Hop til indhold

danmarks hyggeligste forum??


jes
 Share

Recommended Posts

men synes du så at det er ok at den fortsætter i samme rille som den gør lige nu:confused:

 

Nej, klart at jeg ikke gør. Jeg mente bare at folk nok skulle byde ind med råd, hvis de havde flere....

 

Og så er jeg absolut ikke tilhænger af at låse tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 233
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aner det ikke - har ikke været her i 1½ måned så kan ikke sige om der har været lignende tråde, men som sagt så er jeg noget så skuffet over skrivestilen! Jeg tror at man nogengange skriver til de nye som man skriver til hinanden, og de nyere reagerer så på den til tider hårde skrivestil. Jeg synes IKKE det skal være de nye der skal tage hensyn i den her sammenhæng så vi "gamle kendinge" skal tage os selv i kraven og lige tænke på at det skrevne ord hurtigt kan misforståes!

Jerg synes ellers jeg skrev et pænt indlæg i den tråd, men det har åbenbart ikke været relevant nok, da der ikke kom en eneste tilbagemelding. Det kunne være jeg skulle pr¢ve med at kaste med mudder i stedet :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
.........

Fortsat dejlig dag til jer alle i forummet!

Og håber at flere NYE kommer til og TØR lave indlæg!

 

Jeg hygger mig nu gevaldigt herinde.

Så det med at turde eller ej er noget malplaceret i mine øjne. Men Vil man provekere så KAN man provokere. ( og det lykkedes så med mig. pis. hehe )

 

Det personlige fnidder med Nollike bør i nok holde til privaten, da jeg og måske andre, ikke finder det særligt "proffesionelt" at i bringer det ind i et åbent forum. Da det er en konflikt der er opstået udenfor forum, ude i livet,bør i ikke hive det herind.

 

Jeg kan godt se at det var Nollike der smed det personlige først, og jeg finder at flere prøver at gyde olje på vandene, hvilket så kikser totalt da ikke alle kan se at andre formår at mikse fra flere forskellige opfattelser af hundetræning. Det er jo ikke første gang at nogen nærmest er blevet stillet til regnskab for hvordan man kan mikse ting fra forskellige "hunde-eksperter", da disse i nogens øjne er åbenlyse modsætninger.

 

Personligt kan jeg sagtens mikse både Jan Fennel-, Anders hallgren og Cecar Milan. i en skøn pærevælling af opfattelser som jeg så selv danner mig min egen mening ud fra og holder hund efter.

 

Så velkommen til og til din oplysning så har jeg en Westie og to Rottweilers der er rigtigt gode til at være hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Hvorfor er det at de dersens ulve altid skal fremhæves :confused:

 

Vil man studere dette dyr så skal det være ude i vildmarken uden hegn og i flere år - fiser de rundt i en indhegning, så er det burulve der har ændret adfærdsmønster idet de er påduttet de individer de deler matrikel med.

 

Nå men jeg hygger mig såmænd meget godt herinde - på trods af ringe aktivitet (fra mig selv) over en efterhånden lang periode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hvorfor er det at de dersens ulve altid skal fremhæves :confused:

 

Vil man studere dette dyr så skal det være ude i vildmarken uden hegn og i flere år - fiser de rundt i en indhegning, så er det burulve der har ændret adfærdsmønster idet de er påduttet de individer de deler matrikel med.

 

Nå men jeg hygger mig såmænd meget godt herinde - på trods af ringe aktivitet (fra mig selv) over en efterhånden lang periode.

 

Hej T

 

Der er i øvrigt fremtrædende forskning der peger på at ulven IKKE er en direkte sammenlignelig forfader til hunden. Men det er en anden historie.

Dog vil jeg sige at mange af de der har så forbandet travlt med at sammenligne med ulven, desværre bruger det som vinden blæser for at kunne fodre hunden som det passer dem , hvilket jeg til alles overraskelse er noget uenig i. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jes. Jeg forstår hvad du mener. :mrgreen:

Og jeg har det ligesådan.

Min oplevelse er, at der er nogle "oprindelige" brugere, der har et meget stærkt og loyalt netværk. Og det skal man ikke pille ved. Lad os kalde dem "idealisterne" (det kan vist ikke anses for at være negativt:-D).

 

Det gør, at enkelte personers ord er lov, og stiller man spørgsmålstegn ved den lov bliver man beskyldt for at gå fandens ærinde.

 

---Idealisterne -og deres idealer-- bliver styrket og vedligeholdt i "hyggetrådene" som -navnet til trods- kan være meget lidt "hyggelige" for udenforstående eller anderledes tænkende (Fritænkere?:lol:).

 

Jeg holder mig langt væk fra "hyggetrådene".

Og selv om jeg har nået en vis alder her på HF, --og jeg også har opnået en vis respekt fordi jeg vitterlig VED en masse om hunde-- så holder jeg mig også LANGT væk fra diverse "hyggelige" netværker, som efter min mening kun forstærker en loyalitet, som egentlig slet ikke hører hjemme i et debatforum. Og jeg vil selv meget nødig komme i en situation, hvor jeg skulle vælge mellem loyalitet overfor et menneske og loyalitet overfor hvad jeg tror på.

 

Ud over det tager jeg glad og gerne kampen op når jeg synes det er relevant. Jeg siger MIN mening selv om andre er uenige.

Det kan godt være ret hårdt, når det resulterer i, at 10-20 andre brugere føler en stærk trang til at fortælle hvor uenige de er med mig og hvor forkert jeg er på den.

Men det må så være sådan. Jeg har ikke synderlig respekt for rygklappere og medløbere, der egentlig ikke kan finde ud af at danne deres egen mening fra gang til gang. Og som vitterlig ikke har noget NYT at tilføje debatten.

---Hold ud, jes. Og sig din mening. Del DINE erfaringer med os andre. Og blæs på, at du jokker i en myretue indimellem. Du skal såmænd osse nok få lært at liste udenom de værste fælder, og alligevel få udbytte af Hundeforum. Og alligevel få udtrykt DIN mening. For vi er så mange brugere nu, så det er sværere for idealisterne at gennemtrumfe deres idealer. Og der kommer flere og flere fritænkere, som godt tør have deres helt egen mening. Og som godt tør at sige den højt.

 

Og så..... a049.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jes. Jeg forstår hvad du mener. :mrgreen:

Og jeg har det ligesådan.

Min oplevelse er, at der er nogle "oprindelige" brugere, der har et meget stærkt og loyalt netværk. Og det skal man ikke pille ved. Lad os kalde dem "idealisterne" (det kan vist ikke anses for at være negativt:-D).

 

Det gør, at enkelte personers ord er lov, og stiller man spørgsmålstegn ved den lov bliver man beskyldt for at gå fandens ærinde.

 

---Idealisterne -og deres idealer-- bliver styrket og vedligeholdt i "hyggetrådene" som -navnet til trods- kan være meget lidt "hyggelige" for udenforstående eller anderledes tænkende (Fritænkere?:lol:).

 

Jeg holder mig langt væk fra "hyggetrådene".

Og selv om jeg har nået en vis alder her på HF, --og jeg også har opnået en vis respekt fordi jeg vitterlig VED en masse om hunde-- så holder jeg mig også LANGT væk fra diverse "hyggelige" netværker, som efter min mening kun forstærker en loyalitet, som egentlig slet ikke hører hjemme i et debatforum. Og jeg vil selv meget nødig komme i en situation, hvor jeg skulle vælge mellem loyalitet overfor et menneske og loyalitet overfor hvad jeg tror på.

 

Ud over det tager jeg glad og gerne kampen op når jeg synes det er relevant. Jeg siger MIN mening selv om andre er uenige.

Det kan godt være ret hårdt, når det resulterer i, at 10-20 andre brugere føler en stærk trang til at fortælle hvor uenige de er med mig og hvor forkert jeg er på den.

Men det må så være sådan. Jeg har ikke synderlig respekt for rygklappere og medløbere, der egentlig ikke kan finde ud af at danne deres egen mening fra gang til gang. Og som vitterlig ikke har noget NYT at tilføje debatten.

---Hold ud, jes. Og sig din mening. Del DINE erfaringer med os andre. Og blæs på, at du jokker i en myretue indimellem. Du skal såmænd osse nok få lært at liste udenom de værste fælder, og alligevel få udbytte af Hundeforum. Og alligevel få udtrykt DIN mening. For vi er så mange brugere nu, så det er sværere for idealisterne at gennemtrumfe deres idealer. Og der kommer flere og flere fritænkere, som godt tør have deres helt egen mening. Og som godt tør at sige den højt.

 

Og så..... a049.gif

 

Idealisterne ? Skal vi nu til det p** igen ? Nævn folk ved navn eller nævn intet. Det andet dér er bare på så uendelig plat.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, Jes. Jeg forstår hvad du mener. :mrgreen:

Og jeg har det ligesådan.

Min oplevelse er, at der er nogle "oprindelige" brugere, der har et meget stærkt og loyalt netværk. Og det skal man ikke pille ved. Lad os kalde dem "idealisterne" (det kan vist ikke anses for at være negativt:-D).

 

Det gør, at enkelte personers ord er lov, og stiller man spørgsmålstegn ved den lov bliver man beskyldt for at gå fandens ærinde.

 

---Idealisterne -og deres idealer-- bliver styrket og vedligeholdt i "hyggetrådene" som -navnet til trods- kan være meget lidt "hyggelige" for udenforstående eller anderledes tænkende (Fritænkere?:lol:).

 

Jeg holder mig langt væk fra "hyggetrådene".

Og selv om jeg har nået en vis alder her på HF, --og jeg også har opnået en vis respekt fordi jeg vitterlig VED en masse om hunde-- så holder jeg mig også LANGT væk fra diverse "hyggelige" netværker, som efter min mening kun forstærker en loyalitet, som egentlig slet ikke hører hjemme i et debatforum. Og jeg vil selv meget nødig komme i en situation, hvor jeg skulle vælge mellem loyalitet overfor et menneske og loyalitet overfor hvad jeg tror på.

 

Ud over det tager jeg glad og gerne kampen op når jeg synes det er relevant. Jeg siger MIN mening selv om andre er uenige.

Det kan godt være ret hårdt, når det resulterer i, at 10-20 andre brugere føler en stærk trang til at fortælle hvor uenige de er med mig og hvor forkert jeg er på den.

Men det må så være sådan. Jeg har ikke synderlig respekt for rygklappere og medløbere, der egentlig ikke kan finde ud af at danne deres egen mening fra gang til gang. Og som vitterlig ikke har noget NYT at tilføje debatten.

---Hold ud, jes. Og sig din mening. Del DINE erfaringer med os andre. Og blæs på, at du jokker i en myretue indimellem. Du skal såmænd osse nok få lært at liste udenom de værste fælder, og alligevel få udbytte af Hundeforum. Og alligevel få udtrykt DIN mening. For vi er så mange brugere nu, så det er sværere for idealisterne at gennemtrumfe deres idealer. Og der kommer flere og flere fritænkere, som godt tør have deres helt egen mening. Og som godt tør at sige den højt.

 

Og så..... a049.gif

 

Og jeg må endnu engang konstatere noget, jeg kun har tænkt de andre gange, som heldigvis ikke har været i lang tid - at det så endnu engang dukkede op, må jeg indrømme ærger mig :cry: Troede vi var ovre det...

 

Men altså... Jeg kan ikke se, hvad du mener..

 

Her har bare været en stor gruppe af personer af samme mening gennem lang tid - dem, som flygtede hertil fra jubii :blink: Jeg har endnu ikke set rygklappere blandt dem. At folk siger, de er enige og giver hinanden tak, fordi de synes, at vedkommende skrev et fornuftigt indlæg.. Det er vel ikke ulovligt eller rygklapperi? Men derimod at "forstærke [i ens øjne] positiv adfærd"? :blink: :-P

 

At tonen så går noget højt indimellem er noget helt andet. Og slet ikke i den specifikke omtalte tråd, kan jeg finde rygklapperi. At det så tolkes sådan af nogen, er noget helt andet... Jeg ser 'bare' nogle kraftige holdningsknidninger mellem to personer, som stammer fra privaten, der desværre udvikler sig negativt. At der så er nogle andre, der "blander" sig i diskussionen - hvis man kan kalde det det - og siger deres mening... Altså, jeg er lost.. :confused: Rygklapperi?

 

Nå, men håber jeg har fået udtrykt min mening godt nok :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

går en tråd helt derud hvor den er nu så er det MEGET sjældent den kommer op i et lidt mere sober niveau

 

Det er jeg faktisk ikke enig med dig i!

 

Jeg synes ofte at have oplevet at nogle/vi kan skændes så det fløjter for derefter at falde tilbage til starttonen.

 

Det er kun hvis en debattør bærer nag og, f.eks. påtager sig en offerrolle, at det ikke bliver "godt" igen.

 

Der er endnu ikke nogen af dem jeg genem tiden har "været oppe at flyve med", som jeg ikke senere har kunnet "tale" sammen med helt som før. Og det samme har jeg set gang på gang for andre debattører

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Synes jeg nu heller ikke, jeg oplever. Og jeg er ikke ligefrem gammel i dette forum!

 

Det er da helt klart for mig, at der er nogle herinde, der kender hinanden godt og har været her i lang tid (formoder jeg). Og så er det da meget normalt, at der så også kommer til udtryk som f. eks. gennem hyggetråde - man kommer vel til at føle, man kender hinanden og hundene. Men jeg synes heller ikke at det er lukket kreds - forum-mæssig set i hvert fald - så man bliver helt lukket ude!

 

Jeg oplever, da også at de lidt "ældre" kan være uenige og diskutere i forskellige tråde.

 

Men igen, man vælger jo sine kampe - og alle har forskellige indstillinger, til hvad man vil bruge forum'et til :rolleyes:.

 

Jeg vælger at bruge det til at hygge mig med og deltager gerne i hyggetråde med "gamle brugere" - og ellers når der kommer nogle spørgsmål, jeg godt kunne tænke mig at have andres holdninger og erfaringer til. Ellers holder jeg mig fra tasterne!

Hvis jeg føler, jeg har noget at bidrage med gør jeg det - og ellers observere jeg andres erfaringer og tager det jeg kan bruge og lader andet være. Så må de andre té sig som de har lyst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det er jo ikke første gang at nogen nærmest er blevet stillet til regnskab for hvordan man kan mikse ting fra forskellige "hunde-eksperter", da disse i nogens øjne er åbenlyse modsætninger.

 

 

lang tid siden.

 

"Velkommen til Jes"? Jes er ikke ny her, men har været medlem 1½ år...

 

Nå, provokation eller ikke P, så er det vel ikke at stille nogen til regnskab for det jeg citerer dig for herover, at spørge til hvordan det virker?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hej T

 

Der er i øvrigt fremtrædende forskning der peger på at ulven IKKE er en direkte sammenlignelig forfader til hunden. Men det er en anden historie.

Dog vil jeg sige at mange af de der har så forbandet travlt med at sammenligne med ulven, desværre bruger det som vinden blæser for at kunne fodre hunden som det passer dem , hvilket jeg til alles overraskelse er noget uenig i. :blink:

 

Og som baggrund for sin hundeholdning- og trænings/opdragelsesmetoder som JF gør :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I det store hele fik du udtrykt ting jeg kunne være enig i.

 

Dog finder jeg det er ærgeligt at du både på og mellem linjerne antyder at menneskelig interaktion er negativt styrkende for en debat. Menneskelig interaktion er da ikke og kan aldrig være negativt sålænge vi mødes her og irl med samme interesse for hunde. Loyalitet ser jeg så ikke så meget af herinde, men jeg oplever at der er mange der ikke har ordet så meget i deres magt at de rent faktisk tør være uenige med de der evner at vende enhver formulering til deres egen fordel. Og det er i mine øjne synd . At man ikke lige hoppen ned fra sin selviscenesættelse og lader andre formulere sig som de nu kan.

 

Sådan noget som mobning er jo også en form for menneskelig interaktion..... Og i realiteten kan både mobbere og offer sagtens have fælles interesser. Faktisk er de jo nødt til at have fælles berøringspunkter for at interaktionen overhovedet kan finde sted.

Og mobning findes der jo masser af i IRL hundeforeninger. Hvorfor skulle det ikke kunne finde sted på Nettet?

 

Men du gør mig opmærksom på et problem, som jeg nok har anet, men som jeg ikke har været nok bevidst om..... Tak for det... --HVIS en bruger ikke har "ordet så meget i sin magt", så er det bare svært at se om brugeren holder sig tilbage på grund af usikkerhed og manglende viden eller om det reelt er fordi vedkommende ikke har lyst til at stikke hovedet ind i hvepseboet. Eller om det udelukkende er boglige mangler...

Jeg HÅBER ikke jeg har bulliet nogen til at overtage min mening om alt for meget.... Jeg forsøger som regel først at slås når jeg render ind i modstand.. a032.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hej, Jes. Jeg forstår hvad du mener. :mrgreen:

Og jeg har det ligesådan.

Min oplevelse er, at der er nogle "oprindelige" brugere, der har et meget stærkt og loyalt netværk. Og det skal man ikke pille ved. Lad os kalde dem "idealisterne" (det kan vist ikke anses for at være negativt:-D).

 

Det gør, at enkelte personers ord er lov, og stiller man ....................................

...som godt tør have deres helt egen mening. Og som godt tør at sige den højt.

 

 

 

 

At hyggetrådene skulle afholde nogen fra at tale de andre fra hyggetrådene imod tror jeg ikke er rigtigt. Sådan tror jeg ikke at de andre debatører opfører sig. Der er givetvis enkelte der blot følger trop af grunde vi kun kan gisne om. Men alt andet er spekulation.

 

Men du må da gerne lige lave en liste over hvem der på nuværende er "fritænkere" og så i øvrigt i forhold til hvad. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
lang tid siden.

 

"Velkommen til Jes"? Jes er ikke ny her, men har været medlem 1½ år...

 

Ja det er en millioooon tid siden.

 

Jeg havde ikke set hvornår Jes var startet. Sorry.

 

Men velkommen til alle der ikke har fået et . ( sådan for god ordens skyld)

 

Nå, provokation eller ikke P, så er det vel ikke at stille nogen til regnskab for det jeg citerer dig for herover, at spørge til hvordan det virker?

 

øhh Med at mikse eller hvad mener du??:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Idealisterne ? Skal vi nu til det p** igen ? Nævn folk ved navn eller nævn intet. Det andet dér er bare på så uendelig plat.

 

Selv om jeg havde lovet mig selv ikke at blande mig, så holdt de gode forsætter altså ikke længere :oops:

 

Jeg synes absolut ikke det er "plat" ikke at nævne navne - faktisk lige det modsatte! Begynder man først på "Per og Poul er da også altid så xxxxx", så ryger enhver seriøsitet da :???:

 

Og navnlig når det, det faktisk handler om, ikke er bestemte personer, men mere en måde at udtrykke sig og "iscenesætte" sig på, for at låne et udtryk fra Priceman.

At begynde at sætte navne på hiver da først diskussionen ned på et plan lige over et bodega-slagsmål...

 

Gå efter bolden, ikke manden (m/k)! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Og som baggrund for sin hundeholdning- og trænings/opdragelsesmetoder som JF gør :mrgreen:

 

Hvilket jo så igen ikke alle er enige om.

Jeg syntes i øvrigt ikke at JF er særlig fantastisk på nogen punkter. Jeg nævnte hende blot som eksempel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Sådan noget som mobning er jo også en form for menneskelig interaktion..... Og i realiteten kan både mobbere og offer sagtens have fælles interesser. Faktisk er de jo nødt til at have fælles berøringspunkter for at interaktionen overhovedet kan finde sted.

Og mobning findes der jo masser af i IRL hundeforeninger. Hvorfor skulle det ikke kunne finde sted på Nettet?

 

Men du gør mig opmærksom på et problem, som jeg nok har anet, men som jeg ikke har været nok bevidst om..... Tak for det... --HVIS en bruger ikke har "ordet så meget i sin magt", så er det bare svært at se om brugeren holder sig tilbage på grund af usikkerhed og manglende viden eller om det reelt er fordi vedkommende ikke har lyst til at stikke hovedet ind i hvepseboet. Eller om det udelukkende er boglige mangler...

Jeg HÅBER ikke jeg har bulliet nogen til at overtage min mening om alt for meget.... Jeg forsøger som regel først at slås når jeg render ind i modstand.. a032.gif

 

 

Nu slettede jeg mit indlæg fordi jeg blev obs på at visse vendinger kunne opfattes nedladende. Dette undskylder jeg på det stærkeste. Sorry.

 

Men eller så er der mange der er gode til at trumfe andre med voldsomme, indlæg der indeholder en masse fremmedord og vendinger der kan tolkes både forfra og bagfra.

Dette kan afholde andre fra at gå ind i en debat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om jeg havde lovet mig selv ikke at blande mig, så holdt de gode forsætter altså ikke længere :oops:

 

Jeg synes absolut ikke det er "plat" ikke at nævne navne - faktisk lige det modsatte! Begynder man først på "Per og Poul er da også altid så xxxxx", så ryger enhver seriøsitet da :???:

 

Og navnlig når det, det faktisk handler om, ikke er bestemte personer, men mere en måde at udtrykke sig og "iscenesætte" sig på, for at låne et udtryk fra Priceman.

At begynde at sætte navne på hiver da først diskussionen ned på et plan lige over et bodega-slagsmål...

 

Gå efter bolden, ikke manden (m/k)! :5up:

 

Og jeg synes, at det der som oftest skaber den dårlige stemning er, når der antydes eller siges lige ud, at der findes kliker her på HF. Det er så gennemtæsket, så uendelig udvandet, så træls.

 

Sidst det hele gik i selvsving var med Inderkreds-tråden. Helt ærligt ! Nogle laver en joke og straks er helvede løs.

 

Ok, det kan godt være, at det bare er mig, men forblommede antydninger og klumpede forsøg på at skabe kliker, der vist egentlig ikke existere, gør mig uendelig træt. Et eller andet sted: Tal lige ud af posen eller klap i i stedet for at medvirke til at ødelægge stemningen på Danmarks hyggeligste forum.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

At hyggetrådene skulle afholde nogen fra at tale de andre fra hyggetrådene imod tror jeg ikke er rigtigt. Sådan tror jeg ikke at de andre debatører opfører sig. Der er givetvis enkelte der blot følger trop af grunde vi kun kan gisne om. Men alt andet er spekulation.

 

Men du må da gerne lige lave en liste over hvem der på nuværende er "fritænkere" og så i øvrigt i forhold til hvad. :blink:

 

Om hyggetrådene afholder nogen fra at tale i de tråde i øjeblikket, det ved jeg af gode grunde ikke. Jeg færdes ikke i de kredse...:mrgreen:

 

Om man vil være fritænker eller idealist er en helt personlig sag, så jeg vil lade det være op til den enkelte at afgøre, hvad de bekender sig til.

Jeg er fritænker. :shock:

 

Hvor blev dit andet indlæg af?:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men eller så er der mange der er gode til at trumfe andre med voldsomme, indlæg der indeholder en masse fremmedord og vendinger der kan tolkes både forfra og bagfra.

Dette kan afholde andre fra at gå ind i en debat.

 

Det synes jeg godt nok er synd og skam, hvis det er sandt :(

Og jeg må indrømme at jeg synes der langes lidt for meget ud efter de af os, der har det handicap at have gået for meget i skole :???:

Vi har f.eks. en ordblind på forum, som mig bekendt ikke én eneste gang har fået på puklen for at stave som en spansk ko i modvind (og selvfølgelig heller ikke skal have det!), men bruger man et fremmedord eller en indskudt sætning, så er fanden løs :lol:

Der skal vel være plads til alle, eller? :confused:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

 

Hvor blev dit andet indlæg af?:???:

 

Som jeg skrev i indlæg #45.

 

Nu slettede jeg mit indlæg fordi jeg blev obs på at visse vendinger kunne opfattes nedladende. Dette undskylder jeg på det stærkeste. Sorry.
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu slettede jeg mit indlæg fordi jeg blev obs på at visse vendinger kunne opfattes nedladende. Dette undskylder jeg på det stærkeste. Sorry.

 

Men eller så er der mange der er gode til at trumfe andre med voldsomme, indlæg der indeholder en masse fremmedord og vendinger der kan tolkes både forfra og bagfra.

Dette kan afholde andre fra at gå ind i en debat.

 

 

Okay... a093.gif --Jeg bliver bare helt rundforvirret når indlæg kommer og går...

 

---Uuups... man skal osse passe på ikke at bruge for mange fremmedord?

Altså...

Er der ikke noget med at "-hver fugl osv..." Det må da gælde alle.. Uanset ordforråd...

 

--Men jeg synes jeg er opmærksom på at ikke alle har samme ordforråd når jeg svarer nogen.

Jeg synes bare ikke, at man skal ændre sit sprog generelt til "forenklet"..... For der RYGER altså nuancer..

Hvis nogen ikke forstår, så kan man jo forenkle i anden omgang..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...