Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må indrømme, at jeg er lidt overrasket over valget af Guanomo, eftersom det ikke er mere end et par uger siden, at han kaldte mig nazist og efterfølgende blev bedt af Dogue1 om at slette det. :shock:

 

Til gengæld synes jeg, at Dinah er et supergodt valg :5up:

 

Kan det skyldes, at de eneste tråde, du har skrevet I herinde de sidste mange uger, er tråde, der omhandler kamphunde? Og at Guanomo er en smuuuule træt af den hetz, der er omkring hans valg af hund?

 

Dejligt, at du er tilfreds med valget af Dinah - tror ikke, jeg har oplevet dig være tilfreds med noget som helst før :klap2::klap2:

 

Jeg er til gengæld super godt tilfreds med begge co-admins :mrgreen:

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det skyldes, at de eneste tråde, du har skrevet I herinde de sidste mange uger, er tråde, der omhandler kamphunde? Og at Guanomo er en smuuuule træt af den hetz, der er omkring hans valg af hund?

 

Dejligt, at du er tilfreds med valget af Dinah - tror ikke, jeg har oplevet dig være tilfreds med noget som helst før :klap2::klap2:

 

Jeg er til gengæld super godt tilfreds med begge co-admins :mrgreen:

 

Forsøger du at moppe mig, eller hvad er hensigten med dit indlæg? :-) Eller bærer du bare nag over en eller anden gammel uenighed, som jeg for længst har glemt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsøger du at moppe mig, eller hvad er hensigten med dit indlæg? :-) Eller bærer du bare nag over en eller anden gammel uenighed, som jeg for længst har glemt?

 

Øhhhh... que? Jeg svarer på et indlæg nu og her... baseret på de info, der er tilgængelige herinde.... jeg har ikke set dig herinde meget længe og tjekkede derfor, hvilke indlæg du har skrevet - mit svar er baseret herpå :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det skyldes, at de eneste tråde, du har skrevet I herinde de sidste mange uger, er tråde, der omhandler kamphunde? Og at Guanomo er en smuuuule træt af den hetz, der er omkring hans valg af hund?

 

Dejligt, at du er tilfreds med valget af Dinah - tror ikke, jeg har oplevet dig være tilfreds med noget som helst før :klap2::klap2:

 

Jeg er til gengæld super godt tilfreds med begge co-admins :mrgreen:

 

Uha, jeg tror du skulle have skrevet to indlæg, for nu fik du vores co-admins til at takke for at du var tilfreds med valget af begge,...... men i et indlæg hvor du langer ud efter en anden bruger. :shock: Det har vi vist prøvet før, men jeg håber Zarina godt er klar over hvad der er takket for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, jeg tror du skulle have skrevet to indlæg, for nu fik du vores co-admins til at takke for at du var tilfreds med valget af begge,...... men i et indlæg hvor du langer ud efter en anden bruger. :shock: Det har vi vist prøvet før, men jeg håber Zarina godt er klar over hvad der er takket for.

 

Jeg tager for givet, at man ved, hvad vi takker for:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, jeg tror du skulle have skrevet to indlæg, for nu fik du vores co-admins til at takke for at du var tilfreds med valget af begge,...... men i et indlæg hvor du langer ud efter en anden bruger. :shock: Det har vi vist prøvet før, men jeg håber Zarina godt er klar over hvad der er takket for.

:shock: uhh ja :blink:

 

Det er også problemet med tak funktionen, jeg snakkede med admin om det i weekenden, at tak knappen kan blive misbrugt/misforstået og vi måske skulle lave et tiltag som at droppe den eller anden funktion :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor ??

Rolig :ae:

 

det er ikke i overvejende fare den funktion, den har bare en tendens til at blive misbrugt og og dens oprindelig mål var kun at takke folk for hjælp eller positiv kommentar, dog er den oftest blevet misbrugt i heftige diskussioner og nogle tilfælde i indlæg med personlige fnidderfadder sviner.

 

Så spørgsmålet er den skal bestå som den er, udvides eller ændres til anden funktion eller helt væk og vi skal "nøjes" med karma og simpelthen citere indlæg og beskrive hvorfor man er enig i noget, i stedet for et tryk med knappen tak.

 

Jeg har lidt forskellige ideer i suppegryden, men skal vende dem med admin først :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhhhh... que? Jeg svarer på et indlæg nu og her... baseret på de info, der er tilgængelige herinde.... jeg har ikke set dig herinde meget længe og tjekkede derfor, hvilke indlæg du har skrevet - mit svar er baseret herpå :???:

 

Jeg må vel have lov at svare på de indlæg, jeg har lyst til uden at skulle finde mig i at blive kaldt nazist. Det har selv Guanomo givet mig ret i, så jeg anser den potte for at være ude. Det er da vildt usympatisk, at du forsøger at puste til ilden. Hvis du keder dig og bare lyster efter verbale slagsmål, skulle der da være rigeligt med andre tråde at hygge sig med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rolig :ae:

 

det er ikke i overvejende fare den funktion, den har bare en tendens til at blive misbrugt og og dens oprindelig mål var kun at takke folk for hjælp eller positiv kommentar, dog er den oftest blevet misbrugt i heftige diskussioner og nogle tilfælde i indlæg med personlige fnidderfadder sviner.

 

Så spørgsmålet er den skal bestå som den er, udvides eller ændres til anden funktion eller helt væk og vi skal "nøjes" med karma og simpelthen citere indlæg og beskrive hvorfor man er enig i noget, i stedet for et tryk med knappen tak.

 

Jeg har lidt forskellige ideer i suppegryden, men skal vende dem med admin først :-)

 

Nu har jeg godt nok lige sagt tak for dit indlæg :oops:, men jeg er helt enig med dig. Takkefunktionen har til tider karakter af skolegård, hvor der står en kreds og bakker op omkring den ene part i et skænderi. Jeg har ikke set den brugt på andre fora, og jeg kan ikke se nogen berettigelse for den, når vi har karmafunktionen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Nu har jeg godt nok lige sagt tak for dit indlæg :oops:, men jeg er helt enig med dig. Takkefunktionen har til tider karakter af skolegård, hvor der står en kreds og bakker op omkring den ene part i et skænderi.

 

Det er for at spare plads på serveren, at nogen af os vælger at bruge denne funktion, i forbindelse med indlæg vi er enige i. Og når en anden allerede har skrevet det man selv ville, så er det nemmere blot at være enig og som der står "Takker for dette udemærkede indlæg"

 

Jeg har ikke set den brugt på andre fora, og jeg kan ikke se nogen berettigelse for den, når vi har karmafunktionen.

 

Det giver altså ingen mening at du brokker dig over andres brug af funktionen men selv bruger den på din måde. Vores andres måde at bruge den på er vel lige så rigtig som din.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må vel have lov at svare på de indlæg, jeg har lyst til uden at skulle finde mig i at blive kaldt nazist. Det har selv Guanomo givet mig ret i, så jeg anser den potte for at være ude. Det er da vildt usympatisk, at du forsøger at puste til ilden. Hvis du keder dig og bare lyster efter verbale slagsmål, skulle der da være rigeligt med andre tråde at hygge sig med.

 

 

Og ALLIGEVEL bliver den bragt op igen.......og sikkert en til gang om et par uger...og er du virkelig god, så bliver den bragt op om et par måneder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden diskussionen udvilker sig, så stopper vi den her. Vi tager mange ting op incl "takkefunktionen" i ADMIN-gruppen i den kommende tid:5up:

 

 

Og når i nu tager den op, vil i så ikke vende følgende spørgsmål

 

 

Hvorfor skal nogle få ødelægge det for flertallet fordi de er paronide og tror alle forfølger dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Og når i nu tager den op, vil i så ikke vende følgende spørgsmål

 

 

Hvorfor skal nogle få ødelægge det for flertallet fordi de er paronide og tror alle forfølger dem?

Ej helt ærligt Aslan! Jeg VED vi bliver forfulgt og holdt øje med, "de" har altid et øje på os... Der er kameraer over alt, i mobiltelefonerne, i computer skærmen i bilen ja selv på bade værelset er der kameraer. "De" ser alt. Jeg tør altså ikke sige hvem "de" er for så kommer de i ufoer og henter mig........

 

 

 

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Sorry jeg kunne ikke lige dy mig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...