Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den ville jeg gerne kommentere...men det er vist et andet forum :mrgreen:

 

Du bragte det da selv op :mrgreen::-D

og i øvrigt kender jeg kun det her forum :-)

 

:slem: det var dog et vældigt lørdagshumør, du er i:mums:

 

Jep Sofie sover så ammehjernen er slået fra et øjeblik :-D

 

hod da op, jeg har da nævnt elskovsscene mellem et marsvin og et stykke broccoli, det vr der ingen der blev syge af. Ej heller brugerne herinde:pift::slem:

 

Hm hverken dyre eller madsex er mit speciale så det er nok derfor jeg er gået glip af den tråd :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hod da op, jeg har da nævnt elskovsscene mellem et marsvin og et stykke broccoli, det vr der ingen der blev syge af. Ej heller brugerne herinde:pift::slem:

 

Jeg får kvalme af broccoli - og bliver søsyg af Dinahs profil. Tror jeg er morgensur eller noget :evil:

 

Ved íkke om tillykke er det rette at sige, så 'God arbejdslyst I to!'

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket over valget af Guanomo, eftersom det ikke er mere end et par uger siden, at han kaldte mig nazist og efterfølgende blev bedt af Dogue1 om at slette det. :shock:

 

Til gengæld synes jeg, at Dinah er et supergodt valg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket over valget af Guanomo, eftersom det ikke er mere end et par uger siden, at han kaldte mig nazist og efterfølgende blev bedt af Dogue1 om at slette det. :shock:

 

Til gengæld synes jeg, at Dinah er et supergodt valg :5up:

 

Hm det havde jeg nu ikke lige lagt mærke til.

 

Tror han er valgt fordi han er her meget og folk generelt har et godt indtryk af ham.

 

Jeg syntes det er fint at der er flere co-admins så det ikke kan komme til at hedde sig at " det er også bare fordi co-admin ikke kan lide mig" eller noget i den stil. Nu skulle der gerne være mulighed for at se tingene fra flere synspunkter. Og fint der både er en kvinde og mand da man ikke altis ser tingene på samme måde.

 

Det her indlæg er ikke specielt møntet på dig må jeg hellere skynde mig at sige :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket over valget af Guanomo, eftersom det ikke er mere end et par uger siden, at han kaldte mig nazist og efterfølgende blev bedt af Dogue1 om at slette det. :shock:

 

Til gengæld synes jeg, at Dinah er et supergodt valg :5up:

 

Åhhh, tag det dog roligt. Jeg har helt tiltro til at Guanomo kan skelne mellem at være co-admin og være menig medlem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh, tag det dog roligt. Jeg har helt tiltro til at Guanomo kan skelne mellem at være co-admin og være menig medlem.

 

Åhhh, jeg er skam helt rolig. Det er ikke noget, der bringer min nattesøvn i fare, hvis det er det, du tror :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op hvor er det gode nyheder, og jeg synes det er fint at folk herinde har været lidt med til at præge valget (tror jeg da).

 

Et stort tillykke til Dina og Guanomo, jeg tror I vil være gode som co-admins. Nu mangler vi bare et par nye kælenavne.

 

Jeg ved ikke lige med Dina, for vi kan vel ikke kalde hende G.I. Jane men hvad med Chief til Guanomo, det er der da lidt indianer over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket over valget af Guanomo, eftersom det ikke er mere end et par uger siden, at han kaldte mig nazist og efterfølgende blev bedt af Dogue1 om at slette det. :shock:

 

Til gengæld synes jeg, at Dinah er et supergodt valg :5up:

Overilet kommentarer kan ske i kampens hede som man siger, efterfølgende kunne jeg sagtens se den var for meget, men havde ikke tænkt over den før D1 skrev til mig og jeg synes også den skulle slettes da jeg blev gjort opmærksom på den.

 

Og jeg kan sagtens være upartisk :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering på Co-Admin.

 

Vi har endnu en opdatering på Co-Admin området :-)

 

Dinah har også sagt ja til at være Co-Admin, så nu er det ikke en drengeklub mere :mrgreen:

 

Hunde-forum.dk byder Dinah velkommen som Co-Admin, og samtidig er jeg glad for at både Dinah og Guanomo nærmest er valgt af de daglige brugere selv her på forum, ihvertfald har de fået mange anbefalinger.

 

Se Dinah´s profil - klik her

Tillykke til Guanomo og Dinah!!!:5up::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overilet kommentarer kan ske i kampens hede som man siger, efterfølgende kunne jeg sagtens se den var for meget, men havde ikke tænkt over den før D1 skrev til mig og jeg synes også den skulle slettes da jeg blev gjort opmærksom på den.

 

Og jeg kan sagtens være upartisk :blink:

 

Det var da godt. Held og lykke med det :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...