Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Det tænkte jeg også.. Det kan vel aldrig overstige det beløb man har fået for hvalpen? syens jeg at jeg læste et sted på DKKs hjemmeside..Og hvis det er med en anden stamtavle end DKK elelr helt uden, så får man jo aldrig en krone tilbage.. Medmindre man anlægger privat søgsmål. Og hvem har tid/råd til det??
  2. Sæføli..Det tager nok 2½ minut at klippe hende
  3. Sig det videre til hende så snart vi har fundet et sted (som i hos Fox)
  4. Løveklip? 5 min
  5. Du kan sagtens afse den dag..Bare se at arbejd lidt hurtigere :slem: vi tager hjem samme dag og dexter skal alligevle ud + jeg gider sq da ikke køre så langt alene. Tænk hvis jeg kører galt Så er du nødt til at sidde der koldt og roligt og sige "Hvad faen skete der lige her"
  6. et emne tilføjede kennel-lowchen i Lowchen
    Hvem skal have klippet løver (eller papier)? Eller have en expert (host host ) udtalelse om pelsen? Eller bare kaste hænderne i en løves lækre pels? Jeg regner med at komme til øen den 17 december.. Hvor skal vi mødes? :pift:måske skulle jeg tage Medina med :slem:
  7. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Nyborg den 28.11.2010 Maskulin, kvadratisk helhed. Udtryksfuldt hovede. Passende flad skalle. Korrekt let stop. Mørke og udtryksfulde øjne. Korrekt saksebid. Udmærket lige front. Herlig hals og overlinie. Udmærket knævinkling. Velansat hale. Udmærket velplejet silkeagtig pels.Bevæger sig frit og energisk.
  8. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Kritik fra Herning den 7.11.2010 9 Month male with pleasing head and expression. Good pigmentatio. I would like more rear angulation and a better topline. Moves excellent.
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Kritik fra Herning den 6.11.2010 Pleasing head and scull. Good forehand. Strong well ribbed body. Movement is okay. I hope he grows a little more.
  10. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Sygdomme
    Jeg ville få ham scannet..Tænk hvis nu det slet ikke er en diskusprolaps.. Vores Shih Tzu blev midlertidigt lam sidst på sommeren.. Hun fik noget smertestillende og noget binyrebark og så skulle vi komme tilbage 3 dage efter..Vi blev enige med dyrlægen om at det måske var noget træk hun havde fået.. Der var ignenting på hverken røntgen eller scanning
  11. Løverne gnaver dem også i stykker..Blev enig med mig selv om at det nok var en form for dummy som man skulle smide, og altså ikke noget de skulle have bare sådan for hyggens skyld..Jeg smed mine ud
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Jeg kan godt åbne det..kan man ikke linke direkte til det? Debat: Er klippekort til kamphunde en god idé? - Vi med hund - BT.dk
  13. :mrgreen::slem: Du snupper en B så snupper jeg en Igor
  14. Jeg vil satse mere på udlandet (udstilling) Starte et par forsøg op med et par hold hvalpe - noget med næser og noget med tidlig indkald, tror jeg Løverne skal gøre sig bemærket i agility Have noget på skrift om løver Have noget på skrift om løver som handicap-hjælper-hunde Lave en fornyet avlsplan for de næste 5 år Jeg vil have mindst 5 championtitler i år Klikkertræne Leo
  15. MAn kan sige meget dårligt om Skvattet, og det gør man sikkert også..Men dum det er han ikke :slem: De sidste par dage har han sovet i sin kasse i køkkenet..Vi havde ligesom glemt at vedligeholde træningen.. Og han har også sovet fint og roligt, men i dag tog sagen en drejning... De blvier natluftet i løbetidsgården (som jo ikke har nogen dør ind til huset, så vi bruger vinduerne til transport ind og ud.. I løbetidsgården er der 2 vinduer. Køkkenvindiet og soveværelsesvinduet.. Skvattet havde ingen planer om at sove i køkkenet i nat så da alle andre blev "hejst" ind af køkkenvinduet blev han siddende og stirrede på soveværelsesvinduet..Tænkte at han måske kunne se en vildfaren hund der var gået derindad..SÅ jeg kaldte på ham..Så gøede han og hoppede op mod vinduet - Skvattet har talt han må hellere sove på soveværelset i nat
  16. LAd være med at sætte hår hvorfor tror du jeg altid ser ud som om jeg ikke har redt mig i flere dage? jeg har IKKE redt mig... Jeg går snart rundt som en zombie og tør ikke gøre noget Ved du hvad der kan stresse mig for vildt? om morgenen når jeg står op lufter jeg hvalpe som det første... Nu hvor det er koldt kan de ikke være ude ret længe..og når de kommer ind er de ved at dø af sult! forestil dig 10 hvalpe der sidder og gør så højt som de overhovedet kan..jeg bliver vanvittig! Og når folk så ringer og siger "daaaa..hvorfor tager du aldrig tlf om morgenen..hvad fanden laver du egentlig" så bliver jeg lidt :evil::stupid:
  17. Nej sådan har jeg det også.. Jeg ville aldrig lade dem være alene juleaften elelr en anden højtidsaften
  18. JAmen var det ikke bare dem til 3 uger? jeg har aldrig hørt om 8 uger før. :damn:
  19. KAn man ikke klage over det? hende jeg snakker med påstår at sådan har det altid været.. Men det passer sq ikke... en bunke af mine kuld fra foråret er først lige blevet stambogsført..Så smed de det ene væk og så det andet..Lige som med Stargirls kuld fra foråret..4 gange har de fået kryptorchidattest på hanhunden..Og så siger hun pludselig at det jo slet ikke var nødvendigt da han er udstillet..Det var jo det jeg sagde fra starten af..Og så kom jeg forøvrigt til at "hænge" på det kuld fordi tæven ikke var ejerskiftet.. Nogen gang tror jeg at de laver nogle nye regler som det passer dem..Mht 8 ugers reglen kender ingen den..og den er ikke nævnt istmabogsføringsreglerne elelr gebyrlisten
  20. Vidste du så at hvis du først sender registrering ind på hvalpe når de er 8 uger så får du en bøde på 1500 kr? 750 kr for at passere 3 uger og 750 kr for at passere 8 uger plus at du skal søge dispensation for at få dem stambogsført... Også selvom du er til den gammeldags metode med papirer og ikke gider bruge hundewebs onlineregistrering..og skide være med at de ikke har skrevet noget om de 8 uger nogen steder... DKK må alt og kan alt - og gør alt
  21. Er det ikke bare en 2. præmie (og efter nytår en 1. præmie)?
  22. Jeg har det fra DKK men det er sq heller ikke nogen særlig pålidelig kilde :slem:
  23. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Præsentér dig selv
    Ja det siger jeg også men hun er veltrænet Især vækker man meget opsigt med tegnet for hold kæft! :klap:
  24. Også mig, men åbenbart kan det kse i udlandet..DKK skal (selvfølgleig) bare have penge for at registrere det... Men det kan sagtens være forkert, synes ikke de vidste ret meget på den uddannelse
  25. Hvorfor ikke? Er det generelt eller kun med collier? Til det der hundeholderhalløjsakursus fik vi at vide at man godt kan tage hunden til udlandet og få den avlsgodkendt..Og at det så gælder i Danmark

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.