Hop til indhold

September-billeder 2009


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg finder en masse silhuetter på nettet og sætter dem sammen og laver dem om så de passer ind i ét billede :engel:

Jeg bruger powerpoint og paint til at lave dem. Og photobucket til teksten :5up:

 

Må man gerne prøve at lave noget lignende? (jeg vil nemlig gerne se om jeg kan finde ud af det :oops: ) Jeg syntes nemlig det er super flot det du laver :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var til træning i søndags, men vidste ikke der blev taget billeder :oops: så...mig i gammelt grimt hundetræningstøj og morgenhår, der ligner en der er tosset. :engel:

 

Først lidt af de andre :blink:

 

Hr. Frigg og han moar :mrgreen:

2009septs.jpg

 

banen

2009sept1s.jpg

 

Søde lille Lucky (pom.)

2009sept2s.jpg

 

Den store tykke labrador :engel: den kom aldrig helt over springene...men A for effort :5up:

2009sept3s.jpg

 

også self. undertegnede der skulle se hvor højt bissen kunne hoppe :shock: RET højt :blink: (TRÆK MAVEN IND TYKKE) :lol:

2009sept6s.jpg

2009sept7s.jpg

 

Og til sidst den smukke weimaraner hvalp :hjerte:

2009sept8s.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget dårlig ide med springeriet når hun er ikke er færdigudvokset! Karla kan hoppe halvanden meter men det skal hun ikke! Jeg vil tro at izzie ender i lille hund klasse? dvs. max 35 cm høj... der skal hun springe 25- 30 cm og ikke højere... Ender hun i mellem klassen 35-43 cm hunde skal hun springe 35-40 cm og ikke højere....

 

Nedslaget efter et spring er hårdt for hunden, og desto højere hun springer desto hårdere er nedslaget... Desuden er det vigtigt, at hun lærer at springe korrekt, så hun sætter af med de store muskelgrupper i bagpartiet...

 

Undskyld jeg er en gammel skrap tante, men det er en af mine kæpheste at folk de hiver deres små kræ henover 1 meter høje forhindringer fordi "hunden sagtens kan springe så højt" ... ja, det kan den, men det skal den ikke!

 

Jeg er agilitynørd og nok "mærket" af, at have gået til hvalpeagility, så meget fokuseret på vigtigheden af sikkerhed i træningen. Agility er super sjovt - men det er også en hård sport! Ingen grund til at gøre belastningen endnu hårdere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...