Alt der er opslået af pivpiv
-
hvor meget og hvad?
Sassy ved jeg ikke hvor mange gram hun får. Det er et bæger og det ser ud til at passe fint. Hun får blanding af wolfsblut og nutriam og vist også lidt olivers Luna får 2 x 135g og normalt er det en blanding af wolfsblut og nutriam, men pt prøver vi noget mad som Siri var så sød at hjælpe med og det ser ud til at virke. Så hvis det er noget der virker så slår vi helt over på det til hende. Hun har kun fået Siris menu i knap tre dage. Hun er måske en hund der bare SKAL have sit korn. Den forandring vi har set på to dage er i hvert fald tankevækkende.
- Rigtig hundearbejde
-
Oktobers billedtråd
Nope hun traver marken tynd med en lille bio håndskubber
-
Oktobers billedtråd
Han er godt nok rimelig rund. Synd at ejerne ikke har set det for det må være en del gram han skal af med den gamle dreng.
-
hvor meget og hvad?
Ja det var også dit spørgsmål der fik mig til at tænke. Men syntes det er SÅ svært at vurdere pigerne. Dyrlægen siger de er perfekte og ikke må blive tyndere og mor er helt opløst fordi de er ALT for tynde*GG* Og jeg syntes de er ok.
-
hvor meget og hvad?
Hvor mange gram om dagen får din hund og hvilken slags og hvad slags/størrelse er din hund??
-
back on track tilbud
Sassy er jo ikke vant til dækkener, men det kommer vel med tiden.
-
back on track tilbud
jeg overvejer netdækken til Sassy, men mand og jeg er IKKE enige. Jeg tænker det må være godt for hendes gamle krop. Hun kan jo nøjes med at sove med det.
-
back on track tilbud
http://hestenshelse.dk/category/tilbudweekendtilbud-43/ Tilbud på alle deres dækkener
-
Råd og erfaring ved avl på Labrador
Er der papire på hende? Jeg kender nogen der søgte lab hvalp for et par måneder siden og der var 27 kuld på hvalpelisten, så der er MANGE. Har I gået til prøver med jeres hund eller udstilling? Det er noget som nogle folk vægter tungt. Hvor gammel er hun? Nå ja og velkommen til
-
DCH apport, hvordan gør de det?
iiihhh siri når jeg læser alt det kloge du skriver får jeg endnu mere lyst til at finde tid så du kan komme og træne min mand og hund en dag. Jeg medbringer gerne kage og holder baby og klør border og carla Kan tage William med til et par af vapserne
-
Erfaringer med IBD?
ved godt det er en gammel tråd. Men håber nogen kan svare. Hvordan finder man ud af om en hund har IBD? Kan det kun fastslåes via biopsi? Her var alle blodprøver super fine.
-
DCH Lydighed 2014
Så kunne man jo gøre NOGET forkert :stupid:
-
Så er det vitterligt
Hold da op hvor er hun dygtig. Det er virkelig imponerende og helt vildt.
-
DCH Lydighed 2014
Jeg har lige forsøgt i haven....... Luna er vist bedst til schweiss Det kunne være skægt en dag at få hjælp til dig, så når fodboldsæsonen er ovre vil jeg gerne takke ja. (undskyld jeg misbruger tråden, stopper nu:engel:)
-
Oktobers billedtråd
-
DCH Lydighed 2014
Jeg er misundelig. Vil gerne have vist hvordan man gør det der spor noget, tror jeg ved det men er ikke sikker, men tror det ville være et KÆMPE hit ved labberne og er de glade så er jeg også meget glad
-
Dulletråden
troede lige det var deres shampoo jeg brugte. Det hedder næsten det samme. Jeg læser lige om den creme
-
Buster, verdensmester i at snorke og ellers bare verdens bedste hund
Velkommen til. Hvor er jeg bare vild med det første billede
-
Hundesyge i Nordjylland
Yes og hun blev spurgt i går
-
HJÆLP!!! Chihuahua hvalp...
Du skriver at du går en lang tur med hende. Hun er lige kommet, hun er ikke så gammel. Jeg ville vente med de lange ture og så nøjes med snuse rundt hvor i bor og i nærområdet. I skal jo lære hinanden at kende og hun skal blive tryg ved de nye steder - nogle hunde tisser ikke nye steder og alle steder er jo nye for hende derude. Gid tid og brug tid på at lære at læse hende, det KAN være enormt svært.
-
Hundesyge i Nordjylland
Godt med en "heads up" Luna er godt vaccineret og det skulle sassy også være men kan dæleme ikke finde hendes papirer
-
Dulletråden
Den må på juleønskesedlen:5up:
-
Dulletråden
mit er vandfast og det tager det fint. Vidste ikke man kunne bruge alm olie, det skal prøves.
-
Dulletråden
Jeg bruger de billige servietter fra Føtex, tror de hedder pure. Jeg kan heller ikke tåle så meget og den jeg brugte før udgik. Neutrals make up servietter kan jeg slet ikke tåle, puha av av