Tonks Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Halløj Admin eller redaktører eller andre der ved noget :blink: Hvad sker der for vores signatur billeder?? Der er kun link alle vegne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 hallooooo?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Ja, det siger jeg også! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Tror det er photobucket den er gal med :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Nu står der ikke Dogfather med gotiske bogstaver i min signatur mere......lammere til alle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Tror det er photobucket den er gal med :ae: Nej for mit billede var "fra" TinyPic og der var den også gal... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Nu står der ikke Dogfather med gotiske bogstaver i min signatur mere......lammere til alle... :ae: skal vi lave en støttegruppe?? For ofrene bag signatur kuppet i 09 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 :ae: skal vi lave en støttegruppe?? For ofrene bag signatur kuppet i 09 :ae: Jo...den skal hedde POW-MIA:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Jo...den skal hedde POW-MIA:mrgreen: prisoner of war - missing in action ?? hvordan kan man være begge dele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 Tror altså ikke på at det er photobucket :hmm: de almindelige billeder jeg har lagt ind er stadig normale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 prisoner of war - missing in action ?? hvordan kan man være begge dele? hehe..jeg ved det ikke helt...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2009 hehe..jeg ved det ikke helt...... Prisoner of war: os = ofrene Missing in action: signaturene 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Problemet gælder også links til Youtube i indlæg, så vidt jeg kan se... :hmm: Før så man en lille "fjernsynsskærm", nu ser man bare url'en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 HEY!!! ADMIN og/eller redaktører! Vi kunne godt tænke os et svar!?!?! (pretty please! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 HEY!!! ADMIN og/eller redaktører! Vi kunne godt tænke os et svar!?!?! (pretty please! ) admin jobber den og kun ham der "ved" hvad der er sket, må have været noget han har rodet ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 admin jobber den og kun ham der "ved" hvad der er sket, må have været noget han har rodet ved Okay blev bare træt af at der ikke var kommet noget svar fra ham Så tænkte jeg kunne få hans opmærksomhed :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Okay blev bare træt af at der ikke var kommet noget svar fra ham Så tænkte jeg kunne få hans opmærksomhed :blink: hvis jeg vidste hvad han havde rodet i havde jeg gerne hjulpet, men er der ikke svar i aften river jeg fat i...har en rød telefon direkte til ham, nede i bat hulen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 hvis jeg vidste hvad han havde rodet i havde jeg gerne hjulpet, men er der ikke svar i aften river jeg fat i...har en rød telefon direkte til ham, nede i bat hulen :5up: nanananananana GUANOMOOOOO Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Admin piller åbenbart - vi lader ham pille igen senere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Admin piller åbenbart - vi lader ham pille igen senere :blink: bare han ikke piller ved mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 bare han ikke piller ved mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Halløj Admin eller redaktører eller andre der ved noget :blink: Hvad sker der for vores signatur billeder?? Der er kun link alle vegne Admin har måske lyttet til en behjertet sjæl der synes de er lige så irriterende som jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2009 Admin har måske lyttet til en behjertet sjæl der synes de er lige så irriterende som jeg tja, de fyldte jo 1/3 af siden jeg har ikke ændret noget, men savner dem hellere ikke (min signatur virker jo ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2009 tja, de fyldte jo 1/3 af siden Ja netop, de var alt for store i forhold til hvad der var tilladt, men en fejl betød at man kunne omgå dette ved at bruge billeder alle mulige steder fra. Nu skal de uploades på siden. Et signaturbillede må være 100 pixel høj, og det har været reglen hele tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2009 Admin har måske lyttet til en behjertet sjæl der synes de er lige så irriterende som jeg Ja problemet er blevet større på det sidste, og 100 pixel er mere end rigeligt for en signatur, men der var eksempler på 450 pixel i højden, og det er for vildt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts