Hop til indhold

skid i skjul


Amocca
 Share

Recommended Posts

.. øhm, ja, sær overskrift :mrgreen:

 

Læste andetsteds, at hunde der er meget selvsikre, skider / placerer deres lort så højt som muligt...

 

Min hund går ind i en busk når hun skal... Når hun er færdig, så får den ikke for lidt med skraberi og duftspredning, men den bliver altså gemt af vejen, lorten...

 

Hun er ikke en overlegen super selvsikker hund, men synes egentlig hun generelt hviler meget godt i sig selv....

 

Så altså, er der nogen sammenhæng mellem HVOR man placerer sin afføring og hundens generelle sind?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal være ærlig at sige, at dette ikke kommer fra en kilde jeg tillægger megen værdi ;-) det er læst et eller andet sted på hundegalleri...

 

Det var mere en undren over, hvorvidt der var noget rigtigt i det? om der var en sammenhæng, og hvis ja.... hvad kan man så tolke af mit kræ, der nægter at gøre det nogen steder folk kan se hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NinaLab

 

Det var mere en undren over, hvorvidt der var noget rigtigt i det? om der var en sammenhæng, og hvis ja.... hvad kan man så tolke af mit kræ, der nægter at gøre det nogen steder folk kan se hende :lol:

 

Hun er da bare en rigtig dame :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

.. øhm, ja, sær overskrift :mrgreen:

 

Læste andetsteds, at hunde der er meget selvsikre, skider / placerer deres lort så højt som muligt...

 

Min hund går ind i en busk når hun skal... Når hun er færdig, så får den ikke for lidt med skraberi og duftspredning, men den bliver altså gemt af vejen, lorten...

 

Hun er ikke en overlegen super selvsikker hund, men synes egentlig hun generelt hviler meget godt i sig selv....

 

Så altså, er der nogen sammenhæng mellem HVOR man placerer sin afføring og hundens generelle sind?

 

 

I givet fald er alle mine hunde ekstremt selvsikre :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror faktisk at det, at bakke ind i en busk, svarer til at lægge lorten højt, set fra en hunds synspunkt. De er bare ikke så gode til at vurdere forskellige emners bæreevne :lol:

 

I øvrigt må jeg sige at jeg tror på teorien. Hunde der er langt fremme i skoene, har det med at anstrenge sig for at få leveret pakken så højt som muligt. Det betyder dog ikke nødvendigvis at de er meget dominerende, men de har ambitioner, tror jeg ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror faktisk at det, at bakke ind i en busk, svarer til at lægge lorten højt, set fra en hunds synspunkt. De er bare ikke så gode til at vurdere forskellige emners bæreevne :lol:

 

I øvrigt må jeg sige at jeg tror på teorien. Hunde der er langt fremme i skoene, har det med at anstrenge sig for at få leveret pakken så højt som muligt. Det betyder dog ikke nødvendigvis at de er meget dominerende, men de har ambitioner, tror jeg ;-)

 

 

aaaah, ambitioner, så er det nok fordi jeg er en pushy-mum de har fået ambitioner. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror faktisk at det, at bakke ind i en busk, svarer til at lægge lorten højt, set fra en hunds synspunkt. De er bare ikke så gode til at vurdere forskellige emners bæreevne :lol:

 

I øvrigt må jeg sige at jeg tror på teorien. Hunde der er langt fremme i skoene, har det med at anstrenge sig for at få leveret pakken så højt som muligt. Det betyder dog ikke nødvendigvis at de er meget dominerende, men de har ambitioner, tror jeg ;-)

 

 

det må jeg give dig helt ret i... herr flick har meget høje tanker om sig selv, men lidt fesen når det kommer til stykket...

hans ultimative bummelumtur var hvor han fik lagt bøffen på en sten der var højere end ham selv - han var virkelig en lykkens pamfilius den dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også læst det er fordi de er selvsikre.

 

Aslan skider også helst oppe, det bedste er på højt græs, for der bliver lorten bare sååååååååååååååå meget liggende :roll:

 

 

At han så ikke helt har formået at forstå at bare fordi hovedet er inde i busken, betyder ikke at lorten rammer der............det er så en anden historie :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ret pudsigt - kom i tanker om et sjovt billede, som er lidt relevant for denne tråd. Ledte efter det, men fandt det ikke. Og lige da jeg havde givet op, var der en der sendte mig det i en mail :lol:

 

Det her er da ambitioner!

gad vide om det gik godt:mrgreen:

 

Hvad nu hvis hunden har lagt en flyder i havet?? hvordan er dens selvtillid så:confused::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
gad vide om det gik godt:mrgreen:

 

Hvad nu hvis hunden har lagt en flyder i havet?? hvordan er dens selvtillid så:confused::blink:

 

ret høje hvis det er ved vesterhavet med de høje bølger...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

tja, der findes nok ikke noget videnskabeligt bevis, men hvalpe skider jo sjældent højt, så noget er der nok om det..

 

Sheila har præsteret at lægge en kage dels på en stor sten, dels på et lille faconskåret træ:lol:

 

Men ellers er hun også sådan en, der helst skal ind under buske og krat, men det har vist mere med underlagt at gøre, end med at holde sig skjult;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I givet fald er alle mine hunde ekstremt selvsikre :rolleyes:

 

Ja det sidder jeg også og tænker :lol:

 

Begge mine ynder at skide MIDT i det hele - i bogstavligste forstand. MIDT i indkørsler, på skovstier, på fortorvet... på vejen hvis de fik lov :???:

Behøver jeg at sige at jeg sjældent går hjemmefra under høm-høm poser :lol:

 

De letter også begge ben, dog er Stella betydeligt mere insisterende i den retning end Asta. Asta ligner mest en der ikke helt ved hvad det går ud på - tror hun plagierer Stella.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stoffer og Balder

Stoffer min lille hund, han bakker gerne ind i hække og buske, eller op ad træer, gerne på 3 ben. og det er også lykkedes ham at få dem til at hænge fast diverse steder. Det værste er hvis det er op ad et hegn og den ryger ind på den anden side. Bagefter bliver der virkelig skrabet med bagbenene og så skynder han sig væk :confused: Undre mig egentlig lidt at han ligesom ikke vil kendes ved den .. hm jeg tolker måske.

 

Balder den store hund, det er ligesom om, "hov nu skal jeg skide" og så er det bare ud med den, der bliver ikke planlagt videre der, så lige et par skrat bagud med bagbenene, gerne lige i det øjeblik jeg bukker mig ned for at samle kalorius op. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst teflonhat

Min hund er temmelig tosset hvad angår afføring. Han trækker mig gerne som en anden husky 50 meter ind i krat, buskads, underskov, højt græs eller lignende for så at snurre rundt som en top og endelig komme af med afføringen. Så løber han i fuld fart væk. Det er temmelig specielt at opleve, men så er man da sikker på, om han har lavet eller ej ;-)

 

Hvis han på en tur støder på en hundelort, snuser han meget kortvarigt til den, trækker snudeskaftet til sig og drøner væk, som om han ville sige "adr!".

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

jeg trækker lige den her tråd frem af gemmerne....

 

 

For Flipsen er en lykkens pamfilius i disse snetider :mrgreen:

 

Er I klar over hvor meget han kan klatre, bare for at lægge en bøf på det allerhøjeste snebjerg i miles omkreds :klap::vuf::mrgreen::banan::slem::klap:

 

 

åh altså, livet med en selvfed hund eller måske ligefrem en bummelumtrængende skabs-bjergged... :stupid::mrgreen::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Højt eller lavt, min hund lægger dem så langt inde under en busk, han kan komme til - ret besværligt når mor her skal til med posen :D Desuden nægter han at lave den slags, når han er i snor, hvis han kan komme til det - ellers skal han være virkelig trængende :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Højt eller lavt, min hund lægger dem så langt inde under en busk, han kan komme til - ret besværligt når mor her skal til med posen :D Desuden nægter han at lave den slags, når han er i snor, hvis han kan komme til det - ellers skal han være virkelig trængende :D

 

 

:mrgreen: de er skideskøre de hunde :stupid::mrgreen:

Flipsen har også sådan et trampe-ritual inden han sætter sig, og til slut kradser godt og grundigt bagud - især hvis bøffen endte med at få en topplacering :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund er temmelig tosset hvad angår afføring. Han trækker mig gerne som en anden husky 50 meter ind i krat, buskads, underskov, højt græs eller lignende for så at snurre rundt som en top og endelig komme af med afføringen. Så løber han i fuld fart væk. Det er temmelig specielt at opleve, men så er man da sikker på, om han har lavet eller ej ;-)

 

Hvis han på en tur støder på en hundelort, snuser han meget kortvarigt til den, trækker snudeskaftet til sig og drøner væk, som om han ville sige "adr!".

Cirka det samme cirkus her :stupid: og det er pænt træls for tiden når det også er gennem 60 cm sne drive :shock: men ellers det samme halse afsted ind i mellem noget, rundt rundt rundt rundt...... og så ellers afsted bagefter, og var det sted ikke godt nok alligevel eller der var en lyd så får man hele turen igen 5 min senere :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...