Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Dejlige billeder...Jeg æællskkksssssskeeeeeerrrrr Borzoi... Dem og så afghanere :lun::hjerte::hjerte:
  2. Bobo parrer ikke med alle tæver..og han parrer også kun en gang.. han vurderer nøje hvor langt henne tæven er og på rette tidspunkt så springer han på..En gang..ikke mere... I starten havde jeg virkelig dårlige nerver for tiden gik og gik...
  3. Det behøver man ikke forklare :blink: Men Bobo er kræsen..Han sorterer damerne fra med hård pote..Og vi har ikke nogen plan b ... Måske Bella ser trist ud fordi hun hørte at hendes Mor og Bobo har haft et forhold for nyligt??..Det kan sq da tage gnisten af selv den sejeste tøs at høre at ens nye kæreste også har været i kanen med ens Mor..Bella tog det nu i stiv pote..Lige nu sover de
  4. Så gammel var den heller ikke..Og der var jo nye oplysninger i sagen nye vidner Altså SAGEN GENOPTAGET :slem:
  5. Altså vi har jo allerede planlagt lidt på forhånd Freudika skal have en pige..parti colour sort/hvid men mest sort... Jeg skal have en..Køn lige meget, jeg napper en dreng hvis der kun kommer en pige..Og farven?? Ikke chokolade og helst ikke parti colour sort/hvid hvis jeg kan blive fri.. Der kommer sikkert 3 hvalpe.. De ville jo være herligt hvis det blev tæver alle sammen :slem: nu har jeg sagt det og så kommer der 3 hanhunde :mrgreen: eller en pige og ikke andet..Hvad dælen gør vi så Freudika..Sameje????
  6. Så er Bimsen vel ankommet i løveland med forhåbning om en snarlig forening med Beethoven den skønne.. Nu er han jo ikke kendt for at forhaste sig eller spilde de dyre dråber..Så den næste uge kan vi vel ikke andet end ryste og bæve..Kan Bimsen bruges? Skal det lykkes at få en stribe små Bimbos i midten af november?:slem: Her er et par billeder af kæresteparret
  7. Nogle løver kommer..Og så er jeg jo nødt til at komme også..De skal sq ikke sendes ud på landevejene alene..Motorbøller!!
  8. Hvorfor har jeg ikke lagt mærke til den her tråd før
  9. Eller måske blev vi enige om ham her :hmm:
  10. Det har jeg jo skrevet NÅ Min smukke(!!!!) hund
  11. topic svarede på kennel-lowchen's martin i Foder
    C vitamin er jo netop vandopløseligt og hvis man/de får for meget ryger det ud med tisset..Jeg giver c vitamin..og b-vitamin også... Jeg har til gengæld altid lært at de fedtopløselige (A, D, K og E) må de ikke få ekstra af..DEt ophober sig i kroppen.Også derfor man ikke må give for meget lever i kosten. Jeg har aldrig hørt at hunden skulle producere C-vitamin selv??
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Shih Tzu
    Klippekursus? Eller køb dig en klippemaskine med afstandskam på og en saks..
  13. Hendes navn må ikke nævnes på Hunde-forum... men en søgning på google får hende frem med det samme.. søg på min race + hundeadfærdsinstruktør..
  14. Freudika HAR fundet en han, eftr hvad jeg har hørt.. Bella skal parres i dag :slem: Jeg vedhæfter et billede af den skønne farmand
  15. Men der burde være en lov aom sagde at man skal skrive hvem man er uddannet ved.. eller noget! Folk tror jo på en..Fx kender jeg en opdrætter som er "uddannet hundeadfærdinstruktør".. Hun skriver ikke fra hvor eller hvornår... Tilfældigvis ved jeg at hun var til et infomøde (sammen med mig) for at høre om uddannelsen som adfærdsfidus..Og jeg kan se i historikken at hun har kaldt sig det siden vi var til infomøde..Det er sq da uetisk og hvad ved jeg... Når jeg samtidig ved at hun er taget for hvalpesmugling af knap 100 små chi hvalpe ved den tyske grænse.. og har et par dyreværnsdomme, ja så er jeg sq lige ved at kaste op udover mig selv... Jeg kan jo se at folk TROR hende..At de betaler i dyre domme for hendes "hjælp"
  16. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Der findes da ingen som dør af at spise bjørnklo? Det er kun mennesker som, hvis de får saften på huden og derefter får sollys får nærmest brandsår..Men hvis man æder den dør man ikke.. Hverken mennesekr eller dyr...
  17. Nej det var sørgeligt..Men til gengæld så er jeg mere og mere overbevist om at hun virkelig ikke ville trives uden en flok..Og jeg aner ikke hvorfor nogen hunde har det sådan..Vi øvede jo meget hrutigt alene i bilen..Ingen problemer! så øvede vi alene i huset sammen med andre... I bur sammen med en anden..I bur alene... Transportkassen kan hun overhovedet ikke have..Så snart hun kommer ind og jeg lukker lågen pisser hun..Måske hun har siddet i transportkasse i Frankrig? måske hun har siddet i transportkasse og den er væltet ned eller noget. Men hvorom alting er så er det jo totalt ligegyldigt at hun har det sådan med kasser..Så bruger vi bare buret som hun elsker nu.. Men udover det kan hun nu være alene hjemme i nabohuset..Også uden for buret..Hun lægger sig bare til at sove. Men hun bliver meget glad når hun ser de andre hunde..Alene alene hjemme er heller ikke noget vi vil praktisere..Hun skal jo aldrig være alene, de andre er der.
  18. :hmm::hmm: fordi han er nuttet??
  19. Big Choice :blink:
  20. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    DEt er vel ligesom med vindruer? nogen hunde kan æde kilovis andre dør af 4... Så kan man jo gå og bekymre sig om alt man ved jo ikke hvad ens dyr ikke kan tåle før den dør?? Så vil jeg ikke bekymre mig om det også.. jeg mener hvis heste (som vel er rimeligt sarte) og får og geder kan tåle det, er det vel kun et fåtal der dør af det..
  21. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    og i fysik/kemi i skolen, ikk?
  22. DU HOLDER DIG BARE VÆK MED SAKSEN.. vi så jo udmærket hvad der skete da du nærmede dig luffe med en saks..Snip Snap og så var han næsten skaldet Han har øjne et eller andet sted inde i pelsen og han skal ikke studses..Han skal da udstilles.. eller han har allerede været afsted på 5 udstillinger ..
  23. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Jeg kan da huske at min mor syltede kirsebær..og knækkede nogen af stenene for at få det indeni med (til at give smag) men hun sagde altid "kun meget få, ellers er det vildt giftigt".. Så det trro jeg på er rigtigt
  24. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    hvorfor mystisk?? Stenfrugttræernes bark indeholder cyanid glucoside (blåsyre) det mener jeg også frugtstenene gør.. :hmm: Det er ikke mange år siden en aller anden mand som elskede æblekerner åd en hel kop fuld og døde... Jeg er ret sikker på at jeg har læst et eller andet sted at stenene er giftige hvis man æder dem..
  25. Her kommer lidt dagslys billeder af robotstøvsugeren, som samler pinde og bolde.. Graver huller og ellers bare elsker at være en løve-wannabee.. Han kan forøvrigt ikke klatre i træer men han træner

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.