Hop til indhold

Pokkers - Folk griner af min hund...


Gæst Maustique
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Maustique
Jeg vil anbefale dig at tage på trimmekursus ;) Der vil blive holdt et i din region i her i sensommeren. Der kommer information på www.spk2.dk

 

Jeg gør det at alle mine hvalpekøbere får et gratis trimmekursus hos mig når hvalpepelsen falder af. Så lærer de at gøre det selv.

 

Hvis du har mulighed for at komme forbi her hos mig, så kommer en af mine hvalpekøbere på lørdag, så kan du få et kursus samtidig.

 

Ej - måtte jeg det...?? :genert::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Nura er blevet klippet under kyndig hjælp/vejledning fra chr68866... Og hun er blevet SÅ fin... Selvom jeg liige skal vende mig til at hun er helt kort på hovedet.

 

Jeg tror der kommer før/efter billede senere.. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

FØR

 

Tihihi - undskyld. Men forstår godt de, der har trukket på smilebåndene. Hun ser herlig ud! Og sikke meget pels du har fået af hende, kan se en brøkdel af det i baggrunden på EFTER billedet. I har arbejdet godt, ser det ud til. Og gætter på tøsen er glad for at have mindre at slæbe rundt på selvom det ikke er så varmt for tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

No worries, du er ikke den eneste... -det kan alle de bakterier der kan sætte sig i ørerne og skabe øreproblemer også ;-)

 

Nå, ja, men nu snakker vi jo bare udseende ik'? :mrgreen::oops:

 

Hun er også fin på efterbilledet, jeg synes bare at hun så kær ud med det lange hår oven på hovedet :lun: Sådan rigtig jeg-bliver-nødt-til-at-nusse-dig-agtig :hjerte: Nu er hun bare en yndig lille cocker-pige :lun: (som jeg såmænd gerne ville nuldre alligevel :mrgreen: hun ser skøn ud :5up:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...