Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Jeg har lært Tyson at springe op på ryggen/skulderen af mig. Min mor tog lige et par billeder af det, da vi var i sommerhus. Jeg synes, at han ser så kær ud, når han sidder dér. :lun:

 

Faktisk kan jeg rejse mig op, mens han sidder der, men det var vi selvfølgelig ikke kvikke nok til at tænke på at få taget billeder af. :rolleyes:

 

[ATTACH]13252[/ATTACH]

 

[ATTACH]13253[/ATTACH]

 

[ATTACH]13254[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lidt herfra.

 

Dumle og Mis hygger mens vi pakker inden vi tog afsted til træf:

 

[ATTACH]13266[/ATTACH]

 

[ATTACH]13267[/ATTACH]

 

De sidste 2år har Dumles bur været totalt off limits for Mis. Ingen adgang overhovedet, men det er åbenbart ændret fra i dag af :lol: og så fik hun endda lov at få kurven helt for sig selv :lol:

 

[ATTACH]13268[/ATTACH]

 

Dumle har en sjov mani med at så snart der står en flaske på gulvet så skal den altså væltes... Han ligger sig som regel foran den... Kigger op på en af os... kigger på flasken... potedasker den så den vælter... kigger op på os... og ligger sig ned med et veltilfreds suk :lol:

Den anden dag havde jeg så været ved at vaske gulv og havde ikke fået gulvspanden i vaskekælderen igen med det samme jeg var færdig... Den skulle åbenbart have samme tur... og lidt mere til :lol: Jeg fangede ham på video mens han leger med spanden og syntes jeg ville dele det med jer:

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se, at Samson ikke bare danderede ferien væk, men også brugte hjernen lidt til at løse professorteringen. :mrgreen:

 

Ja når vi snakker om mental aktivering, så er det ikke sådan nogle 'nemme' ting som fodersøg og Nina Ottosson spil - der skal helt andre ting til at aktivere en samojed:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lært Tyson at springe op på ryggen/skulderen af mig. Min mor tog lige et par billeder af det, da vi var i sommerhus. Jeg synes, at han ser så kær ud, når han sidder dér. :lun:

 

Faktisk kan jeg rejse mig op, mens han sidder der, men det var vi selvfølgelig ikke kvikke nok til at tænke på at få taget billeder af. :rolleyes:

 

[ATTACH]13252[/ATTACH]

 

[ATTACH]13253[/ATTACH]

 

[ATTACH]13254[/ATTACH]

 

Så skal vi bare lige have lært Nollike og Noomi det samme trick, så bliver det spas at se dem til dog dancing:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

og så lige et par videoer af Karla der leger med hendes mus - hun trak den op og op - både med musen dinglende i luften i poterne og med den liggende på sofaen :-D men lige så snart jeg fandt kameraet frem, så stoppede den adfærd :roll:

 

men sød det er hun nu alligevel :blink:

 

[media]

[/media]

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...