Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, men det sner jo ikke hele vinteren Ja, jeg stemmer i hvert fald for en januar udgave, jeg har ikke noget imod sneen
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Haha... Her tør det allerede, ingen grund til bekymring :blink:
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Skal vi have en januar-udgave? :banan: Så vi kan få rendt alt julemaden af os igen :blink:
  4. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Okay, det vidste jeg ikke - fedt :5up:
  5. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Det forventer jeg heller ikke. Som jeg har skrevet, spørger jeg fordi jeg ikke vidste det. Og jeg gider da ikke betale 800 kroner for at komme på et hold, som måske slet ikke er noget for mig, hvis nogen på forhånd kendte til stedet. Og jeg er skam ikke sur - jeg bliver bare lidt irriteret, når det hele tiden bliver læst som om jeg er både det ene og det andet, når jeg nu har forklaret, at det ikke er tilfældet. Endda flere gange.
  6. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Og så synes jeg egentligt bare at folk skal læse hvad jeg har skrevet tidligere i tråden i stedet for at tolke alt muligt forkert ud fra mit spørgsmål - for jeg har jo uddybet flere gange...
  7. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Altid? To tilfælde? Er det altid? Og i virkeligheden er det vel kun eet, for den her gang spørger jeg faktisk bare om nogen kender til stedet. Er det negativt? Og som jeg har skrevet tidligere, havde jeg fået indtryk af, at man skulle se sig lidt for, inden man meldte sig til et sted, fordi det stadig var ret udbredt at træne sådan. Det synes jeg virkelig ikke der er noget galt i. Det handler heller ikke om at jeg ikke erkender at andre ved bedre og at jeg bliver tøsesur, hvis de tillader sig at undervise mig. Jeg kan simpelthen ikke forstå at folk kan få SÅ meget ud af et enkelt spørgsmål. Så er man åbenbart lige pludselig ikke interesseret i at lære, man bliver tøsesur hvis nogen vover at lære en noget alligevel og man er totalt lukket overfor andres ideer og metoder.. Jøsses altså... Bare fordi man gerne vil høre lidt om hvordan de træner i den klub?? Virkelig???
  8. topic svarede på Therese's Ninkamus i Schæfer
    Haha... Nej, måske er det osse både en kombination af at de "snakker" meget og at... jeg er ret doven
  9. topic svarede på Therese's Ninkamus i Schæfer
    Hahaha... Ja ok, hvis man ligefrem næsten kan få dem kastet i nakken, så...
  10. topic svarede på Therese's Ninkamus i Schæfer
    Sådan en schæfer er altså virkelig smuk og elegant at se på :hjerte: Hvis de ikke larmede/gøede så meget, så skulle jeg virkelig have sådan en en dag
  11. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Men nu handler det jo ikke kun om at være LIDT uenige Jeg spurgte, fordi jeg ikke vil træne ved en, som er grundlæggende uenig med mig i hvordan man behandler en hund. Hvis træneren ser hunde på en helt, helt anden måde end mig, så er det svært at finde fælles fodfæste. Og det synes jeg ikke, at jeg gider betale til. Jeg går ikke i forsvar og jeg bliver ikke muggen, jeg ser bare ingen grund til det. Og det må folk egentligt tænke om hvad de vil, men jeg tvivler på, at ret mange ville gide at træne hos en, der helt grundlæggende var uenige med en selv
  12. Haha... De hygger rigtigt Og god jul til jer osse
  13. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Nej, det er ikke sikkert, der er ret mange af dem tilbage Miss Menelli var osse lidt inde på det, havde bare fået et lidt andet indtryk af det Og nej, det er da okay at svare - jeg føler bare lidt, at jeg skal "forsvare" hvorfor jeg spørger og hvorfor det er vigtigt for mig at træneren og jeg ser hunden på den samme måde
  14. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Det markerede er jo meget rart at vide - jeg har bare altid hørt, at man skulle være lidt opmærksom på det, fordi det stadig var ret udbredt, så jeg tænkte, at jeg lige ville spørge Og så har du nok ret i, at jeg bare må ud og se stedet og prøve at finde ud af om det er noget for mig.
  15. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Det lyder som det perfekte sted at træne :hjerte:
  16. Jeg tror helt klart bare det bliver en nederdel og en bluse eller en tunika eller sådan noget... Og så har jeg købt en halskæde, som jeg skal have på Og mine til-fint-brug-støvler...
  17. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Jeg er ikke lukket og jeg vil gerne lære. Men jeg vil ikke lære af en, som går ind for det jeg bedst kan beskrive som gammeldags metoder, hvor hunden skal holdes nede for ikke at tage magten og alt det pladder. Måske kan jeg godt lære lidt af sådan en træner, men det er nok minimalt ift. hvis jeg trænede hos en, der var lidt mere opdateret. Og derfor spørger jeg, det synes jeg altså ikke der er noget galt i
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Selvfølgelig er det da ikke en dum undskyldning - tror sgu ikke ret mange havde gået ret langt, hvis de ikke havde nogen jakke...
  19. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Jeg har helt styr på hvordan jeg vil træne og hvad jeg ikke vil være med til - men at skulle slås med en træner, der er uenig samtidig med at jeg skal lære en masse nyt... Det gider jeg altså ikke... Derfor spørger jeg for at høre om nogen havde erfaring med klubben...
  20. topic svarede på Therese's Dogue1 i Debat
    Årh bla bla bla... Der fik du godt nok lige puttet en masse af os i bås... Og på baggrund af hvad? Indlæg i den her tråd? Jeg synes ærlig talt du skal knytte sylten og lære mig at kende, inden du bare dømmer mig til at være et egoistisk menneske, der ikke kan hjælpe andre uden at få penge for det, for intet kunne være fjernere fra sandheden. Jeg ved ikke hvilke følelser du har i klemme her, men jeg synes du skal tage og komme ned fra din høje hest og debattere ordentligt i stedet for at fare op i det røde felt. Slap dog af, mand!
  21. topic svarede på Therese's Dogue1 i Debat
    Sådan læser jeg det bare ikke. Jeg læser det som om at det er noget hjælperne har gjort frivilligt og ikke noget kommunen har været inde over. Og nu skal den hjælp så stoppe, og jeg læser det som om at det er hjælperne, der ikke gider mere - og det er da ikke fair overfor damen, men jeg kan bare ikke se, at der er så meget at gøre Hvis det viser sig, at det er foregået som du beskriver det, så skal de da helt klart bare betale!
  22. topic svarede på Therese's Dogue1 i Debat
    Nu er det jo heller ikke fordi damen ikke får hjælp. Hun får bare ikke hjælp til at lufte sin hund. Jeg synes, der er forskel på om man virkelig har brug for hjælp eller om man... Ja, bare gerne vil have den
  23. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Jeg tænker bare... Det er første gang jeg går til træning med en hund og jeg vil gerne lære tingene på en måde, som matcher min tankegang, så jeg ikke både skal koncentrere mig om at lære en masse nyt OG koncentrere mig om, om det bliver gjort på den bedste måde for min hund. Det kunne være rart med en træner, som havde erfaring med "min" måde at træne på, så jeg ikke behøvede bekymre mig så meget om at jeg lærer noget forkert.. Arh, det er svært at forklare, men håber det giver lidt mening
  24. topic svarede på Therese's Dogue1 i Debat
    Nej, jeg kunne da godt unde hende det. Der går da ingen skår af mig af den grund. Men forestil dig lige hvad der sker, hvis et menneske får betalt hendes hundeluftning af kommunen? Tror du så ikke, at en masse andre osse vil have dækket nogle udgifter af kommunen, fordi de har et dyr?
  25. topic svarede på Therese's Camilse i Træning
    Okay. Så må jeg jo bare blive skrap og/eller skifte hold, hvis jeg får en træner, som jeg ikke lige kan med Det er jo meget rart, at man tænker nogenlunde ens, så man får mest ud af træningen og kan få den bedste vejledning!

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.