Hop til indhold

Agilitybilleder


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Jeg har desværre ingen billeder jeg kan bidrage med. Det var ellers rigtig fint, da Bassen prøvede A´et første gang i torsdags. Han havde ikke lige taget højde for tyngdeloven. Han var liiiiidt forbeholden og forsøgte at over, men røven blev tungere og tungere på vejen op. Til sidst måtte træneren skubbe ham det sidte stykke over. Det var rigtig fint :mrgreen:

 

Siden lurede han, at der skulle lidt knald på, hvis han skulle have sine 55 kg med sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ingen billeder jeg kan bidrage med. Det var ellers rigtig fint, da Bassen prøvede A´et første gang i torsdags. Han havde ikke lige taget højde for tyngdeloven. Han var liiiiidt forbeholden og forsøgte at over, men røven blev tungere og tungere på vejen op. Til sidst måtte træneren skubbe ham det sidte stykke over. Det var rigtig fint :mrgreen:

 

Siden lurede han, at der skulle lidt knald på, hvis han skulle have sine 55 kg med sig :mrgreen:

 

Det ville jer gerne have set. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Tog rigtig mange sidste år i Hillerød under DKK udstillingen og håber jeg også skal en tur derop lør/søn denne gang

 

Har begrænset mig meget mht billeder i denne tråd, men synes det er imponerende at se AG hvor alle racer åbenbart kan være med :-)

 

_MG_3059.jpg

 

_MG_3079.jpg

 

_MG_3091.jpg

 

_MG_3097.jpg

 

_MG_3100.jpg

 

_MG_3111.jpg

 

_MG_3135.jpg

 

_MG_3146.jpg

 

_MG_3173.jpg

 

_MG_3191.jpg

 

_MG_3198.jpg

 

_MG_3199.jpg

 

_MG_3204.jpg

 

_MG_3220.jpg

 

_MG_3232.jpg

 

_MG_3234.jpg

 

_MG_3270.jpg

 

_MG_3266.jpg

 

_MG_3319.jpg

 

_MG_3329.jpg

 

_MG_3352.jpg

 

_MG_3386.jpg

 

_MG_3418.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tog rigtig mange sidste år i Hillerød under DKK udstillingen og håber jeg også skal en tur derop lør/søn denne gang

 

Har begrænset mig meget mht billeder i denne tråd, men synes det er imponerende at se AG hvor alle racer åbenbart kan være med :-)

 

_MG_3059.jpg

 

_MG_3079.jpg

 

_MG_3091.jpg

 

_MG_3097.jpg

 

_MG_3100.jpg

 

_MG_3111.jpg

 

_MG_3135.jpg

 

_MG_3146.jpg

 

_MG_3173.jpg

 

_MG_3191.jpg

 

_MG_3198.jpg

 

_MG_3199.jpg

 

_MG_3204.jpg

 

_MG_3220.jpg

 

_MG_3232.jpg

 

_MG_3234.jpg

 

_MG_3270.jpg

 

_MG_3266.jpg

 

_MG_3319.jpg

 

_MG_3329.jpg

 

_MG_3352.jpg

 

_MG_3386.jpg

 

_MG_3418.jpg

 

Se, det er vovser, der har grebet den ædle agillity-kunst. Der er fart over feltet og ikke alt muligt uha-går-det-her-nu-også :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Rene, ved du hvem den lille japanske spids er? Tror min gamle instrukt¢r l¢b dernede, men de hunde ligner jo alle hinanden :lol:

 

 

Kender overhovedet ingen af hunde eller fører, sad bare og tog billeder af dem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...