af hundene, en GD tæve, ikke så glad for. Da det blev deres tur, lagde hun sig pænt ned, men lige så snart ejeren vendte ryggen til og begyndte at gå, rejste hun sig og liii-sss-te-de fuldstændig lydløst bagefter, så da ejeren vendte sig om, stod hun og gloede lige ind i øjnene på hunden :mrgreen:

Vi andre lå selvfølgelig flade af grin :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på at jeg har set en hund liste!

 

Det var engang hvor alle trænerne + bestyrelsen i min klub var på et kursus. Vi skulle så prøve nogle øvelser med hundene, og en af dem var afdækning.

Det var en af hundene, en GD tæve, ikke så glad for. Da det blev deres tur, lagde hun sig pænt ned, men lige så snart ejeren vendte ryggen til og begyndte at gå, rejste hun sig og liii-sss-te-de fuldstændig lydløst bagefter, så da ejeren vendte sig om, stod hun og gloede lige ind i øjnene på hunden :mrgreen:

Vi andre lå selvfølgelig flade af grin :lol::lol::lol:

 

Ai, hvor sødt :lol:

 

Tak for en sød historie :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123

Jo jeg er også sikker på, at min Sofus lister engang imellem:blink: Specielt når vi er ude og gå og nærmer os vores genbo. De har nemlig en schæfer til at stå vagt uden for hele tiden, og den er Sofus ikke gode venner med, så han lister hen til huset:mrgreen: Og så håber han vel bare på, at schæferen ikke hører ham!:cool:

 

Han går i forvejen meget let på tå, men når vi går forbi der, så flyver han næsten lydløst forbi:engel: Så jo, uden at have forstand på det, så kan Sofus i hvert fald liste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gu kan hunde liste :mrgreen: Jeg har flere eksempler. Her et af dem;

 

Min familie og jeg sidder ude i køkkenet og spiser. Min far siger til Sherlock, lidt skræpt, at han skal gå ud i kurven. Sherlock reagerer ikke, så min far går ud i gangen og peger på kurven, og beder ham igen gå derop. Så sætter min far sig igen i køkkenet, men fra min plads kan jeg se at Sherlock meget forsigtigt lister ud af kurven, og stiller sig i dørkarmen til køkkenet :-D Min far beder ham igen gå ud i kurven, og scenariet jeg har beskrevet sig ovenfor, gentager sig adskillige gange :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jep mine lister

 

min hanhund han lister hvis der er noget i et musehul eller han ser en hun han kender på afstand så lister han derhen

 

min tæve hun lister sig hen til buret hvis vi er på besøg hos veninden som har marsvin så både lister hun og kryber og derefter op til buret lige meget hvilket dyr i bur så lister hun derhen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki lister heller ikke - det har hun slet slet ikke tålmodighed til :rolleyes: al gang foregår i løb med hende :engel:

 

 

Jeg trode skismer heller ikke Aslan havde tålmodighed til at liste, eller for dens sags skyld aty han kunne, men iiiiiiiiiiih hvor ser det fjedren elegant ud :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...