Alt der er opslået af pivpiv
-
kong efterlysning
Vi fik sådan et rød ben, kong fra korvis. Det er hårdt og så i den ene ende er der hul så man kan hælde guf ned i hele benet. Hvor søren finder jeg det? det er ikke lige som dem der er fremme nu hvor der er huller i begge ende og man kan sætte noget igennem enden af benet. I det gamle var kiksene hele vejen i benet, ikke kun i enderne. Vi søger desperat et eller to af dem men kan bare ikke finde dem. HJÆLP!!
-
Dulletråden
eeejjjj for pokker da også!! Jeg synes nu du er rocker sej og glæder mig til at se det færdige vellykkede resultat :blink:
-
Dulletråden
neeeeeeeeeejjjj nu har jeg siddet her og ventet og ventet og ventet:megaked:
-
Dulletråden
hvor er billedet af det blå og lilla så????
-
Dulletråden
Glæder mig til billeder trashy tonks:banan::blink:
-
Zuma, sort schæferhan søger nyt hjem.
Puha det var godt. Kan slet ikke håndtere de der "hvis ikke nogen tager hunden NU så aflives den".
-
Dulletråden
Jeg har det også meget meget slemt. Hun grinte fordi jeg svedte som et svin og var totalt spændt som en bue og jeg nød det IKKE. Men det hjalp og mine fødder er faktisk stadig fine og det var i juni jeg var der. Men du må IKKE bruge fil. En fil fremprovokerer mere hård hud. Massere af fed creme og til nød LIDT med filen, men det må kun være det absolut yderste man filer.
-
Dulletråden
gå til fod dame og få skidtet ordnet og hold dem ved lige med cosborgs og andet lign. Det er det eneste der virker og av det gør nuller. God bedring med fusserne.
-
cavalier king charles spaniel ejer.
Jeg ville gøre som Anne. Spring ud i noget andet foder. Det kan simpelthen gøre underværker nogle gange. Men husk at skifte langsomt over. Gå efter "gode gamle "mærker, de er testet og afprøvet. Jeg hørte en masse om foder i weekenden som jeg slet ikke havde tænkt over, men man lærer jo så længe man lever. Men pas på med at sætte gang i for meget på en gang, for så aner du i sidste ende ikke hvad det er der virker. Vi har lige skiftet vores den ene over på Eukanuba og hun er bare Så flot. Den anden får nutriam og Wolfsblut men hun bliver også skiftet over på Eukanuba når de andre sække er tomme. Men til den tid så spørger jeg om hjælp for at finde en god variant så den passer til hende. Man skal se på fedt og alverdens dele i indholdet. Hvad med avler du har købt fra. Kan du ikke også få lidt råd og vejledning til pelsen der?
-
Dulletråden
Tonks jeg er så til gengæld vild med det ;)Du har meget mørkt hår, ikke? så ser det fedt ud og jeg elsker tanken om at alle ikke er ens og nogle skiller sig ud. I Aalborg er der en dame på omkring 60 og hun har kort pjusket hår og så MINDST fem farver. Hun har set sådan ud i mange år og jeg troede max hun var 45 indtil jeg fik andet at vide. alle kigger og glor, men hun ligner en der elsker hendes hår.
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
købte oksesener og kanin ører samt en pivdims og en ny godbidstaske i Herning. Nåååå jo og har bestilt foder og guf hos zooplus også
-
Min hund har fået diskopolaps
:ae: Det er jeg ked af at høre. Mange kram
- Julegavehvalpen
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Tak for du nævner det. jeg vidste det dog godt da vi alle tre er flittige brugere af BoT. Men tak.
-
Oktobers billedtråd
Dårlig kvalitet men Luna viser lige at man da er TOTALT lækker med BoT dækken på. Hun nægtede så at få det af selvom det ikke ligefrem er beregnet til at have på inde foran brændeovnen. Sassy sover også i hendes men skrider når jeg kommer og tager billeder*GG*
-
Hvilke unoder tillader du?
Den eneste unode som jeg gerne ville fjerne fra sassy er at hun er meget verbal. Altså brøler hun "RØVHUL" når hun ser andre folk og hunde og i bund og grund mener hun bare "HEEEEEEJJJJ HAAALLLOOOOOO HILS PÅ MIIIIGGGG!!" men det tolkes ikke altid sådan. Derudover hopper de op og fjoller og trækker i snoren og er som mange hunde er flest og det er ok hvis bare de ikke trækker mere end jeg kan holde til De bider ikke og vi kan stole på dem lige så langt hen af vejen som vi kræver
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Bestilte to BoT dækkener. Et net til den gamle og et andet til den lille. Planen er at den gamle skal sove med sit for at lindre gigt og alderdom og den lille skal bruge hendes på de kolde jagter når de venter på ænder og gæs. Min mand ryster på hovedet, men ham om det
-
Oktobers billedtråd
- Julegavehvalpen
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
købte en orange vest til Luna til når hun skal på jagt. Den er sååååå fin og hun siger intet til at have den på. Sikkerheden skal være i top! Kigger også på BoT dækkener til begge piger, meeeeen ved sgutte om jeg skal ofre pengene lige nu
-
Gør, napper og hopper op!
Går du til træning med ham? Han er i lømmelalder og de er altså nogle banditter i den alder og nogle dage får man grå hår af de der teenagehunde.
-
Oktobers billedtråd
lab-lover sikke en fantastisk flok og sikke trænet de er. Jeg er imponeret over de flotte billeder og fine aporter.
-
Oktobers billedtråd
Nogen er jo blevet udstillet og børnehundeskue gælder vel også Det gav da både diplom til William og roset til hunden!!!
- Nutram kornfrit hundefoder.
- Separations angst.