Besvaret August 11, 200917 år comment_199648 Har I ikke nogle billeder af hunde som er ved at klare agilityforhindringer? Jeg elsker sådan nogle billeder, at se en glad hund... :5up: Rapporter
Besvaret August 11, 200917 år comment_199662 Har kun nogle stykker, og nogle er ret langt fra... men here goes. [ATTACH]12947[/ATTACH] [ATTACH]12948[/ATTACH] [ATTACH]12949[/ATTACH] [ATTACH]12950[/ATTACH] Rapporter
Besvaret August 11, 200917 år comment_199697 Jo da men ved gennemsyn kan jeg se at det godt nok er nogle kilo siden de billeder er taget Måske man skulle til at tage sig sammen? :hmm:Nå, det var OT, here goes: Rapporter
Besvaret August 11, 200917 år comment_199699 Jeg saaavner min Futte og jeg savner agility :megaked: Men sikke da en dejlig belgier-tråd dette her har udviklet sig til :hjerte::hjerte: (Altså de andre hunde er også dejlige, men I ved hvordan jeg har det med belgiere :hjerte:) Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199770 Jeg har desværre ingen billeder jeg kan bidrage med. Det var ellers rigtig fint, da Bassen prøvede A´et første gang i torsdags. Han havde ikke lige taget højde for tyngdeloven. Han var liiiiidt forbeholden og forsøgte at gå over, men røven blev tungere og tungere på vejen op. Til sidst måtte træneren skubbe ham det sidte stykke over. Det var rigtig fint Siden lurede han, at der skulle lidt knald på, hvis han skulle have sine 55 kg med sig Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199802 Nej hvor er de gode, og sikke en kontakt jeg sniger mig over med kameraet næste gang Petrine skal til agility! Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199838 ... Redigeret August 16, 200917 år af KimC Slettet for at undgå kommeciel misbrug på facebook Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199850 Jeg har desværre ingen billeder jeg kan bidrage med. Det var ellers rigtig fint, da Bassen prøvede A´et første gang i torsdags. Han havde ikke lige taget højde for tyngdeloven. Han var liiiiidt forbeholden og forsøgte at gå over, men røven blev tungere og tungere på vejen op. Til sidst måtte træneren skubbe ham det sidte stykke over. Det var rigtig fint Siden lurede han, at der skulle lidt knald på, hvis han skulle have sine 55 kg med sig Det ville jer gerne have set. Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199876 Tog rigtig mange sidste år i Hillerød under DKK udstillingen og håber jeg også skal en tur derop lør/søn denne gang Har begrænset mig meget mht billeder i denne tråd, men synes det er imponerende at se AG hvor alle racer åbenbart kan være med Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199937 Det ville jer gerne have set. Det var skam også et syn for guder. I forvejen er en Berner jo ikke lige den oplagte agillity-hund og når den så ydermere pjekkede fra skole, da de havde om tyngdeloven, så bliver det da ført rigtig tjekket...eller nowet Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199939 Tog rigtig mange sidste år i Hillerød under DKK udstillingen og håber jeg også skal en tur derop lør/søn denne gang Har begrænset mig meget mht billeder i denne tråd, men synes det er imponerende at se AG hvor alle racer åbenbart kan være med Se, det er vovser, der har grebet den ædle agillity-kunst. Der er fart over feltet og ikke alt muligt uha-går-det-her-nu-også :5up: Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199945 Ja er altid meget imponeret over den iver der ligges for dagen Det samarbejde hund og fører imellem er også bare super Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199951 Ja er altid meget imponeret over den iver der ligges for dagen Det samarbejde hund og fører imellem er også bare super Ja, det er skønt at betragte og den glæde vovserne har, når de spurter rundt på banen !!!! Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199956 Rene, ved du hvem den lille japanske spids er? Tror min gamle instrukt¢r l¢b dernede, men de hunde ligner jo alle hinanden Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199967 Rene, ved du hvem den lille japanske spids er? Tror min gamle instrukt¢r l¢b dernede, men de hunde ligner jo alle hinanden Kender overhovedet ingen af hunde eller fører, sad bare og tog billeder af dem Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_199975 Desværre ikke med den, efter hvad jeg lige kan se Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_200197 Jeg har desværre ingen af Karla i aktion, men her er billederne jeg tog, da Karla og jeg var på agility-seminar http://picasaweb.google.com/amocca/Agilitydage# Rapporter
Besvaret August 12, 200917 år comment_200201 Rene, ved du hvem den lille japanske spids er? Tror min gamle instrukt¢r l¢b dernede, men de hunde ligner jo alle hinanden Papaya deltog i hvert fald, så mooon ikke det skulle være hende ;o) Super gode billeder i øvrigt :5up: Rapporter