Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Hahahah... Hold op, hvor de giver den gas... Og ja, rigtig dygtig :5up: Og det er Sigga også... Står ligeså stille og logrer med halestumpen Er det din kusinens hund eller hvordan var det?
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Vi har gået 3,22 km indtil videre... Ville egentligt have været i skoven, men Bobo virkede lidt træt, så jeg besluttede, at vi gik hjem i stedet for.. Da vi så kom ned på "vores" sti, slap jeg ham løs og han begyndte at løbe rundt - helt i fjollehumør Så han var nok ikke mere træt end at vi godt kunne have været i skoven, men vi var næsten hjemme, så jeg gad ikke gå tilbage.. Og det var nok også godt det samme, for hold op, han var da beskidt... Og vi havde bare gået på gaden... Hvis vi var gået i skoven, havde han jo haft en halv mudderpøl med hjem...
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Sejt gået! Afsted med os, mig og Bobo
  4. En tråd, hvor man kan lægge sine billeder op og få hjælp til hvilket et man skal vælge Det blev brugt engang, men så blev det bestemt, at vi ikke skulle det mere, fordi alle billederne skulle være nye for os alle sammen
  5. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Haha... Så kan man diskutere hvad der er bedst - kræ eller monster
  6. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Det kunne jeg godt finde på... Der er store kræ og små kræ
  7. Så synes jeg du skal gå ind og lægge dig i din seng, så du forhåbentligt kan falde i søvn snart! Mor-delen slut... Og ja, det må se sjovt ud... Den lille tosse... Film ham næste gang :klap:
  8. :ae: Håber det snart kan blive lidt bedre :kys:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Muligvis ja Det ville også blive lidt bøvlet, fordi folk næppe spiser præcist det samme... Men tænkte at det måske godt kunne gå, når vi kun er en 6-7 stykker, der stadig er med... Men det kunne under alle omstændigheder kun blive kalorier pr. 100 gram eller sådan noget, for mængderne vi spiser er jo også forskellige... Så der bliver en hel del regnen, hvis det skulle være sådan... Så et cirka tal er nok en bedre ide
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg oplever det samme med Bobo. Det virker ikke som om han nogensinde har lært at lege med små hunde, han leger i hvert fald med dem som om de var på hans egen størrelse - og det er altså tit alt for voldsomt for sådan en lille en! Så jeg prøver at holde ham fra dem ved at tage ham i snor, når vi møder nogen, men tit får hunden sgu bare lov til at rende og det kan altså godt undre mig lidt, at de slet ikke overvejer grunden til at jeg tager ham i snor. Jeg prøver jo netop at tage hensyn til dem, men det er sørme svært nogle gange Og de mener netop også, at hundene jo har brug for at være sociale. Og det har de da også og det er Bobo jo også - men det er bare kun med hunde på hans egen størrelse eller større. Hvis det ikke ville være skide synd for de små, skulle man bare slippe ham, når ejeren nu mener det er okay. Så ja, tag ham bare op og sig, at han altså bliver socialiseret, du vil bare selv have lov til at bestemme med hvem. Eller sig kort og godt, at du ikke skylder dem en forklaring; din hund, dit valg. Og ja, det er nok en god ide at gøre det tit, også når der ikke er en anden hund i nærheden :5up:
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Altså, du vil have nogle tal på hvor mange kalorier et stykke flæskesteg eller et and er på eller hvad man nu spiser? Så hver enkelt kan regne det ud for sig selv alt efter hvilken mængde de spiser? Eller hvad? Hehe... For jeg kan godt finde ud af det med kalorierne, hvis det er... Inde fra den der madlog side...
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Haha... Havde tegnet en rute for et stykke tid siden, som jeg havde planlagt at gå dengang jeg tegnede den, men fik det aldrig gjort... Nu har jeg lige kigget på den igen, fordi jeg ville gå den i morgen... Men nogle af linjerne overlapper hinanden og nu kan jeg ikke helt gennemskue hvilken vej jeg egentligt ville have gået... Det er altså ret kikset at forvirre sig selv sådan!
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, jeg overvejer også lidt at melde mig ud og så bare deltage, hvis der bliver noget en anden gang Og stakkels muldvarp :ae:
  14. Sådan en grande i sneen er altså et smukt syn
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, vi kan vist godt blive enige om at den ikke ligefrem er ægte i hvert fald
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Haha... Det er vist en helt ny farvevariant :hmm:
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, håber jeg ikke. Mente også bare hvilke racer der kom til at stå der; om der kom færre eller flere på listen... Eller hvad der i det hele taget skete med den liste
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Lol, nej nej... Det er vi holdt op med... Spild af tid, du...
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det bliver godt nok spændende, når loven skal evalueres... Det må jo så være til sommer? Er godt nok spændt på hvilke racer der så kommer på listen!
  20. Ej, det er da også noget underligt noget Især når han selv har hund...
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Skidt pyt Kan være man skal have en bruger eller sådan noget...
  22. Det samme Ham og katten er de bedste venner og han tror at alle katte vil lege... Tænker det er det der har givet ham problemer i første omgang Men det er nu rarere end at de skal være bange for dem
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej... Den siger jeg skal bede dig om adgang
  24. Jeg ville have svaret: Ja, du går vel også med sko om vinteren... Det er da synd, hvis de fryser om fødderne... Så kan de rigtig gå og snakke om at jeg er crazy dog lady og at jeg måske skulle overveje at få mig et barn i stedet for og bla bla... Hehe

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.