Hop til indhold

Mit udseende...


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Hvad med at lægge det nederst på siden, istedet for i højre side.

 

 

Lige nu er der kun "højreside" på forum oversigten, den vises ikke på selve indlæggene.

 

Er den virkelig så generende, tror bare det er et spørgsmål om tilvænning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så længe det kun er under "Dagens indlæg", synes jeg, at det er fint nok. Det var irriterende, da det også var i de enkelte tråde, men det andet tror jeg hurtigt, at jeg vænner mig til. :-)

 

Ja det blev desværre for vildt, for det var faktisk planen at den skulle være alle steder hvor muligt - men så ryger designet for meget (kunne selvfølgelig tilpasses, ved at lave billederne mindre, og der så skulle klikkes på dem for at vises i stor størrelse, men det er skrinlagt lidt.)

Link til indlæg
Del på andre sites

knap nok enig :oops:

 

 

 

pssssst jeg er vendelbo underdrivelse inkluderet :oops::engel:

 

Ja, men der vil altid være lige så mange meninger, som folk der bliver spurgt, sådan er det bare :-)

 

Tit og ofte ændrer man mening om ting når man har brugt det, eller ihvertfald givet den en ærlig chance. Næsten alle mennesker er bange for noget nyt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor kan man se de forskellige fora på den nye forside? :confused:

 

Linket i venstremenuen "Forum" vil så skulle linke til den forside der er nu med forumoversigten. altså den her side http://www.hunde-forum.dk/index.php

 

Der skulle muligvis også en forumoversigt i midten, men som sagt er det ikke på plads endnu, så forslag er velkommen, både for og imod en ny forside, men med tanke på at det er forsøg på at fremhæve de mange områder vi efterhånden har på en samlet side. (annoncemarked, blogs, link sektion, racebeskrivelser, begivenhedskalender m.m og selvfølgelig forum)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Det er for at de ikke er så nemme at forfalkse. Og der er borer på den ene side og oldtidsfund på den anden side, og ligener matadorpenge hvis du spørger mig:mrgreen:

 

Borer?.... Borrer? Borde? :mrgreen::engel:;-) Ja, på den nye 50'er er der et spisebord... nåh nej, der skulle stå BROER! :vinken:

 

Oldtidsfund... er det ikke pensionister? :engel:

Redigeret af ThomasTBO
slåfejl i et indlæg der lavede sjov med andres slåfejl... hehe!
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...