Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Et forslag: Admin, hvis du nu selv var den eneste, der havde ret til at slette/rette indlæg i Debat, Diverse, Råd&Tips og Løst Snak, så kunne du jo godt have moderatorer på de andre fora.

 

Hvis en eller to brugere så havde noget imod de personer, der fungerer som moderatorer (og der skal nok være nogle...), kunne de jo bare lade være med at skrive i de pågældende fora.

Link til indlæg
Del på andre sites

Et forslag: Admin, hvis du nu selv var den eneste, der havde ret til at slette/rette indlæg i Debat, Diverse, Råd&Tips og Løst Snak, så kunne du jo godt have moderatorer på de andre fora.

 

Hvis en eller to brugere så havde noget imod de personer, der fungerer som moderatorer (og der skal nok være nogle...), kunne de jo bare lade være med at skrive i de pågældende fora.

 

Det er lidt i den retning den nye struktur bliver, den er dog ikke helt på plads endnu. Jeg går ud fra det bliver både admins og moderatorer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at Guanomo ville være et rigtig godt bud :5up: Han har styr på IT og er ret fornuftig af en mand at være :mrgreen:

Tak, :oops: det varmer altid at få at vide man er fornuftig af de "ældre" :slem:

 

Dog tror vi skal til at lave en smiley kvote på din konto :hmm:

 

Arh nu har ham også været under særligt meget pres fra flere.

 

Så må man håbe at "i" kan acceptere de der vælges til moderatorer. Ellers er han jo lige vidt.

Husk du tilhører "i" :slem: jeg har et øje til dig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...