Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

 

Det er udvikling på sådanne spørgsmål jeg er ked af at se, nogle gange bliver ting trukket så langt ud at man kommer væk fra det egentligt emne hvor man "måske" gerne vil diskutere enkelte personer imellem.

Selv når man har fået svar.

Mener du at der skulle være startet en ny tråd pga. de spørgsmål der er kommet mht. redaktørerne og den måde man behandler klager over de enkelte brugere?. For jeg ser det som en naturlig udvikling af en tråd. Når man har diskuteret det tråden drejer sig om, tager man de spørgsmål op, der kommer henad vejen. Tror det er meget svært at flytte en diskusssion når den først kører.

 

Og til de der synes det er vi er paranoide, præmenstruelle, obmærksomhedssøgende osv, fordi man gerne vil vide hvordan tingene fungerer vil jeg da bare sige: Ærgerligt. :???: Gider I ikke læse det, så lad vær`. Men lad være med at hav så travlt med at udråbe andres spørgsmål som værende tidsspilde, for imorgen kan det jo være det er jer, der gerne vil have noget at vide.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen som Nollike også har været inde på. Hvis man ikke har været klar over hvordan det fungerer bliver man da nysgerrig og vil gerne vide noget mere når man finder ud af det. Det kan jeg altså ikke se noget galt i.

 

At HF er "large" er det på en eller anden måde ikke også det der har gjort at vi alle på et eller andet plan har lært hinanden lidt bedre at kende en hvad man ville på andre fora?

 

Mener du at der skulle være startet en ny tråd pga. de spørgsmål der er kommet mht. redaktørerne og den måde man behandler klager over de enkelte brugere?. For jeg ser det som en naturlig udvikling af en tråd. Når man har diskuteret det tråden drejer sig om, tager man de spørgsmål op, der kommer henad vejen. Tror det er meget svært at flytte en diskusssion når den først kører.

 

Og til de der synes det er vi er paranoide, præmenstruelle, obmærksomhedssøgende osv, fordi man gerne vil vide hvordan tingene fungerer vil jeg da bare sige: Ærgerligt. :???: Gider I ikke læse det, så lad vær`. Men lad være med at hav så travlt med at udråbe andres spørgsmål som værende tidsspilde, for imorgen kan det jo være det er jer, der gerne vil have noget at vide.

 

Så er jeg med :-) mine udtalelser gik ikke på undren omkring hvor tingene kørte, det synes jeg kun er godt man spørger om, og har intet problem med det :-) jeg selv blev faktisk nysgerrig da flere spurgte ind til det i denne tråd her, kan også se vi fik svaret.

 

Mener ikke at emnet om hvordan tingene klares skulle have en ny tråd, snakker om folks interne problemer der kommer til udtryk i deres indlæg til hinanden der burde tages privat.

 

Synes nu ikke folk er paranoide fordi man spørger til det emne, ser det som naturligt at man spørger ind til hvordan ting håndteres.

 

syntes det trælse udvikling tråden havde var vedrørende hvem der var blevet udnævnt til co-admin og at admin havde valgt som han ahvde, at det fra en fra siden.

 

Jo det at være large på dette forum gør da vi lærer hinanden bedre at kende. Det er måden man tiltaler folk på det undrer mig af og til.

 

mener nu også det tidligere indlæg jeg skrev forklarede det meget godt, men hylder med i koret om et kommunikations kursus, for så langt et indlæg som jeg skrev længere oppe på siden, som åbenbart ikke giver mening, må kunne gøres bedre så det ikke misforstås.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg med :-) mine udtalelser gik ikke på undren omkring hvor tingene kørte, det synes jeg kun er godt man spørger om, og har intet problem med det :-) jeg selv blev faktisk nysgerrig da flere spurgte ind til det i denne tråd her, kan også se vi fik svaret.

 

Mener ikke at emnet om hvordan tingene klares skulle have en ny tråd, snakker om folks interne problemer der kommer til udtryk i deres indlæg til hinanden der burde tages privat.

 

Synes nu ikke folk er paranoide fordi man spørger til det emne, ser det som naturligt at man spørger ind til hvordan ting håndteres.

 

syntes det trælse udvikling tråden havde var vedrørende hvem der var blevet udnævnt til co-admin og at admin havde valgt som han ahvde, at det fra en fra siden.

 

Jo det at være large på dette forum gør da vi lærer hinanden bedre at kende. Det er måden man tiltaler folk på det undrer mig af og til.

 

mener nu også det tidligere indlæg jeg skrev forklarede det meget godt, men hylder med i koret om et kommunikations kursus, for så langt et indlæg som jeg skrev længere oppe på siden, som åbenbart ikke giver mening, må kunne gøres bedre så det ikke misforstås.

 

Tak for uddybningen, det hjalp ihvertfald på min forståelse. Og jeg kan så se at vi ikke er så uenige alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kronisk pms :blink::blink:

 

Nej fy da... Det er et personligt angreb....har jeg lært :blink:

 

Bare paranoid....

 

 

Så er jeg med :-) mine udtalelser gik ikke på undren omkring hvor tingene kørte, det synes jeg kun er godt man spørger om, og har intet problem med det :-) jeg selv blev faktisk nysgerrig da flere spurgte ind til det i denne tråd her, kan også se vi fik svaret.

 

Mener ikke at emnet om hvordan tingene klares skulle have en ny tråd, snakker om folks interne problemer der kommer til udtryk i deres indlæg til hinanden der burde tages privat.

 

Synes nu ikke folk er paranoide fordi man spørger til det emne, ser det som naturligt at man spørger ind til hvordan ting håndteres.

 

syntes det trælse udvikling tråden havde var vedrørende hvem der var blevet udnævnt til co-admin og at admin havde valgt som han ahvde, at det fra en fra siden.

Præcis dét er hvad jeg kommenterede på baggrund af. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike på intet tidspunkt ville du blive vendt som person, for om du er høj og slank eller lille og tyk, det er vi ret ligeglade med (vi elsker alle som gud har skabt dem :-D ).

 

Det der ville blive vendt var hvis du skrev rose og jeg rapoterede det , eller omvendt, du rapoterede min rose!

 

Så ville man sige, skal nollike have en advarsel for at bruge ordet rose?

Eller er det ok at man bruger dette ord?

 

Hvorvidt du har liljer eller ej, det bliver heller ikke diskuteret.

 

 

 

 

 

 

Og om hvorvidt det er godt at der er 18 der er redaktøre (hvor af nogen af dem ikke deltager aktivt i "panelet" om det er skidt eller ej..........

 

En ting er sikkert, de to mænner med magten, overtager ikke verdenen med alle de redaktøre der er, så de kan ikke lave konspirationer :blink:

 

 

 

 

Jeg håber i kommer over jeres følelser af hvordan det er (desværre kan jeg ikke styre jeres følselser).

 

 

 

 

Ud over det, så syntes jeg admin er imponerende, at han finder sig i alt det her, og ikke bare lukker bageren :kys: (undskyld at jeg fornærmer en del lige nu, for i føler som i gør..........men sådan har jeg det virkelig)

 

Du skulle fame have en pokal Hr. Admin

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været tråden igennem nogle sider tilbage, og vil mene alle har fået svar på det de spørger om.

 

En ting jeg syntes ubesvaret, er spørgsmålet om man får besked hvis man er anmeldt i en tråd. Det gør man ikke medmindre man skal kontaktes ang. indhold/opførsel i tråden, og jeg kan heller ikke se hvad det skulle hjælpe.

 

En anden ting jeg lige vil slå fast, er at redaktør rollen her på forum, er en neddroslet moderator funktion med ganske få rettigheder som almindelige medlemmer ikke har, blandt andet soft-delete af tråde, og dette er kun pga. spam tilfælde hvor jeg (eller Dogue1) ikke er på. Dette har heller ikke været hemmeligt på noget tidspunkt.

 

At rapporterede indlæg går i redaktør forummet for at få lyst flere sider af en evt. rapportering, er der også skrevet om I flere tråde. Samt på forsiden at forum har der stået det sidste år et link med redaktørgruppen hvor alle er listet, så det kommer godt nok bag på mig at nogen kan være i tvivl om hvem der er det.

 

Jeg har desværre ikke mulighed for at gøre samtlige medlemmer tilfredse, men jeg har prøvet så vidt som muligt, og kan ikke i min vildeste fantasi tro at nogen mener jeg har prøvet på at skjule noget, jeg syntes selv vi har et meget åbent forum, hvor der bliver lyttet!

 

Hvis man ikke kan leve med reglerne, så er hunde-forum.dk måske ikke stedet for dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Ud over det, så syntes jeg admin er imponerende, at han finder sig i alt det her, og ikke bare lukker bageren :kys: (undskyld at jeg fornærmer en del lige nu, for i føler som i gør..........men sådan har jeg det virkelig)

 

Du skulle fame have en pokal Hr. Admin

 

Tak for det :-)

 

Den er også ved at briste på mig nu, det indrømmer jeg gerne!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

En ting jeg syntes ubesvaret, er spørgsmålet om man får besked hvis man er anmeldt i en tråd. Det gør man ikke medmindre man skal kontaktes ang. indhold/opførsel i tråden, og jeg kan heller ikke se hvad det skulle hjælpe.

 

Ikke andet end at man måske kunne lære lidt om hvad (i ens indlæg) der udløser folks harme, kan virke sårende mm. samt hvor de enkelte medlemmers grænser ligger, for hvad der er over stregen, så man ikke kommer til at gentage "succes`en". Man kan jo ikke tage ved lære hvis kritikken standser blandt 20 andre mennesker. :confused:

 

Nogle af os :oops: kan jo godt komme til at bruge ordene så de får en forkert betydning og personligt lærer jeg lidt hver gang jeg ryger ud i store diskussioner. Den sidste bl.a. at præcisere hvad jeg kommenterer i et indlæg. Så er den samlet op og gemt til en anden gang. Den mulighed synes jeg gerne at jeg ville have, hvis folk ikke gør det synligt for mig og bare anmelder mit indlæg. Og så noget rigtig vigtigt: Har jeg trådt nogen over tæerne, så de er blevet kede af det (igen, uden at jeg fanger det), så vil jeg da gerne kunne sige undskyld. Den mulighed synes jeg at jeg bliver frataget og det er sådan noget der kan få mig til at overveje det sidste jeg citerer dig for.

 

At rapporterede indlæg går i redaktør forummet for at få lyst flere sider af en evt. rapportering, er der også skrevet om I flere tråde.

Det er så gået hen over mit hoved.

 

Jeg har desværre ikke mulighed for at gøre samtlige medlemmer tilfredse, men jeg har prøvet så vidt som muligt, og kan ikke i min vildeste fantasi tro at nogen mener jeg har prøvet på at skjule noget, jeg syntes selv vi har et meget åbent forum, hvor der bliver lyttet!

Nej, tror heller ikke nogen tror du forsøger at skjule noget og jeg tror da også at der generelt er en forståelse for at det kan være svært at være dig. :lol: Heldigvis er der da også nogle gange hvor vi husker at få rost dig for din kæmpe indsats. :5up::klap:

 

Hvis man ikke kan leve med reglerne, så er hunde-forum.dk måske ikke stedet for dig?

Det kan du have ret i. Jeg er dog af den opfattelse, at hvis man er glad for noget, så er det værd at kæmpe for at det skal blive bedre, istedet for bare at smække med døren og skride.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle af os :oops: kan jo godt komme til at bruge ordene så de får en forkert betydning og personligt lærer jeg lidt hver gang jeg ryger ud i store diskussioner. Den sidste bl.a. at præcisere hvad jeg kommenterer i et indlæg. Så er den samlet op og gemt til en anden gang. Den mulighed synes jeg gerne at jeg ville have, hvis folk ikke gør det synligt for mig og bare anmelder mit indlæg. Og så noget rigtig vigtigt: Har jeg trådt nogen over tæerne, så de er blevet kede af det (igen, uden at jeg fanger det), så vil jeg da gerne kunne sige undskyld. Den mulighed synes jeg at jeg bliver frataget og det er sådan noget der kan få mig til at overveje det sidste jeg citerer dig for.

 

 

 

Jeg kan godt følge dig.

 

men hvis personen har brug for undskyldningen, må denne jo skrive det i offentligheden/ pm :blink:

 

 

 

Hvis den rapoterede gerne vil gøre det annonymt, har dennne heller ikke fortjent din undskyldning.

 

 

Noget helt andet er, kunne jeg forestille mig, at hvis nogen virkelig følte sig stødt, havde denne nogen måske ikke lyst til at skrive det i offentligheden da denne kan bliver overfaldet af andre herinde (ej sagt om de bliver eller ej!).

 

 

Nogle mennesker er konflikt sky andre er konflikt glade, nogle hælder til det jeg definere som konflikt liderelige, men skal alle ikke have muligheden for at "sige fra". Ligeså vel som du og andre ikke bare kan lave om på hvordan de føler, ligesåvel kan de konfliktsky ikke sige fra.

 

At der så sider nogle "dimser" og vurdere hvorvidt det anmeldte indlæg virkelig er slemt, eller om det bare er en perosns følelser der gør at det er slemt........... det er jo så sådan det er, hvilke jeg stadig ser som en fordel, for jo flere der er, jo mindre er chancerne for at venner bestemte over andre (som der jo er nogen der tror/mener)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg beklager at jeg ikke har været deltagende i tråden i dag, jeg har lige haft noget andet og for mig vigtigere at tænke på :cry:

 

Jeg er ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne Admin, det var faktisk ikke det der var min mening, selv om det ser ud til at det er den følelse du har fået :cry: Jeg synes at jeg adskillige gange har gjort opmærksom på at jeg synes at HF er et rigtig dejligt sted at være og at du gør en kæmpe indsats for at få det til at køre, men det gør vel ikke at jeg ikke kan tillade mig at stille spørgsmål til de ting der foregår (og som jeg åbenbart overhovedet ikke opdager før det bliver serveret på et sølvfad :oops:). At jeg så bliver opfattet som paranoid og kronisk pms og andre flatterende ting, det må jeg jo så overveje om jeg vil bruge kræfter på at reflektere over... Jeg håber at du tror mig når jeg siger, at til at starte med syntes jeg egentlig at det var lidt komisk at Dogue havde været sådan til debat når der i laaaang tid har været 18 med mere eller mindre de samme beføjelser. Det rejste så bare ved nærmere eftertanke nogle yderligere spørgsmål.

 

Jeg har forklaret hvad min opfattelse af redaktørgruppen var. Den viste sig at være helt hen i vejret og derfor rejste der sig nogle spørgsmål som jeg gerne ville have besvaret og har fået nu. Tak for det :5up:

 

Samtidig må jeg sige, at gruppen åbenbart har været deres opgave voksen, siden jeg ikke har opdaget det af mig selv ;-) og det er jo også positivt. Men jeg sad altså med en lidt underlig fornemmelse i maven over pludselig at finde ud af at jeg ikke kunne vide om jeg havde været til debat og i så fald hvordan den var foregået :oops: Det kan da godt være at det er paranoidt, det må jeg så tale med min læge om :blink:

 

Jeg sidder ikke med en fornemmelse af at du Admin forsøger at skjule ting og sager for mig eller andre, jeg havde bare ikke opdaget hvordan tingene hang sammen og jeg har ikke set, eller i hvert fald ikke bidt mærke i, at du flere steder har forklaret hvordan det fungerer. Så jeg beklager min manglende indsigt, men mod dumhed kæmper selv guderne forgæves, ved du nok :oops:

 

Hvis du synes at jeg er et problembarn så giv mig en melding på pm, så skal jeg nok forføje mig :genert: (Det tilbud gælder så kun Admin, så DKW og andre: Glem det! :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt følge dig.

 

men hvis personen har brug for undskyldningen, må denne jo skrive det i offentligheden/ pm :blink:

En person der ikke synliggør for andre at de er blevet såret eller stødt, men bare klager anonymt, vil da aldrig kunne finde på at bede om en undskyldning. :hmm:Men det er jo samtidig det, at man ikke kan forklare de 20 andre (der så kun har den ene parts udlæg af sagen) hvordan man har tænkt. Jeg kan ikke gøre for det, jeg synes det er ubehageligt, Aslan.

 

Hvis den rapoterede gerne vil gøre det annonymt, har dennne heller ikke fortjent din undskyldning.

Det kan man så diskutere men jeg vil da gerne være med til selv at afgøre det.

 

Noget helt andet er, kunne jeg forestille mig, at hvis nogen virkelig følte sig stødt, havde denne nogen måske ikke lyst til at skrive det i offentligheden da denne kan bliver overfaldet af andre herinde (ej sagt om de bliver eller ej!).

Der er forskel på at diskutere det på forum og få en PM om at dèt og dèt er blevet anmeldt.

 

Nogle mennesker er konflikt sky andre er konflikt glade, nogle hælder til det jeg definere som konflikt liderelige, men skal alle ikke have muligheden for at "sige fra". Ligeså vel som du og andre ikke bare kan lave om på hvordan de føler, ligesåvel kan de konfliktsky ikke sige fra.

 

Jeg argumenterer ikke for at det ikke skal være muligt at anmelde indlæg, bare at det gøres synligt for alle parter med det samme inden det bliver spredt ud i en større forsamling, uden at alle parter har en chance for at vide hvad der sker.

 

Men hvis man anmelder et indlæg, regner man så med at det ikke kommer den anmeldte for ører?. Det kan jeg da slet ikke forstå at folk kan tænke. Om jeg får at vide at jeg er anmeldt før eller efter at der er taget stilling til om det er berettiget eller ej, ændrer vel ikke omstændighederne for anmelderen. Får anmelderen medhold i sin klage (og det er vel hele idèen med det), vil jeg jo finde ud af hvad der er klaget over alligevel.

 

At der så sider nogle "dimser" og vurdere hvorvidt det anmeldte indlæg virkelig er slemt, eller om det bare er en perosns følelser der gør at det er slemt........... det er jo så sådan det er, hvilke jeg stadig ser som en fordel, for jo flere der er, jo mindre er chancerne for at venner bestemte over andre (som der jo er nogen der tror/mener)

 

Det mener/ tror jeg så ikke men jeg mener stadigvæk at det var mere gavnligt for Forum at den anden implicerede part blev orienteret end en eller anden redaktør der i nogle tilfælde dukker op med måneders mellemrum og slet ikke har overblik over hvad der sker herinde. Og stadigvæk, jeg vil gerne vide hvis jeg får stødt nogen, også selvom 20 mennesker mener at indlægget ikke er slemt nok til at reagere på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg beklager at jeg ikke har været deltagende i tråden i dag, jeg har lige haft noget andet og for mig vigtigere at tænke på :cry:

 

Vigtigere end HF :shock: ...bare en joke :-D

 

Jeg er ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne Admin, det var faktisk ikke det der var min mening, selv om det ser ud til at det er den følelse du har fået :cry: Jeg synes at jeg adskillige gange har gjort opmærksom på at jeg synes at HF er et rigtig dejligt sted at være og at du gør en kæmpe indsats for at få det til at køre, men det gør vel ikke at jeg ikke kan tillade mig at stille spørgsmål til de ting der foregår (og som jeg åbenbart overhovedet ikke opdager før det bliver serveret på et sølvfad :oops:). At jeg så bliver opfattet som paranoid og kronisk pms og andre flatterende ting, det må jeg jo så overveje om jeg vil bruge kræfter på at reflektere over...

 

Du skal nu ikke opfatte mine indlæg som om de kun er til dig, den ære skal du ikke have :-)

 

Det er helt i orden at stille spørgsmål om hvordan tingene fungerer og det syntes jeg også at der er svaret på.

 

Jeg håber at du tror mig når jeg siger, at til at starte med syntes jeg egentlig at det var lidt komisk at Dogue havde været sådan til debat når der i laaaang tid har været 18 med mere eller mindre de samme beføjelser. Det rejste så bare ved nærmere eftertanke nogle yderligere spørgsmål.

 

Det er ikke komisk - det er sørgeligt!

 

Vi kan ikke sammenligne redaktør titlen med Vice Sheriff titlen, der er ingen sammenligning.

 

Jeg har forklaret hvad min opfattelse af redaktørgruppen var. Den viste sig at være helt hen i vejret og derfor rejste der sig nogle spørgsmål som jeg gerne ville have besvaret og har fået nu. Tak for det :5up:

 

Dejligt det kom på plads :-)

 

Samtidig må jeg sige, at gruppen åbenbart har været deres opgave voksen, siden jeg ikke har opdaget det af mig selv ;-) og det er jo også positivt. Men jeg sad altså med en lidt underlig fornemmelse i maven over pludselig at finde ud af at jeg ikke kunne vide om jeg havde været til debat og i så fald hvordan den var foregået :oops: Det kan da godt være at det er paranoidt, det må jeg så tale med min læge om :blink:

 

Jeg tror den rapporteringsmulighed er pisket op - husk nu på at den rent faktisk er til for at kunne rapportere spam, og andet virkeligt snavs. Det er jo ikke sådan at der kommer 10 rapporteringer hver dag omkring hadetråde, heldigvis :-)

 

 

 

Hvis du synes at jeg er et problembarn så giv mig en melding på pm, så skal jeg nok forføje mig :genert: (Det tilbud gælder så kun Admin, så DKW og andre: Glem det! :mrgreen:)

 

Overvejede ellers at rapportere dig :-D

 

Der er ingen pm på vej, så den skal du ikke vente på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var helt lysegrøn trykkede jeg på alle knapper er ret sikker på at Sonja77 fik mere end en indberetning fra mig, fordi jeg synes Tyson er så sød :-D så måske er det meget godt at man ikke får besked hver gang en eller anden tåbe har trykket på indberetningsknappen, og måske er det lige så meget trykkeren som den indberettede der tales om bag lukkede døre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var helt lysegrøn trykkede jeg på alle knapper er ret sikker på at Sonja77 fik mere end en indberetning fra mig, fordi jeg synes Tyson er så sød :-D så måske er det meget godt at man ikke får besked hver gang en eller anden tåbe har trykket på indberetningsknappen, og måske er det lige så meget trykkeren som den indberettede der tales om bag lukkede døre ;-)

 

Ja det sker ret ofte - du er ikke den eneste der har gjort det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var helt lysegrøn trykkede jeg på alle knapper er ret sikker på at Sonja77 fik mere end en indberetning fra mig, fordi jeg synes Tyson er så sød :-D så måske er det meget godt at man ikke får besked hver gang en eller anden tåbe har trykket på indberetningsknappen, og måske er det lige så meget trykkeren som den indberettede der tales om bag lukkede døre ;-)

 

d050.gif Godt argument :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Da jeg var helt lysegrøn trykkede jeg på alle knapper er ret sikker på at Sonja77 fik mere end en indberetning fra mig, fordi jeg synes Tyson er så sød :-D så måske er det meget godt at man ikke får besked hver gang en eller anden tåbe har trykket på indberetningsknappen, og måske er det lige så meget trykkeren som den indberettede der tales om bag lukkede døre ;-)

 

Det er kun godt, at redaktørgruppen bliver gjort opmærksom på, at vi har en rigtig sød Tyson her på forummet :5up: (selvom jeg ikke kan forestille mig, at nogen skulle have overset det!).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
d050.gif Godt argument :5up: :mrgreen:

 

Da jeg var helt lysegrøn trykkede jeg på alle knapper er ret sikker på at Sonja77 fik mere end en indberetning fra mig, fordi jeg synes Tyson er så sød :-D så måske er det meget godt at man ikke får besked hver gang en eller anden tåbe har trykket på indberetningsknappen, og måske er det lige så meget trykkeren som den indberettede der tales om bag lukkede døre ;-)

 

Åhhh tak Petrine.......:5up: det har jeg også gjort! Troede i starten at det var en måde at sige TAK på! Så jeg undskylder også til alle jer søde hunde-boddys der har fået en indberetning med på vejen.....:blink:) Det var altså bare fordi jeg ville sige TAK....:klap2:

 

Men så er der, på det seneste, så mange andre tråde hvor jeg virkelig overvejer seriøst at indberette på den ikke så venlige måde! Syntes der er en helt del kværulanter og "jeg skal have det sidste ord i denne sag" indlæg. Desuden har jeg set mange indlæg starte godt og sobert, med en reel problemstilling, og pludselig tage en meget skarp og uheldig drejning hvor det ender med indlægs-slåskamp om hvem der kan være mest korrekt! For er der noget det fleste herinde kan, så er det at være korrekte! (hvor fik jeg alt det fra??........:mrgreen::mrgreen:) Det er nu ikke meningen at jeg skal puste til de gløder der tilsyneladende var ved at gå ud, for jeg holder meget at de fleste herinde, med meget få undtagelser, og håber at tonen i fremtiden med nu to overhoveder (Admin og Douge 1) bliver lidt mere fri og knap så skarp........:ae:.

Og så er DEN GED VIST BARBERET.........:klap2:

 

Tak til alle jer der kommer med knaldgode, sjove, lærerige og konstruktive indlæg, jeg har lært en masse og lærer fortsat hver dag......:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var helt lysegrøn trykkede jeg på alle knapper er ret sikker på at Sonja77 fik mere end en indberetning fra mig, fordi jeg synes Tyson er så sød :-D så måske er det meget godt at man ikke får besked hver gang en eller anden tåbe har trykket på indberetningsknappen, og måske er det lige så meget trykkeren som den indberettede der tales om bag lukkede døre ;-)

 

Det var sødt af dig. :kys: Så er jeg egentlig ked af, at man ikke får besked om indberetninger, for jeg ville da gerne have set de beskeder. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...