Alt der er opslået af pivpiv
-
Forebyggende ormekur?
Vi kan kun få kur hvis der er bevist orm. Men jeg ville heller ikke behandle uden der var bevist orm. Det der med at over medicinere er ikke lige mig.
-
De forskellige stemmelejer.
Luna siger hun vov hvis hun leger (okay og så lige et vrrruufff meget forsigtigt til kæmpe Oliver*GG*). Hun har alt i øjne og krops sprog. Blandt andet moonwalker hun og dutter når hun vil noget og man er sjældent i tvivl om hvad hun vil. Sassy derimod råber højt når hun ser nogle. Vi kan høre forskel på hvad hun mener, men de fleste tror hun råber røvhul af det hele*GG* Hun råber hvis hun ser nogen der kan klø hende, hvis det er nogen hun kender, hvis hun mener hun hører noget og så videre. Hun er meget verbal. Hun alt fra at pruste, pive, hyle, knurrer og gør dagen lang.
-
Pavlovs Dorit
Hvilke hunde har i? Jeg er ked af at læse at I har mistet en, det er altid hårdt:bighug:
-
Pleje af "seniorhunden"..
ingen af dem har nogle bogstavskoder. De hedder bare senior stor hund/mellem/lille og så videre. Kiggede lige på deres side og enten hedder det senior eller så er det flexibility
-
Pleje af "seniorhunden"..
Tror bare det hedder specific senior eller også er det det flexibility, det er jeg ikke lige sikker på. Men skal prøve at huske at tjekke det.
-
Skrækkelige unghunde.
Ja dumme kurv Du siger bare til når dig og Olivers trænger til træning igen. Du skal ikke holde dig tilbage, jeg skal nok sige fra hvis det er
-
Skrækkelige unghunde.
ha ha ha jaaaaa Husker engang sassy vågnede godt gal i skralden...... hun var gledet ud af kurven og stod med ansigtet mod hendes tons tunge kurv og knurrede og vi kom jo farende som om har var indbrud, men det eneste vi kan få til at hænge sammen var at den dumpe lyd var hende der smuttede over kanten*GG*
-
Skrækkelige unghunde.
ha ha ha hvor er han sød den blide kæmpe:sjov: Skal jeg medbringe et farligt håndklæde næste gang vi træner? Så kan Luna få fri ha ha ha ha
-
Skrækkelige unghunde.
Vores skrækkelige unghund ved at man ikke kommer i møblerne, så her til morgen kravlede hun over mig oppe i sengen for at komme hen og blive nusset af manden...... nå ja fik jeg nævnt at "unghunden" hedder Sassy og er 11 år og 10 måneder og udmærket godt ved at man ikke går i sengen!!!! Luna var meget forvirret og var henne flere gange som om hun ville sige "Mor det der må Sassy altså ikke". Jo jo man tager sig nogle friheder når man bliver gammel unghund
-
Anaplasmose
:ae: Du har gjort alt hvad du kunne. Mange knus og kram til dig
-
Skrækkelige unghunde.
Nååå lille pus. Han har jo også arbejdet hårdt. Ja grinte godt da øglen kom og han er helt klar på at hilse på oliver en dag.
-
Skrækkelige unghunde.
jo jo jeg er vant til at vaske af efter både hunde, heste og fodbold, så trøjen skal nok blive ren Han var bare super og slet ikke så skrækkelig som du havde truet med. Han er SÅ kær og spørg lige om Øglen brokkede sig, han fik nemlig tidligt fri og var hjemme en halv time efter du var kørt ha ha ha Vær du bare stolt af ham, vi mødes gerne igen en anden gang!!
-
Pleje af "seniorhunden"..
Vi har kørt med mange slags kost tilskud og ingen af dem har virket perfekt, men så fik vi en foderprøve på specific i Herning i november og efter 3 måneder på det foder kan vi skære ned på hendes smertestillende mod hendes gigt og vi har fået en hel anden hund. Jeg er SÅ ked af at jeg ikke har opdaget det foder før, for hold nu op hvor har vi fået en helt anden hund. Så nu er alle kosttilskud væk og det smertestillende er skåret ned og vores gamle hund på snart 12 år trives.
-
Panik - inkontinent
Jeg føler så meget med dig og boede du tættere på så kom jeg forbi med kaffe (ikke det af muselort) og et kram og når du havde fået kram så forlod jeg chokolade og kaffe ved dig, for ved du vil være alene. Vi alle herhjemme krydser poter for smukke dejlige Bella
-
epifysitis - 6 mrd gammel blandings hvalp.
Tillykke med de gode nyheder, det var dejligt at du nu kan trække vejret helt ned i maven igen.
-
Anaplasmose
Jeg kan slet ikke finde ord. Jeg håber på det bedste for jer og har sendt jer mange tanker i dag. Mange knus og kram
-
Davs i forum.... :-)
Velkommen til. Må man spørge hvad diagnose din hund fik? Ja jeg er enig, hvor er billederne?
-
Småtisseri ...
Velkommen til vasker i stederne af med rodalon? Alm rengøringsmiddel fjerner ikke lugten, der skal man bruge rodalon. så slipper i for lugten og hunden opfordres ikke til at markere der igen. Selve hanhundedelen kender jeg ikke så meget til, det lader jeg andre om at svare på
-
AD / HD fotos, hvornår?
Hende har jeg bare hørt mange anbefale. Hvis ikke avler har et sted så vælger vi hende ved vores næste hund (men det er ikke aktuelt endnu).
-
Anaplasmose
åh nej, det er jeg virkelig ked af at læse. Jeg krydser poterne for jer i morgen.
-
Panik - inkontinent
Ja selvfølgelig skal man med hunden. Det er jo super perfekt at det hele kan passe sådan og pyt med du kommer til at vente. Du må drikke kaffe og spise chokolade indtil du igen kan sidde ved hende.
-
Panik - inkontinent
åh altså, jeg krydser fingre helt vildt. Tager du afsted alene eller har du en der kan holde dig i hånden så længe?
-
Skrækkelige unghunde.
Så man kan evt bare have dem i garagen? Jeg kan ikke komme til at bestille derinde, kan kun vælge omdeling i Tyskland Var ellers klar til en ordentlig portion ben til nabolagets hunde, for det er da billigt og så måske lidt ekstra til pigerne
-
Skrækkelige unghunde.
hvor længe kan de så holde, altså hvordan opbevarer man de ben og hvad med porto er den dyr?
-
Panik - inkontinent
øv hvor er hun bare ramt Håber sådan at hun snart er frisk og at I bare kan træne, hygge og have det fedt!