Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I dag sat jeg mig uden for :badr:

 

 

Aslan fik wolley bolden, som han helt selv har fundet og bragt med hjem.

 

Der gik så 10 min, så var den død :mrgreen:

 

Nr 3 billed er godt nok fra Juli, hvor han graver efter mus :lun:

Han ser så lille ud :rolleyes:

 

Han ser så sjov ud med bolden i munden, som om der slet ingen logik er i at den bliver hængende. Men kan være han suger som en gal :mrgreen:'

Lækker vovse er han nu!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser så sjov ud med bolden i munden, som om der slet ingen logik er i at den bliver hængende. Men kan være han suger som en gal :mrgreen:'

Lækker vovse er han nu!!

 

 

Den er lige et nummer for stor, så det er dracula tanden som den sider fast i :mrgreen:

 

Han brugte meget lang tid på at få bolden ind i munden. Så i tidernes morgen (1 mdr tid siden) blev vi enige om at han måtte vente med at lege med den. Men da den nu lå sammen med hynderne da jeg skulle tage sådan en....................10 min senere passede den ind i alle hundes munde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
I dag sat jeg mig uden for :badr:

 

 

Aslan fik wolley bolden, som han helt selv har fundet og bragt med hjem.

 

Der gik så 10 min, så var den død :mrgreen:

 

Nr 3 billed er godt nok fra Juli, hvor han graver efter mus :lun:

Han ser så lille ud :rolleyes:

 

 

Årh, billede 2 ....ligner det at vollybolden er hans "Lover"! :lun: De øjne der, skal man lede længe efter hos en fyr! :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie har fået sin helt egen indhegning, så hun selv kan gå ud i solen og ind i stuen igen :love:

 

Ihh...mors lille pige er jo blevet en ung dame lige pludselig :blink:

DSC03100_1.jpg

 

DSC03097.jpg

 

Hun holder et skarpt øje med alt og alle (især den der dumme kat, der bor overfor :lol: ) DSC03098.jpg

 

Hold da fast, hun er blevet stor :skraek: Men sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie har fået sin helt egen indhegning, så hun selv kan gå ud i solen og ind i stuen igen :love:

 

Ihh...mors lille pige er jo blevet en ung dame lige pludselig :blink:

DSC03100_1.jpg

 

DSC03097.jpg

 

Hun holder et skarpt øje med alt og alle (især den der dumme kat, der bor overfor :lol: ) DSC03098.jpg

 

Hvor er hun dog sød og køn at se på. :hjerte:

 

Går det godt med hende? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja: Tak :mrgreen:

 

Jo det går rigtig godt med hende, hun bliver squ så lang i hele kroppen :lol: og hun kan tricks (sit, dæk, bliv, rul rundt, det én tysker´, og flere for hver dag der går) Hun er simpelthen SÅ intelligent så jeg har svært ved at følge med :lol: meen hun er verdens dejligste lille møghund :blink:

 

Hun har en dårlig vane med at gø når hun ser mennesker, hunde, katte og alt andet levende udenfor hendes hegn :roll: men håber hun holder op når hun vender sig til at folk går forbi dér. Jeg tager hende også ind når hun begynder, så hun ved at det er forbudt. Men på den anden side kan jeg jo godt lide at hun gir lyd når der kommer nogen, men vi bor bare så fandens tæt herude :(

 

Ellers går det fint, har planer om at starte til hundetræning når det næste hold starter og agility når hun blir gammel nok.

 

Det var nok den bedste beslutning nogensinde at anskaffe mig den lille tøs :lun: hun er bare mit ét og alt, min legekammerat og bedsteven, puttemakker og sovebamse :mrgreen::lol: Og jeg kan bare mærke på hende hvor meget hun slapper af nu hvor vi har fået meget mere plads, lys og luft ;-)

 

(huh :oops::lol: fik da skrevet lidt meget)

Link til indlæg
Del på andre sites

så har jeg fået ny mobil og fået taget lidt nye billeder af knaldhætte 1 og 2 :blink::mrgreen:

 

De prøver at tage livet af herr flicks seng :confused::mrgreen:

herr flick har sat sig til bords, det har han ikke gjort siden han flyttede ind:confused::blink:

og lænestolen er fyldt med nye bamser fra ikea :engel::mrgreen:

til sidst den lille prins forklædt som gadedreng :blink::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

så har jeg fået ny mobil og fået taget lidt nye billeder af knaldhætte 1 og 2 :blink::mrgreen:

 

De prøver at tage livet af herr flicks seng :confused::mrgreen:

herr flick har sat sig til bords, det har han ikke gjort siden han flyttede ind:confused::blink:

og lænestolen er fyldt med nye bamser fra ikea :engel::mrgreen:

til sidst den lille prins forklædt som gadedreng :blink::mrgreen:

 

 

Dejlige billeder

 

Hvor er han sød på nr 2 billed :lun:

 

 

Jeg skal sauf susmer i Ikea o ha sådan en krokodille der!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder

 

Hvor er han sød på nr 2 billed :lun:

 

 

Jeg skal sauf susmer i Ikea o ha sådan en krokodille der!

 

 

ja, den er altså kæmpestor til herr flick :mrgreen:

den er jo 1,5 meter lang, så han så rigtigt sjov ud da han fik den, og bar ''fangsten'' hen i sin stol.. indtil videre sidder han bare sådan lidt andægtigt og kigger på den endnu, glæder mig til at han synes at den skal dø :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, den er altså kæmpestor til herr flick :mrgreen:

den er jo 1,5 meter lang, så han så rigtigt sjov ud da han fik den, og bar ''fangsten'' hen i sin stol.. indtil videre sidder han bare sådan lidt andægtigt og kigger på den endnu, glæder mig til at han synes at den skal dø :mrgreen::blink:

 

 

Jeg skal altså lige rette mig selv, det var billed 3 der var super skønt, det er de alle, nr 3 er bare bedst :blink:

 

 

Oh jeg ville gerne se det når han syntes at den skulle dø! mDu må lige have mobilen på dig hele tiden :blink: Be om tak :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal altså lige rette mig selv, det var billed 3 der var super skønt, det er de alle, nr 3 er bare bedst :blink:

 

 

Oh jeg ville gerne se det når han syntes at den skulle dø! mDu må lige have mobilen på dig hele tiden :blink: Be om tak :engel:

 

 

jeg skal nok være klar til at knipse ham :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I min glæde over at min hund alligevel ikke var alvorlig syg - med en vanvittig sjælden hudædende bakterie :oops: eller hvad det nu var jeg nåede at forestille mig :rolleyes: - huskede jeg at tage kameraet med i parken på eftermiddagstur...

 

Turen blev dog relativt kort - for føj hvor er det varmt, det er absolut ikke vejr til små pelsede sorte hunde, der gerne vil løbe og lege...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...