Alt der er opslået af pivpiv
-
til led
Ej hvad?!?! Så tror fanden jeg ikke kan finde noget der både indeholder grønlæbemusling, msm og glucosamin:damn:
-
til led
dem er der ikke grønlæbemusling i, er der det?
-
Ny hvalp i huset
Kan hun ikke søge fri proces ved advokaten?
-
til led
pt er jeg bare SÅ træt af at jeg ikke har fundet noget hvor det hele er i en. Den gamle får tre forskellige ting og jeg gad godt at det var lidt lettere. Vi prøvede at give hende smertestillende for at se om hun har ondt - der var ingen forandring, så hun går åbenbart bare mærkeligt pga alderen og gigten kommer lidt i bølger. Det er simpelthen en jungle.
-
til led
er bare træt af at bestille i UK, de gange vi har bestilt cortaflex har det taget en krig. skulle jeg så give pillerne og bare grønlæbe musling og ikke andet?
-
til led
hvor køber du det henne Anne?
-
til led
nogle gode ideer til hvad vi skal prøve. cortaflex er meget dyrt.
-
Ny hvalp i huset
ej for pokker da. det er jeg virkelig ked af at læse *kram*
-
til led
der er jo et kg. Det er ca den pris alt det andet også har, så prisen skræmmer mig ikke. Har bare en fornemmelse af at glukosamin i sig selv ikke er nok.
-
til led
http://hestenshelse.dk/muskler-sener-led/3244-innordic-strongjoint-staerke-led-hos-hest-hund-og-kat.html#/vaelg_antal_kg-3_kg_hund Nu har jeg læst et par brugere vurdere dette. Pt bruger vi msm, grønlæbemusling og cortaflex til den gamle - men tænkte om dette måske kunne erstatte de tre? Kender I noget til det?
-
Ny hvalp i huset
Retten er din og jeg har godt nok også ondt af dig. En ting er ikke selv at være frisk men at plejehvalpen så heller ikke er frisk - det er sgu "lort i lagkage". Håber hurtigt hun er frisk og håber snart du kan trække vejret dybt og nyde hvalpene og ikke mere modgang.
-
Willa er drægtig - B kuldet er på vej
Du må være god til at vise billeder, både af tykke willa men sørme også af hvalpene
-
Del jeres dejlige myndebilleder med os andre
kimc mangler der ikke en hund eller husker jeg dårligt. Havde du ikke også en der var sort og hvid? Det er altså en imponerende flok du har dig.
-
Så kom mit første kuld
åååhhhh nogle små lækre deller. Du kan da kun vise for lidt billeder af den flok der Man bliver da slet ikke hvalpeskruk. Har de alle fundet nye hjem?
-
Allergi mysterie
nåååååå Ej hvor fedt at kommunen har sådan en mulighed, kanon. Måske jeg skal være bedre til at gemme knogler til folk - jeg prøver lige at skrive det bag øret
-
Allergi mysterie
bison og dådyr er også meget forskelligt fra hinanden ? håber du har fundet løsningen og vildt bliver lettere at skaffe nu sæsonen går ind ?
- Anaplasmose
-
Ny hvalp i huset
altså du får din hvalp og har så lige kæmpe overskud til at passe ekstra hvalp samtidigt?? damn du er vild!!!
-
Ny hvalp i huset
Glædelig hvalpedag...... måske mynte dag Håber du har fået hvalp hjem og sidder i græsset og nyder den lille teorist .
- Hvorfor ikke bruge de rette ord?
-
Terkel
åååhhhh hvor fed en opdatering. Da jeg læste at Iso tog imod ham med logrende hale smeltede jeg da totalt. Kæft hvor er det bare godt. Bare vent, hun kommer til at knuselske ham (og hade ham i små stunder men hey mindre søskende kan vel også være skide dumme i ny og næ )
-
Kan en hund lære at lave samme sted i haven hver gang?
vores den gamle skider kun bagerst i haven, den lille skider næsten lige meget hvor hun er. Vi fjerner dog flere gange om dagen, hader at gå i en have med lort. Den yngste er helt ligeglad med at spise hvor der er lort og er hun helt klam så ryger der også lige en pølle ned Den gamle lærte det ved at vi altid gav tisse komandoen nede i den ende af haven. Vi brugte samme taktik på den lille, meeeeen hun er da ligeglad.
-
Erfaringer med halsbånd med halvkvæl
Hvem har lavet halsbåndet? Det er bare så fint.
-
Ny hvalp i huset
Hvad pokker, du har da helt glemt at fortælle hf om den hvalp!!! Tillykke med den lille ny
-
Terkel
Tillykke med Terkel, I ser ud til at være yderst tilpasse i hinandens selskab