Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
CPU blæser spørgsmål.
Ja helt sikker...Jeg har altså mange hunde som spæner ind og ud hele tiden..Lige forbi PC... Vandrette flader som hylder, borde, vindueskarme, køleskab osv bliver tørret af hver dag..Alligevel ligger der et par mm støv på hver eneste dag..Så ja jeg er 100 % sikker på at alt støv kommer ud af PCen
-
DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?
Stresset?? mig??? hvad er symptomerne på stress? i øjeblikket kan jeg ikke engang overskue mit eget navn..Er det stress?? hvad hedder jeg egentlig?? :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ps så har jeg taget dit råd om lister med overskuelige småting til mig..kæft nu når jeg noget..altså småting fniiiisss :damn:
-
DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?
Det må man selv om :hmm: hvis det er vores løver du vil nusse..Dem må man godt røre inden de skal ind i ringen..Jeg kommer jo kun for kagen så jeg er ligeglad med om hundene bliver nussede.. Bare kagen ikke bliver trampet på
-
DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?
Jeg kan SLET IKKE kende folk..Jo Freudika..og måske Sonja men jeg har en lille aflang hvid tingest med som klæber (det er Cleo) og nogle hunde med bare numser
-
CPU blæser spørgsmål.
Min computer lukker ned og skriver "Over temperature cpu" Efterhånden gør den det ret tit (efter jeg har flyttet pc ud hvor alle hundene også er.. Så piller jeg siden af computeren og blæser den forsigtigt for støv.. Jeg har ellers fået sat en ekstra blæser på men hundene støver helt vildt JEg trro jeg renser min hver 3 uge
-
Amocccaaaaaaaaaaa
Fniiiiissss Og du får garanteret medhold i din klage :klap:
-
Arrangeret bryllup
- Amocccaaaaaaaaaaa
HAn bliver supergod men tror Jessie får et bedre hovede :slem:- DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?
Jeg kommer kun for kagens skyld..og sidste gang blev jeg snydt..FREUDIKA!!!!! du lovede kage og hvad skete der? Vejen udstilling uden kage..Jeg overvejede seriøst nul udstillinger..Nu tager jeg sq selv en kage med Hvis Freudika så husker en har vi 2 :slem: ÆÆÆÆÆÆlskkkeeeer kage ... Men jeg har hvertfald en cleo og nogle løver med..Måske en robotstøvsuger.. Hvis der er plads i bilen og han kan opføre sig pænt :stupid: nogle flere løver... Løverne skal vel ikke være udenfor? så slipper jeg for at tage teltet med- Parklasse
Men jeg kan blive helt ked af det..Billederne er 2 år gamle.. 2 måneder senere tog vi til Bornholm og (den ene af dem) fik en flåt..Den afleverede så sødt en sygdom..Og så blev hans nyrer ødelagt Meeeennnn nu er så rask som han aldrig har været de sidste 2 år, igen... HAn skal snart have taget blodprøver igen.. Så nu er han helt sikkert rask- Parklasse
Löwchen- Han hun søges.
Åhhhhhhhhhhhh :klap::banan: Start en produktion op..Jeg vil godt sælge dem på min hjemmeside :mrgreen: Nu ved jeg pludselig hvorfor løverne skal barberes bagpå :slem: det er da for at man kan se intimsmykkerne :slem::mrgreen:- Stambog
Sommetider bliver man sq træt af DKK..Nu får jeg lyst til at stille med en uklippet løve og se hvad der sker- RC Hypoallergenic, billigst?
Nej og ingen af dem har free shipping til Danmark..- Han hun søges.
LUFFE!!!!!!!! HAm og Bella har samme far..Skam dig!!! Det er dog utroligt som man er nødt til at være efter dig konstant Så er det sakse SNIP SNAP du tilbyder dig med og nu parringer :damn::damn: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:- Stambog
Det var det svar jeg fik da jeg ringede og spurgte DKK..Måske der er andre regler for selskabshunde?? Jeg spurgte med Löwchen og Shih Tzu.. Og man kunne komme med dem men kun som en form for avlsgodkendelse og der skulle være så meget pels at kvaliteten og strukturen på pelsen kunne vurderes- Stambog
Din hund må godt være klippet..BAre ikke helt skaldet..Og inden du går i ringen skal du gøre ringsekretæren opmærksom på at du kommer for at få en avlsgodkendelse.. Så tjekker dommeren om din hund er racetypisk, men den deltager ikke i konkurrencen om cert- sår under poten spørgsmål.
Er der ikke også noget med at brintoverilte "river" op i såret? det syens jeg at jeg kan huske fra da jeg havde krokodiller..og børn- Død af mirabellesten...
Heste og køer æder dem også..Men de kan ikke komme så tæt på grøfter og åer som geder og får (pga vægten)- sår under poten spørgsmål.
Brintoverilte er ikke godt..Jeg ville lave en god sæbevandsblanding af brun sæbe eller sæbespåner og stikke poten ned i og skvulpe frem og tilbage så det bliver vasket uden at man rør for meget ved det..Tør det godt, sådan nærmest ved at duppe det..Så ville jeg tørre med en hårtører og sprøjte eller smøre aloe vera på..- Trænede hanhunde, tak
Det kan ske ret langt ind i drægtigheden..hvertfald på hunde..Shabi blev sendt op til os til parring. enedlig langt om længe lykkedes det, men familien ville pludselig ikke have hende tilbage. På 28 dagen blev hun scannet, hvor vi kunne se hvertfald 4 fostre med bankende hjerter.. 32 dage senere kom der en hvalp..Intet andet..Ikke så meget som bare en lille klat et eller andet udefinerbart...- Trænede hanhunde, tak
Jeg føler mig også helt blank mht hvad ud mener med træning.. træning på tæver forstås... Jeg tror da at alle erfarne opdrættere ved hvordan man hjælper sin hund til at parre hvis man kan se de ikke fatter en bjælde.. Eller hvis man kan se han ryger forbi hver gang så hjælper man ham lige ind i varmen.. De fleste ved vel også hvordan man tapper en hanhund og inseminerer (omend jeg har set flere forskellige metoder at inseminere på).. Men jeg skal ærligt indrømme at hvis tæven eller hanhunden overhovedet ikke fatter interesse for hinanden (forudsat at de tidligere har fået hvalpe/parret) så tvangsparrer jeg ikke.. Jeg accepterer at de måske ved noget jeg ikke ved..Men nu har jeg så også kun prøvet at Bobo siger nej til nogen tæver..Og da han kun har været brugt på mine egne så ved jeg ikke..Hvis der stod en fra udlandet og havde betalt i dyre domme for at komme herop, så ville jeg måsske føle mig presset til at tappe ham og inseminere tæven- Han hun søges.
Fniiiiissss jo men :hmm: standarden er ikke hvad han er vant til mht pelslængde på numsen..Bella har mindst 3 cm pels udover det hele :blink:- Han hun søges.
Træne ham :hmm: Interessant..lige som med at det faldt tilbage på mig da Halfdan ikke var socialiseret på lagengymnastik Hvad pokker skal jeg gøre? jeg er single :mrgreen: jeg fralægger mig ethvert ansvar- Han hun søges.
Og hele dagen i dag har situationen været at Bimsen ikke er nogen pæn pige mere..Hun stikker alt op i fjæset på Bobo og vipper blomsten op og ned..Kører hele svineriet rundt i femøren på ham... han snuser jo jo..Og så er den skid slået.. Lige nu er jeg sq ikke særlig optimistisk Men jeg ved det jo..Han gør det først præcis på ægløsnings tidspunktet..Ikke et sekund før... Hvis han altså vil have hende :slem: Lige i øjeblikket er de lukket i løbetidsgården..Og han sidder i et hjørne og ser meget sørgmodig ud... Måske er han til lak og læder? Håndjern? kostumer? eller barberede damer? måske skulle jeg klippe Bella på numsen :hmm: - Amocccaaaaaaaaaaa